Welke linken horen in welke tabel?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5

16/09/2006 16:36:00
Quote Anchor link
Robert:
Goed, wat ik bedoel met de tabel indeling snap je neem ik aan?

Dan krijg je bijvoorbeeld dit:
echo '<script language="javascript" type="text/javascript" src="http://views.m4n.nl/_v?AffiliateID='.$row['af_id'].'&zoneid='.$row['zone_id'].'></script>';

Ik zit alleen even te kijken hoe het dan zit met de naam en url van de pagina.. :S Die haalt die zo te zien ergens
op.

@Robert misschien is het handiger om het toch maar anders te doen. Ik heb zoveel affiliate programma's dat dit misschien helemaal niet te realiseren is.

PHP hulp

PHP hulp

26/01/2025 14:16:28

Robert Deiman

Robert Deiman

16/09/2006 16:39:00
Quote Anchor link
Tjah, dit gaat er alleen om om het alfabetisch te sorteren he.. kan wel als je de links laat staan, maar even de naam toevoegen van de link in de tabel, en daar dan op sorteren ;)
Zou moeten werken.

16/09/2006 16:46:00
Quote Anchor link
Robert:
Tjah, dit gaat er alleen om om het alfabetisch te sorteren he.. kan wel als je de links laat staan, maar even de naam toevoegen van de link in de tabel, en daar dan op sorteren ;)
Zou moeten werken.

ja, dat lijkt me een beter idee.

Poeh, nu even rust.....hoofd leegmaken, ha,ha, moet trouwens zo een stel hongerige mondjes vullen.

Bedankt jongens en tot een volgende keer!!

Robert Deiman

Robert Deiman

16/09/2006 16:47:00
Quote Anchor link
Graag gedaan Elsy, succes met "voeren" ;) En tot een volgende keer :)

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

16/09/2006 16:52:00
Quote Anchor link
Voer ze Elsy!

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.