Webwinkel / groote selecteren=prijs veranderen
Pagina: « vorige 1 2 3 ... 5 6 7 8 volgende »
Het probleem is dat jij het straks moet kunnen bewerken, en er geen hulp bij nodig hoeft te hebben.
Begrijp je de scripts die ik gestuurd heb?
Ik zou het nu nog niet zelf kunnen scripten, sommige code's zijn voor mij onbekend. Maar ik heb denk ik wel door hoe ik sommige dingen kan veranderen.
Probeer de scripts zo goed mogelijk te begrijpen, want het word steeds moeilijker.
(je kunt ook zelf proberen iets te maken, moet je even de bestanden downloaden en een nieuwe naam geven zodat de originele nog blijven bestaan)
bij de tabel Product moeten 2 kolommen bij:
-merk
-artikel
kijk naar de andere tabellen hoe die kolommen eruit moeten zien.
Want met deze kolommen kunnen we de 'Producten' aan een soort-artikel en merk koppelen.
Kan jij dit even doen?
(heb de vernieuwde catalogus.php erop gezet, kan wel zijn dat er nog fouten in zitten, maar hij doet het pas als je die twee tabellen hebt aangemaakt)
Kun je checken of ik het goed heb gedaan?
P.S. of heb je liever screenshots?
Je had de tabel bijna goed gemaakt, ik had zo als gewoonlijk weer een paar type foutjes gemaakt en tekens vergeten. Maar nu doet de catalogus het al een beetje, je moet goed kijken wat ik heb ingevuld in de database. Volgens mij kan hij de foto's niet vinden. Daar kijk ik straks naar.
haha. ik maak ook altijd typfouten!! Kan gebeuren.
Dat is me inderdaad ook opgevallen.
Je zegt het maar, als ik weer iets moet doen.
P.S. als je naar de catalogus gaat staat er geen prijs bij. Komt dat er dan nog bij? Of heb ik iets verkeerds gedaan in de database.
Gewijzigd op 19/11/2005 14:17:00 door Mark van Hattun
Je hebt straks nij 1 product verschillende prijzen. Hoe wil je dan bij een product een prijs zetten? Misschien kan je er 1 prijs zetten maar dat is een keuze aan jou?
Maar misschien in het wel mooi, als er aan de rechterkant staat, vanaf €....
is niet veel werk
Maarja.. kijk maar even.
Dit is een iets moeilijker script, maar ik geef het straks in deeltjes.
Maar inderdaad, dat maakt het dan wel af.
Het is dus mogelijk?
Tuurlijk. Alles is mogelijk met php.
Dus gewoon: vanaf € (prijs)
vanaf € ( laagste prijs van de opgegeven prijzen )
Lukt het een beetje Steven?
Haha, sorry. Ja dat zal wel gaan lukken. Ik ben alleen een beetje druk. Ik help je zo snel mogelijk verder!
Maar hoe lang denk je dat het ongeveer nog gaat duren? dan kan ik daar rekening mee houden.
Hopelijk niet meer zo lang! Ben al een half jaar zelf aan het prutsen:$