welke browser / mailprogramma op mobiel?
Ik heb een HTC Desire S mobiele telefoon besteld. Nu vraag ik me af welk mailprogramma jullie op je mobiele telefoon gebruiken. HTC heeft schijnbaar een eigen mail app, maar omdat de telefoon op Android draait, zit er ook een Google mail app op. Welke kan ik het beste gebruiken?
Hetzelfde geldt voor de browser. Er zit een HTC browser op en een standaard Android browser. Welke gebruiken jullie? De standaard browser of de browser van de fabrikant van het toestel (in mijn geval HTC)?
Groeten Ozzie
voor mail, ik gebruik gewoon de standaard mail van android
Ah oke, je gebruikt de standaar mail van android. En waarom niet de Google app als ik vragen mag?
Opera mini kan je gewoon downloaden, zowel voor Android, als voor Symbiam...
okeej... gebruik jij die zelf ook?
Persoonlijk kies ik voor dolphin mini browser
wat is het voordeel eigenlijk van opera mini / dolphin mini ten opzichte van de standaard browser?
Je kan beter / sneller van tabs wisselen . Ook kan je een figuurtje tekenen en die koppelen aan een URL zodat als je bijv een rondje maakt je bijv naar phphulp.nl gaat . Ook vind ik hem sneller.
welk mailprogramma gebruik jij?
standaart mail.apk
oke, valt me op dat tot nog toe niemand de Gmail app gebruikt. Ik had verwacht dat dat de standaard app zou zijn om mee te mailen...
Ozzie PHP op 04/10/2011 10:05:27:
Heb jij zelf ook een HTC?
ik heb een htc touch pro, en er zelf android op gezet (xdandroid)
Zijn er hier mensen die wél gebruik maken van de Gmail app? (mail, contacten, kalender?)
ik gebruik de agenda wel
Oké, dus je gebruikt wel de agenda van Google... maar niet de mail? Begrijp ik je zo goed?
Je mail ophalen en laten lezen
en een mail versturen.
Het enige verschil tussen alle mailapps is dat ze allemaal een andere interface hebben. Het is aan jezelf welke je het makkelijkst vindt werken. En welke interface je het mooist vind. Probeer enkele mailapps uit zodra je je telefoon hebt en dan kom je zelf tot een app die jij het beste vindt werken.
Thanks Maikel. Maakt het qua functionaliteit dan helemaal niks uit? Omdat Android van Google is, had ik verwacht dat de Google App hier echt helemaal op zou zijn afgesteld... en dat de Google App dé app zou zijn waarin je je mail, kalender en contacten op een makkelijke manier bijhoudt. Maar dat is dus niet zo dan?
Browser gebruik ik skyfire, hoe ik erbij ben gekomen weet ik niet, maar werkt wel fijn!
Tot nog toe hebben we dus deze browsers:
- opera mini 1x
- dolphin mini 1x
- skyfire 1x
Zijn er nog meer mensen die 1 van bovengenoemde browsers (of een andere) gebruiken?
nee maar wel om gebruik te maken van de android market
ah, oke... thanks