welke dag / tijdstip in de week meest ge-internet?
Ik vraag me af op welke dag / tijdstip in de week er het meest wordt ge-internet.
Op Google zie ik alleen maar oude berichten. Zo zag ik dat in 2003 maandag de drukste dag op het web was, en in 2006 was dat de zondag. En ergens anders las ik dat woensdag de drukste dag is.
Nu ben ik wel benieuwd eigenlijk... wat zou het drukste moment op internet in Nederland zijn? Wanneer zijn de meeste mensen online? En dan bedoel ik niet dat je tijdens je werk toevallig een browser hebt openstaan, maar gewoon thuis... zo'n moment waarop de meeste mensen eens even lekker gaan surfen en hun mail checken. Wat denken jullie dat het drukste moment / tijdstip is?
Waarom?
Omdat veel mensen op zaterdag nog werken en zondag uitslapen/ langs ouders/ dagje weg.
En dan smaandags moeten de mensen weer werken en dan komen ze thuis van het werken en dan even rusten en eten en dan vanaf 7 uur even op internet kijken en vertellen wat ze sweekends hebben gedaan en mail checken enzo tot half 9 omdat dan de meeste films beginnen.
Ik denk dat het zoiets zal zijn
Hmmm, oké... zou kunnen inderdaad. Ben benieuwd of andere mensen het hier mee eens zijn, of juist niet.
Gewijzigd op 17/08/2011 12:32:09 door Maarten PHP
Ik denk zelf dat vrijdagavond misschien ook wel druk zou moeten zijn... mensen die vrij zijn van het werk? Wat denken jullie daar van?
Gewijzigd op 17/08/2011 12:40:30 door Jasper DS
Ja, maar dat is toch pas na 23.00 uur lijkt me?
21.00 uur, al iets gaan voor drinken. Zo gaat het hier toch. ;)
Denk persoonlijk maandagmorgen, allen degenen die zich vervelen op het net, allen die mails ivm werk etc nakijken?
Maar maandagmorgen zitten de meesten op hun werk, en ik bedoel dus wanneer de meeste mensen thuis achter internet kruipen. De meesten van ons zitten er iedere dag op, maar er zijn ook mensen die niet iedere dag op internet zitten... en ik vraag me dan af wanneer die mensen op internet zitten... ik denk dat die daar echt een bepaald moment voor hebben, bijv. maandagavond ofzo zoals Maikel B zei, maar het zou bijvoorbeeld ook vrijdag begin van de avond kunnen zijn, of misschien wel woensdag... omdat dat de helft van de week is ofzo? :-s