week registratie maaltijden
Is er een script waarmee ik datum+dag in een combobox kan laten genereren dat ook correct is en voor de rest qua datums/dag combinaties voor de rest niet meer aangepast hoeven worden.
Zou je dat misschien iets duidelijker kunnen verwoorden?
het gaat over een registratie van maaltijden van woensdag tm dinsdag wat ingevult moet worden en waar uiteindelijk weektotaal + overzicht welke persoon welke maaltijden heeft besteld op welke dag er moet een mogelijkheid zijn om een datum te kiezen en daarbij de naam van de persoon en ochtend en avond maaltijdkeuze dit moet worden weggeschreven in een nieuwe tabel
Wat bedoel je met een combobox?
Toevoeging op 09/11/2011 15:45:27:
dus een persoonskeuze maaltijdskeuze en datumkeuze eventueel in dropdownbox/combobox persoonskeuze en maaltijdskeuze kan ik al kiezen moet dus alleen een manier hebben waarop ik datums kan kiezen en met de gegevens kan wegschrijven in een resultaten tabel
en laat even zien wat je al hebt?
beiden besteldatum en uitlezen ik heb al de menukeuze en persoonsnaamkeuze via een combobox/dropdownbox ik wil een overzicht per week hebben zodat de weekuitkomsten bij de keuken doorgegeven kunnen worden mijn vraag is echter wat de beste/makkelijkste manier is om een datum uit te kiezen voor het wegschrijven in de database tabel
anders met php dropdowns generen voor de dag maand en jaar
thanks ik denk dat in dit geval datepicker perfect is heb et net ff gegoogled
mooi, ik gebruik m ook altijd