Websites ontwikkelen - lokaal -> test server -> live server

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Patrick S

patrick S

12/04/2014 20:55:58
Quote Anchor link
Hallo,

Ik ben opzoek naar een manier om het ontwikkelen van websites makkelijker te maken.

Ik ontwikkel de websites lokaal en test de website eerst met MAMP webserver. Daarna upload ik de bestanden naar de test server zodat de klant de nieuwe website of de nieuwe functies eerst kan testen. Als alles dan werkt verplaats ik de gewijzigde bestanden naar de live server.

Nu is mijn vraag..
Hoe doen andere programmeurs dit?

PHP hulp

PHP hulp

24/11/2024 22:49:42

Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

12/04/2014 21:04:22
Quote Anchor link
Hoi,

Dat uploaden en live zetten moet zo min mogelijk tijd in beslag nemen en dus doe ik dat het liefst maar één keer. Ik werk zelf ook lokaal in mijn eentje. Ik heb gewoon mijn poort 80 open gezet in mijn router zodat er van buitenaf meegekeken kan worden naar het project waar ik mee bezig ben. Ik geef daartoe mijn ip nummer aan de klant. Het ligt al een tijdje op de plank maar mijn idee is om een homeserver op te zetten met Centos.

Webmaster Robbe

Webmaster Robbe

12/04/2014 21:32:22
Quote Anchor link
Ik maak meestal zelf een mapje op de live server. Zodat mijn klanten hem ook online kunnen bekijken.
Maar tegen woordig heb ik mijn eigen server. Waar ik elke klant heb staan, en daar zet ik ze op. Ik heb een inlog pagina enzo voort gemaakt, zodat mijn klanten dan kunnen inloggen op mijn server, en hun website kunnen bekijken. (véél gemakkelijker vindt ik persoonlijk)

Local Dev

Local Dev

12/04/2014 23:29:40
Quote Anchor link
Wij gebruiken Vagrant
Gewijzigd op 12/04/2014 23:30:23 door Local Dev

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.