Wedstrijd.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Back end developer Digital agency

Functie Heb jij altijd al eens bij een bedrijf willen werken waar jij géén nummertje bent, die alleen maar uitvoerend werk doet? Dan zou je hier perfect passen! Tuurlijk, je werkt aan projecten voor grote of kleine bedrijven… Het enige verschil hier is, jouw mening telt hier écht. Jouw inbreng wordt gewaardeerd, serieus genomen en gebruikt. En vergeet niet, je werkt niet alleen aan deze projecten. Er werken in totaal ruim 20 developers en designers, onderverdeeld over 3 development teams. Voornamelijk bestaande uit Medior en Senior developers, die samen voor een inspirerende en ambitieuze omgeving zorgen. Hun visie is namelijk

Bekijk vacature »

Front End Ontwikkelaar (React)

In het kort Als front end developer ga je aan de slag met maatwerkprojecten voor onze klanten. Denk bijvoorbeeld aan het toevoegen van een machine aan een database of het corrigeren van formulieren voor ingestuurde orders. Voorbeeld van zo’n project is Smart Link. De projecten waar je op ingezet kunt worden liggen binnen het technische domein waar jij als front end developer een grote rol speelt om samen met je back end collega’s de juiste oplossingen te leveren. please note that this particular role requires fluent Dutch language skills. Dit vind je leuk om te doen Het omzetten van designs

Bekijk vacature »

Traineeship Front-end developer (WO, 0 tot 3 jaar

Functie Zoals beschreven ga je vanaf start aan de slag bij een passende opdrachtgever, hierbij kijken ze echt naar jouw wensen, kennis/ervaring maar ook de reisafstand. Momenteel hebben ze meerdere klanten waarbij ze groepen hebben opgezet wat maakt dat er diverse uitdagende kansen liggen. Naast het werken bij de opdrachtgever, en het volgen van de masterclasses, zul je regelmatig met de andere trainees in contact zijn. Niet alleen op professioneel vlak maar juist ook bij de borrels en kwartaaluitjes! Kortom; een jaar lang hard aan jezelf werken in combinatie met gezelligheid en plezier. Spreek dit jou aan? Dan komen we

Bekijk vacature »

Functioneel Applicatiebeheerder

Wij van CNB zijn op zoek naar een leergierige Functioneel Applicatiebeheerder CNB is de grootste dienstverlener in de markt van bloembollen en vaste planten. In deze markt verricht CNB de volgende diensten: bemiddeling, veilen en het koelen en prepareren van bloembollen. Vanuit ons hoofdkantoor in Lisse werken bijna 100 collega’s dag in dag uit aan de bemiddeling van bloembollen. In Bovenkarspel vindt het koelen en prepareren van de bloembollen plaats. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Functioneel Applicatiebeheerder die naast een applicatie, ook sfeer kan bouwen! Jij: Vindt het leuk om binnen een klein IT-team aan de slag te

Bekijk vacature »

Medior .NET developer

Functie Jij gaat als Medior .NET ontwikkelaar aan de slag in ons scrumteam met 6 developers die gepassioneerd en actief bezig zijn om onze spelers kwalitatieve en mooie spelervaringen aan te bieden. Als medior .NET developer ga jij werken aan een technisch hoogwaardig platform welke bezoekerspieken verwerkt van tienduizenden tot honderdduizenden gebruikers per minuut! Ons scrumteam werkt in drie wekelijkse sprints en wij beginnen iedere ochtend met een stand-up. Jij werkt bij ons met C# .NET, .NET Core, React.JS, Xamarin, Azure, Docker en Kubernetes. Wij hechten enorm veel waarde aan het leveren van hoogwaardige en kwalitatieve code. Zodra jij de

Bekijk vacature »

Outsystems Developer Medior

Dit ga je doen Bouwen aan nieuwe en innovatieve applicaties; Maken van koppelingen tussen Outsystems en het bestaande applicatielandschap; Troubleshooting op bestaande software. Hier ga je werken De organisatie is internationale speler binnen de bouwbranche en richt zich op de infrastructuur, zowel boven als onder de grond. Ze zijn ruim 1100 man groot en maken op IT vlak een mooie groei door. Als ervaren Developer kom je te werken op een IT-afdeling van zo'n 25 man groot. Een aantal jaar geleden hebben ze de keuze gemaakt om zich meer te gaan richten op ontwikkeling en door de groei van de

Bekijk vacature »

Senior Front-End Developer

Als Senior Front-End Developer bij Coolblue verbeter je de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Wat doe je als Senior Front-End Developer bij Coolblue? Als Senior Front-end Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Senior Front-end Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Nadenken

Bekijk vacature »

Functioneel applicatiebeheerder - SOP-SYS-SAM

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Functioneel Applicatiebeheerder voor het financiele domein op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je gaat samenwerken in een team van circa 15 functioneel applicatiebeheerders en gaat onderdeel uitmaken van een DevOps team. Met dit team ga je applicaties (laten) ontwikkelen en beheren. Hierbij concentreer je je vooral op

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als lead developer wordt jij verantwoordelijk voor een van onze development teams. Samen met de Software Architect bewaak jij de kwaliteit en uitvoering van onze complexe vraagstukken. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het inschatten, designen en ontwikkelen van middelgrote tot grote veranderingen in de software. Ook coördineer jij het proces rondom complexe technische vraagstukken. Verder bestaat jouw takenpakket uit het volgende: – Het aansturen van jouw development team; – Het begeleiden van Junior Software Engineers; – Het maken van technische analyses m.b.t. nieuwe aanvragen en het tijdsbestek inschatten voor de uitvoering hiervan; – Het uitvoeren van de ontwikkeling van

Bekijk vacature »

Software Developer PHP

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Voor een opdrachtgever in de regio van Geldrop ben ik op zoek naar een Software Developer PHP. Jij krijgt een rol met veel verantwoordelijkheid in een groeiende organisatie. In deze functie werkt je voornamelijk remote en op een vast moment kom je met het team samen, om samen te werken en nieuwe doelen te bepalen. Wat ga je doen? Je wordt verantwoordelijk voor de interne applicatie; Je zorgt voor de doorontwikkeling van de applicatie: zowel back-end, front-end; De basis van het werk betreft front-end technieken; Periodiek bepaal je samen met

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

SQL database developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als SQL database developer? Dit bedrijf bouwt applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren. Ter uitbreiding van het development team zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. Wil jij werken voor een groeiende werkgever in regio Breda waar jij de ruimte en tijd krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je houdt je bezig met het creëren en bouwen van MS SQL server databases; Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van logistieke processen; Je gaat projecten vanaf het begin tot het

Bekijk vacature »

SQL beheerder / ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een klant in omgeving Tiel zijn wij op zoek naar een SQL beheerder met affiniteit met technisch applicatiebeheer. Je krijgt een fijne in-house werkplek waar je gaat werken aan diverse projecten. Dit bedrijf doet het beheer van databases voor een aantal bancaire klanten. Op dit momenten hebben zij ruim 1500 databases in beheer. Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat de development afdeling ondersteunen bij het ontwikkelen van MS SQL Scripts. Je zal zowel zelfstandig als in teamverband MS SQL databases installeren & beheren. Je monitort en onderzoekt incidenten en de achterliggende oorzaken. Je

Bekijk vacature »

Ervaren Full-Stack PHP Developer

Functieomschrijving Gezocht! Ervaren PHP Developer! Voor een organisatie in de regio Harderwijk zoeken wij een ervaren PHP Developer die het IT team van dit bedrijf gaat versterken. We zijn op zoek naar een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die het innovatieve bedrijf nog een stap verder kan brengen. Voor deze functie zoeken wij iemand die communicatief goed is en die zelfstandig problemen op kan lossen. Je werkt samen met een externe ontwikkelpartij en kunt hun dus uitdagen op het geleverde werk. Het schrijven van concepten aan de AI en hardware kant valt onder je verantwoordelijkheden. Het bedrijf noemt zichzelf een

Bekijk vacature »

Senior Software Developer C++

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Vacature ID: 13342 Introductie Do you want to work for one of the most innovative companies located in the region of Eindhoven. Currently Due to growth we are looking for a Senior Software Developer. Our client is a high-tech company with international roots and can provide you with a challenging opportunity. Functieomschrijving Responsibilities: Design, develop, and maintain high-quality software applications in C++ Collaborate with other engineers, product managers, and stakeholders to understand requirements and develop solutions Write clean, maintainable, and efficient code Conduct thorough testing and debugging to ensure high-quality software Optimize applications for

Bekijk vacature »
St.Chessere

St.Chessere

30/12/2004 12:53:00
Quote Anchor link
Beste phphulp leden,

Zoals jullie weten zijn Jaap Marcus en ik een eigen site begonnen.
Nou is het probleem dat wij voor onze site nog geen logo hebben.
Dus wij vragen jullie om voor ons een logo te ontwerpen, natuurlijk staat hier wat tegen over.
Maak JIJ voor ons de mooiste logo dan win jij het volgende:

* 100 MB schrijfruimte
* Dataverkeer per maand FUP*
* Onbeperkt subdomeinen
* Website statistieken
* Directadmin control panel
* 10 MySQL databases
* 16 POP3 e-mail accounts
* Onbeperkt e-mail forwarders
* 1 Mailing list
* 8 Autoresponders
* Eigen error pages

Dus open je teken software en doe mee.
Inzendingen kunnen worden toegestuurd naar [email protected], je kan tot 31 Januari 2005 meedoen.
Gewijzigd op 30/12/2004 12:55:00 door St.Chessere

PHP hulp

PHP hulp

22/12/2024 04:53:46

Arend a

Arend a

30/12/2004 13:03:00
Quote Anchor link
Trakteer je jezelf dan op een cursus nederlands? ;)
Gewijzigd op 30/12/2004 13:39:00 door Arend a

St.Chessere

St.Chessere

30/12/2004 14:07:00
Quote Anchor link
Misschien wel, maar trakteer jij jezelf dan een keer op een cursus "Wanneer plaats ik een nuttige reply".
Kom op man je bent admin, dat zou moeten betekenen dat je geen lame reply's post.

Steff   an

Steff an

30/12/2004 14:19:00
Quote Anchor link
Arend:
Trakteer je jezelf dan op een cursus nederlands? ;)

Quote:
Aardige opzet.

Maar: Ik vind het nieuws erg oppervlakkig, en het is ook eigenlijk alleen syndycated spul van andere sites. Onduidelijk vertaald naar het nederlands. Ik zou nog even kijken naar de weergave van die artiekelen, misschien zelfs de titels, want na twee artiekelen haak ik af.

@Arend:
Moet jij zeggen. Kijk maar eens naar de vet gedrukte woorden. Nog iets voor een 'en' komt nooit een komma.
Gewijzigd op 30/12/2004 14:23:00 door Steff an

Lieven

lieven

30/12/2004 14:26:00
Quote Anchor link
over wat gaat die site? zo dat het logo toch ook wel functioneel is he ;)

Steff   an

Steff an

30/12/2004 14:27:00
Quote Anchor link
lieven:
over wat gaat die site? zo dat het logo toch ook wel functioneel is he ;)

klik hier
Gewijzigd op 30/12/2004 14:27:00 door Steff an

Lieven

lieven

30/12/2004 14:35:00
Quote Anchor link
het gaat dus om een logo voor phpnieuws.nl?

Lieven

lieven

30/12/2004 14:36:00
Quote Anchor link
tot wanneer heeft men tijd? :p

Lieven

lieven

30/12/2004 14:36:00
Quote Anchor link
ah k n 31 januari, srry, kben juist uit men bed

Me verry sorry

St.Chessere

St.Chessere

30/12/2004 15:16:00
Quote Anchor link
Geen probleem man, ik ken het het is vakantie ;)

Lieven

lieven

30/12/2004 15:22:00
Quote Anchor link
thx man, keb trouwens al iets klaar
kzal eens doorsturen, is zo vlugjes in elkaar geflanst

30/12/2004 15:25:00
Quote Anchor link
opzich wel handig als we zouden weten hoe die site zou heten enzo :)

St.Chessere

St.Chessere

30/12/2004 15:30:00

30/12/2004 16:58:00
Quote Anchor link
En voor hoe lang mag ik dan op dat webservertje zitten? Wanneer moet ik gaan dokken en hoeveel dan wel?

Eris -

Eris -

30/12/2004 17:01:00
Quote Anchor link
Ik heb het account wat ik niet meer gebruik tot September. Daarna is de prijs 7,55 per maand ;)

Steff   an

Steff an

30/12/2004 17:15:00
Quote Anchor link
Jaap:
Ik heb het account wat ik niet meer gebruik tot September. Daarna is de prijs 7,55 per maand ;)

Beetje duur of niet.

30/12/2004 17:25:00
Quote Anchor link
Vind ik ook, ik zit nu op een account van 1,50 Met zo ongeveer hetzelfde (meer schijfruimte alleen maar 10 subdomeinen, 10 db mysql, 10 obdc verbindinen meer e-mail en meer forward)
Maar ik heb die van mij ingestuurd

St.Chessere

St.Chessere

30/12/2004 17:26:00
Quote Anchor link
Hey jongens jullie hebben een half jaar lang een gratis host ;)
Gewijzigd op 30/12/2004 17:26:00 door St.Chessere

St.Chessere

St.Chessere

30/12/2004 17:51:00
Quote Anchor link
Oja jongens jullie mogen ook meer dan een logo make.n (verbreed je kans ;) )

Jorik

Jorik

30/12/2004 18:43:00
Quote Anchor link
Niet iedereen kan designen :P

30/12/2004 19:32:00
Quote Anchor link
Nee, daarom is denk ik ook deze webstrijd :-)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.