Weer en verkeer site
maikel d
09/04/2011 13:03:50Hoi,
Ik ben op zoek naar iemand die een weer en verkeer site in elkaar kan zetten met links
naar google maps en gratis weer en verkeer data.
• Dit bied ik aan op fixed price-freelance (circa €500,-)
Project termijn 1 tot 2 weken
Graag serieuse reacties naar [email protected]
Bedankt.
Maikel
Ik ben op zoek naar iemand die een weer en verkeer site in elkaar kan zetten met links
naar google maps en gratis weer en verkeer data.
• Dit bied ik aan op fixed price-freelance (circa €500,-)
Project termijn 1 tot 2 weken
Graag serieuse reacties naar [email protected]
Bedankt.
Maikel
PHP hulp
15/11/2024 05:06:20Joris van Rijn
09/04/2011 13:40:05Niels K
09/04/2011 14:38:09Beste Maikel.
Een weer en verkeer site. Is dat niet te summier omschreven? Kan je ons vertellen wat de precieze eisen en wensen zijn? Wat heb jij precies in je hoofd zitten? Hoe wil je dat het eruit komt te zien? Welke functies moet het systeem allemaal hebben?
Kortom stel jezelf wat vragen / deelvragen en plaats iets meer informatie over het project.
Ik hoop dat je dit als een serieuze reactie ziet en niet als een 'afkraak' reactie.
Niels
Een weer en verkeer site. Is dat niet te summier omschreven? Kan je ons vertellen wat de precieze eisen en wensen zijn? Wat heb jij precies in je hoofd zitten? Hoe wil je dat het eruit komt te zien? Welke functies moet het systeem allemaal hebben?
Kortom stel jezelf wat vragen / deelvragen en plaats iets meer informatie over het project.
Ik hoop dat je dit als een serieuze reactie ziet en niet als een 'afkraak' reactie.
Niels