weet iemand een goed idee ?
weet iemand mischien nog een goed idee voor een website of programma ? dat een hit kan worde ?
Een zoekmachine of zo. En dan met een eenvoudige lay-out. Misschien leuk om om met feestdagen een iets andere versie van het logo te maken..... Nouja, je begrijpt waar ik heen ga......
Ja, ik weet er een! Wat dacht je van: Ga eens zelf nadenken en niet iemand anders vragen voor ideeen en er vervolgens met de eer strijken!
google ? xd
* Gastenboek
* CMS (Content Management System)
* Forum
* Blog
* OGame namaken
* Een bloemenwebsite voor je moeder
* Petitie-website, waar je petities aan kan maken
* Een informatieve website over bacterien
Wat dacht je van een verzamel site van bijv. wallpapers
Als ik er een zou weten zou ik het je niet zeggen in elk geval xp.. Zou wel stom zijn om jou te vertellen terwijl ik er zelf bakken aan zou kunnen verdienen xD
vincent schreef op 25.07.2009 19:49:
weet iemand mischien nog een goed idee voor een website of programma ? dat een hit kan worde ?
One word:
Brainstormen
heu xd k wil er GEEN geld aan verdienen e xd da boeit me nie ge moogt zelfs hebbe xd ik wil gwn iets doen :p alsk iemand kan helpen of zo
Maak een site over jezelf
ja :D want dat is heeel intresant xdxd
Karl schreef op 25.07.2009 20:27:
Lol doe jij altijd zo opzoek werk over iemand voor je gaat reageren xp?Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door vincent
Maak een site over het fatsoenlijk schrijven van de Nederlandse taal.
Damn, sommige Belgen nemen regels van de Nederlandse taal niet zo serieus.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door vincent
wil iemand dit topic sluiten ?
vincent schreef op 25.07.2009 21:02:
deam ik heb dyslexie !! en ik vroeg iets niet om met mijn dyslexie te kome lache en commentaar te krijge CLOSE THIS TOPIC PLZ
Als je dyslexie hebt dan weet je ook nog wel dat er ERGENS in een zin een punt moet komen. En dat een zin begint met een HOOFDLETTER.
Verder open je natuurlijk ook een belachelijk topic... Zie de reactie's maar... Dan kan je wel zoiets verwachten.
@Paradox™: Ik let op.
.