Welke layout is het mooist?
Ik ben een site voor mezelf aan het maken, layout is voor een deel van internet. Welke vindenjullie het mooist? (let op header/logotjje)
lay 1
lay 2
En hebben jullie verder nog opmerkingen?
Mvg,
Jonathan
En het menu vind ik niet zo mooi. Die witte streep eronder staat niet, en dan ook nog dat de ene knop groter is als de andere?
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
2
3
4
5
6
7
<?php
/* Made by Jonathan Hogervorst */
/* Copyright by Jonathan Hogervorst - Assen - The Netherlands */
include_once('functions.php');
?>
/* Made by Jonathan Hogervorst */
/* Copyright by Jonathan Hogervorst - Assen - The Netherlands */
include_once('functions.php');
?>
Ik weet neit of dat hoort?
Nee, dat hoor je niet te kunnen zien. Bovendien is het op zijn minst gek dat je geen vermelding geeft naar de echte ontwerper van de lay-out.
En inderdaad, het is netjes en aardig (en daarmee professioneel) om even de echte bedenker/maker van de layout te vermelden. Want iets zegt mij dat jij dit niet alleen zonder sterke inspiratie (lees: afkijken) hebt kunnen bedenken. Niets persoonlijks, maar zo'n sprong voorwaarts? Dat zou alleen ik kunnen! Muhaha!
... helaas, nog niet gelukt. Ik kan ook totaal geen layout maken..
edit: die links bovenin, die een beetje als tabbladen moeten overkomen, daar moet je nog wat aan doen. Of een zwart lijntje eronder zodat dat zwarte lijntje zich doorzet, of de pagina-achtergrondkleur terug laten komen, zodat het een geheel lijkt.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jelmer -
@Niek: Ok, ik kijk ff naar die grotere knoppen.
@Vincent: Ja, is foutje van mij.
@Jan: Ok, ik geef een vermelding van de maker.
@Jelmer: Idd, vierkant vind ikzelf ook mooier.
Edit:
alles is aangepast.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -
ik vind het over het algemeen wel een mooie site, logo van lay 2 is het mooiste. alleen is het zo onoverzichtelijk.
De lay 2 is nu wel mooier!
Maar nog 1 ding:
@Niek: Ik zal ernaar kijken.
@Newbie: Die copyright staat in de PHP-code, die je dus niet hoort te zien. Want de PHP-code komt immers van mij. Ik zal nadenken over de hover.