website testen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Developer Low-code

Dit ga je doen Low-code ontwikkeling van software voor landelijk bekende organisaties; Opleveren van mooie eindproducten, middels de Agile methodiek; Samenwerken in een team van 10 collega's; Direct contact met de eindklant over de gewenste oplossingen. Hier ga je werken Als Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven. De

Bekijk vacature »

SQL Database ontwikkelaar

Functie omschrijving Wil jij meewerken aan het creëren van slimme software om magazijnen als een geoliede machine te laten lopen? Wij zoeken een zorgvuldig persoon, iemand die niet snel de hand omdraait voor complexe algoritmes. Denk jij dat jij de SQL ontwikkelaar bent die wij zoeken? Lees snel verder en wie weet zitten we binnenkort samen aan tafel! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je houdt je bezig met het ontwerpen en ontwikkelen van MS SQL server databases, dit doe je met T-SQL als programmeer laag. Je gaat aan high-end software oplossingen werken, dit doe je voor de optimalisatie

Bekijk vacature »

IT Manager team PaaS

TenneT is hard groeiende om haar ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Lead PaaS die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je wordt de Teammanager (Lead) van een nieuw team binnen de afdeling Basic van Information Technology and Facilities (ITF) van TenneT. Het team heet Platform as a Service. Hier wordt elke dag in een goede sfeer met zijn allen hard gewerkt om vanuit IT

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer start jij in een ontwikkelteam met 15 developers en twee testers. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor financiële applicaties met meer dan 50.000 gebruikers. Een deel van het team is verantwoordelijk voor de webapplicaties van deze organisatie. Ook zijn er twee app ontwikkelaars werkzaam in het team die zich focussen op de mobiele applicatie. Als .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag met de webapplicaties van deze organisatie. Hierbij maak jij o.a. gebruik van C# .NET, ASP.NET, T-SQL, Angular en TypeScript. De nadruk van jouw functie ligt wel op de backend van de applicatie. Wat jouw functie

Bekijk vacature »

Front-end developer (HTML, CSS, SASS, JavaScript)

Functie Momenteel zijn we voor ons Digital team op zoek naar een (medior) Front-end developer. Samen met je collega’s werk je in een Agile/Scrum omgeving aan de ontwikkeling van onze webapplicaties, websites en andere oplossingen. Je draagt bij aan een sterk ontwikkelproces waarin kwaliteit voorop staat. Hiervoor ben je niet alleen bezig met eigen code maar ook code reviews van andere collega’s. Ben jij graag op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in je vakgebied en wil je deze toepassen voor diverse projecten? Dan komen wij graag met je in contact! Eisen • HBO werk- en denkniveau • Minimaal 2

Bekijk vacature »

Medior/senior Front-end developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van de Back-end in .NET6 / C# en WebAPI (Focus);) Ontwikkelen van de Front-End in Nodje.js en Angular (secundair); Opstellen van een technisch ontwerp; Testen, documenteren en implementeren van de nieuwe applicatie; Verzorgen van de nazorg, na de implementatie; Het oplossen van bugs en incidenten. Hier ga je werken Als C#.NET Developer binnen deze organisatie kan jij het verschil maken. Zij werken momenteel nog met programmatuur die is ontwikkeld in C++. Hiervan gaan zij afscheid nemen zodra alle nieuwe software in C#.NET geschreven is. Een grootschalig en langdurig project. Voor hen is deze software van

Bekijk vacature »

Back-End Developer in Laravel / PHP

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Medior PHP Laravel Developer voor een gaaf bedrijf in de omgeving van Amsterdam! Voor een enthousiast team die zich graag bezig houdt met softwareontwikkeling zijn wij op zoek naar versterking. Je werkt in een klein ontwikkelteam en bent zeer betrokken bij alle aspecten van de softwareoplossingen. Van het ontwerpen tot de oplevering. Binnen deze functie ga je aan de slag met het aanpassen, verbeteren en vernieuwen van de logistieke oplossingen. Je krijgt veel te maken met koppelingen naar systemen en de verzoeken van de klant. Je komt terecht in een team, waarbij

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel verder en laat wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot aantal creatieve en ambitieuze ontwikkelaars. Ze

Bekijk vacature »

SAP Integratie Ontwikkelaar

Ben jij ambitieus in de verdere ontwikkeling van SAP binnen HANOS, en heb je kennis van SAP PI, CPI (SAP integration suite) en of andere middleware tooling? Dan ben jij mogelijk onze nieuwe SAP Integratie (middleware) Ontwikkelaar! Lees snel verder en solliciteer! Wat ga je doen? Als SAP Financieel Consultant ben je, als deel van een gedreven team van interne SAP consultants, de schakel tussen de gebruikersorganisatie en ICT. Je draagt proactief bij aan een optimale aansluiting van de SAP-functionaliteit (een applicatielandschap met o.a. Suite on HANA, Fiori, Hybris, C4C en BO), op de bedrijfsprocessen. Verder ondersteun je de HANOS

Bekijk vacature »

Software programmeur

Functieomschrijving Voor een uitdagende werkgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een Full Stack C#.NET programmeur. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van apps, webapplicaties en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere developers en engineers om de sensoren in machines te scannen en vervolgens de data om te zetten in management informatie voor de klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Je gaat aan de slag met de volgende technologieën en frameworks: C#, JS frameworks, HTML, TypeScript, SQL & C++, CSS. Geen ervaring met één van deze technologieën is dan ook geen enkel probleem! Deze werkgever biedt

Bekijk vacature »

Back end developer Python, PHP

Functie Jij als full stack ontwikkelaar zult komen te werken samen met 1 PHP ontwikkelaar een PO en een flexibele schil aan ontwikkelaars . Samen ga je ervoor zorgen dat de huidige producten doorontwikkeld worden. De marketplace is geschreven in PHP Laravel en in de front end React. De roostersoftware is ontwikkeld in Python in combinatie met React in de front end. Jij zult voornamelijk (lees 75%) werken aan de roostersoftware. Momenteel ligt de uitdaging in het feit dat de roostersoftware breder schaalbaar moet worden zodat het voor meerdere flexwerkers ingezet kan worden. Verder willen ze financiële koppelingen gaan maken

Bekijk vacature »

C++ Developer

Functieomschrijving Ben jij als software engineer toe aan een nieuwe uitdaging? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor het maken van de procesbesturingsoftware gebruiken onze projectteams een in C++ en C# geschreven tool. Dit is een gedistribueerd object framework wat alle kernfuncties biedt voor een procesautomatisering. Verder zullen jouw werkzaamheden o.a. bestaan uit: Analyseren van vragen en wensen van gebruikers en deze vertalen naar een functioneel ontwerp; Ontwerpen, programmeren en testen van productaanpassingen; Implementeren van nieuwe productreleases in de projectteams; Continu toetsen van het effect van nieuwe releases op andere tools en processen; Inzichtelijk maken van voortgang omtrent softwarewerkzaamheden,

Bekijk vacature »

Back-end PHP Developer

Dit ga je doen Her- en uitbouwen van het inhouse softwareplatform dmv PHP; Onderhouden van bovengenoemd platform in PHP; Sparren met het team; Meedenken over nieuwe functionaliteiten, security etc; Jouw input leveren aan het proces door op de hoogte te blijven van nieuwe ontwikkelingen etc. Hier ga je werken Onze klant, gevestigd in de omgeving van Alkmaar, levert wereldwijd oplossingen op het gebied van IT. Dag in dag uit werken zij met veel passie aan hun product waarmee ze streven naar verbeteringen binnen zorg. Voor onze klant zijn we op zoek naar een medior PHP Developer. Je komt te werken

Bekijk vacature »
Johan Stroobants

Johan Stroobants

20/06/2014 21:51:51
Quote Anchor link
hallo,

ik heb mijn cms eindelijk bijna af, na 1 jaar hard werk.
Wat vinden jullie ervan?
Willen jullie alle plugins (bvb ghastenboek, comments) testen zodat ik de eventuele fouten er nog kan uithalen. De pagina's worden de komende 5 dagen gelogd op php fouten... dus als jullie willen testen, test er maar op los of als jullie zelf fouten vinden post ze dan maar hier...

http://www.fluxcms.be

het admin gedeelte zal binnekort ook testbaar zijn, het backend gedeelte is 85 % klaar momenteel :)
Gewijzigd op 21/06/2014 19:50:39 door Johan Stroobants

PHP hulp

PHP hulp

21/11/2024 16:13:18

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/06/2014 21:54:54
Quote Anchor link
Jammer van die page-refresh, zoals ik al vorige maand aangaf.
Het mag wel een templatekwestie zijn, maar het kan klanten zeker afschrikken.
Gewijzigd op 20/06/2014 21:56:49 door - Ariën -

Johan Stroobants

Johan Stroobants

20/06/2014 21:56:19
Quote Anchor link
ik weet het :) maar ik ben nog bezig met de cms af te werken, daarna krijgen de details de afwerking :)

- SanThe -

- SanThe -

20/06/2014 21:56:50
Quote Anchor link
Geen Nederlands => abbonement

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/06/2014 21:58:24
Quote Anchor link
Die captcha-code bij het gastenboek kan je beter met AJAX herladen. Op deze manier is je input weg als je erop drukt. Verder is het eigenlijk onnodig omdat de captcha veel te makkelijk te lezen is, waardoor je geen nieuwe hoeft aan te vragen.

Bij het liken:
Quote:
Er kan slechts 1 maal per bezoeker (IP adres) gestemd worden om spam en beinvloeding van het stemmen te voorkomen.

Je weet dat er meerdere PC's op een netwerk kunnen zijn onder 1 IP?

Johan Stroobants

Johan Stroobants

20/06/2014 22:01:38
Quote Anchor link
mmmh daar heb je wel een punt, daar ga ik wat aan doen. Bedankt voor de tip. En voor die page-refresh, die is idd afhankelijk van de template die je gebruikt. andere templates refreshen niet en laden ook niet...

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/06/2014 22:04:04
Quote Anchor link
Waarom haal je het er niet gewoon uit? Het lijkt mij onnodige eye-candy.

Nick Dijkstra

Nick Dijkstra

20/06/2014 22:12:31
Quote Anchor link
Bij aanmelden nieuwsbrief is dit een geldig e-mailadres: f@fdfsdf

Mark Hogeveen

Mark Hogeveen

20/06/2014 22:57:47
Quote Anchor link
Wat een goede captcha zeg, beter dan niks...
Ik denk eerlijk gezegd niet dat een bot hier problemen mee heeft, je kunt beter de code in een echte afbeelding zetten.
Als nu JS uit is, is de veiligheid ook uit.

Johan Stroobants

Johan Stroobants

21/06/2014 10:58:02
Quote Anchor link
ik ga werken aan die captcha, tekst in afbeelding en automatische refresh zonder page refresh. Nuttige tips allemaal. bedankt

Toevoeging op 21/06/2014 13:20:32:
Gewijzigd op 21/06/2014 19:51:28 door Johan Stroobants

21/06/2014 14:30:59
Quote Anchor link
Ik weet niet of het de bedoeling is maar iemand heeft iets op je homepage aangepast. Je zei ook dat je het backend open zou stellen maar wat zijn de login gegevens?

Johan Stroobants

Johan Stroobants

21/06/2014 14:56:35
Quote Anchor link
ja idd, iedereen mag de cms testen
Gewijzigd op 21/06/2014 19:51:04 door Johan Stroobants

Nick Dijkstra

Nick Dijkstra

21/06/2014 14:58:17
Quote Anchor link
werkt niet....

Johan Stroobants

Johan Stroobants

21/06/2014 15:12:28
Quote Anchor link
bij mij werkt het gewoon

21/06/2014 15:16:58
Quote Anchor link
bij mij ook

Willem Liu

Willem Liu

21/06/2014 15:21:17
Quote Anchor link
Het inloggen in de admin lukt niet. Maar nu alvast een opmerking.
De labels Gebruikersnaam en Wachtwoord lijken nu meer op knoppen dan labels. Mijn eerste intentie was om erop de klikken om te kijken wat er zou gebeuren.
Wellicht kan je het anders stijlen waardoor het meer op labels lijkt.

Toevoeging op 21/06/2014 15:29:09:

Wat me verder opvalt is dat je CSS en JavaScript inline zijn gedeclareert op de pagina. Heb je dit met een reden gedaan?
Persoonlijk zou ik de CSS en JavaScript in ieder geval door een minifier heen halen om de grootte ervan te beperken. Als je CSS erg groot is dan kan het ook nuttig zijn om deze in een aparte CSS file te houden. Dan kan de webbrowser de HTML eerst interpreteren zodat de gebruiker in ieder geval al een pagina ziet alvorens de CSS wordt geintrepeteerd en opgemaakt.

Mocht je ervoor kiezen om de JavaScript in een aparte geminified bestand te laden dan kan het volgende handig zijn. JavaScript includen aan het eind van de body ipv in de head gedeelte van de HTML bevordert de snelheid waarmee de pagina wordt geladen.

Nick Dijkstra

Nick Dijkstra

21/06/2014 17:06:16
Quote Anchor link
En ik irriteer me mateloos aan die loading image elke keer bij het laden van de pagina waar Aar zei.
Haal het ook uit de admin, vind denk ik iedereen beter.

Willem Liu

Willem Liu

23/06/2014 22:49:49
Quote Anchor link
Nick Dijkstra op 21/06/2014 17:06:16:
En ik irriteer me mateloos aan die loading image elke keer bij het laden van de pagina waar Aar zei.
Haal het ook uit de admin, vind denk ik iedereen beter.

Hier ben ik het ook zeker mee eens. Als het inladen van je pagina daadwerkelijk lang duurt dan kan je een loader tonen. Maar in dit voorbeeld is het vrij zinloos en het geeft de bezoeker het gevoel dat het lang duurt om naar de volgende pagina te gaan, wat trouwens ook zo is, want de loader kost ook tijd.
Wellicht kan je de loader gif weglaten en de fade-in wel behouden.

Ik moet er wel bij vermelden dat Google de fade-in voorheen ook heeft geprobeerd, maar niet veel daarna de fade-in weer heeft weggehaald. Waarschijnlijk hebben zij geconstateerd dat bezoekers de fade-in niet op prijs stelt.

Lorre Mertens

Lorre Mertens

07/11/2014 04:18:53
Quote Anchor link
Het is abonnement, niet abbonement.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

07/11/2014 08:43:20
Quote Anchor link
Het is best onnodig dit topic daarvoor omhoog te trappen. Let in het vervolg eventjes op de leeftijd van het topic.

Alvast bedankt!

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.