Welke muziek tijdens programmeren?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Frontend Developer - Leeuwarden

Frontend Developer – Leeuwarden Als Frontend Developer bouw jij mee aan het onderwijs van de toekomst! In een scrum team werken met jonge en enthousiaste collega’s, moderne technieken, ruimte voor eigen ontwikkeling en op een proactieve wijze kunnen meewerken aan innovatie binnen het onderwijs. Magister is het state-of-the-art softwarepakket dat scholen in het voortgezet onderwijs op alle fronten ontzorgt. Van leerlingenadministratie tot het ondersteunen van individuele leerlijnen, van toegang tot digitaal lesmateriaal tot het plannen van het lesrooster. In de Magister app bedient Magister ruim 2,5 miljoen gebruikers waarvan, dagelijks meer dan 600.000 unieke. Hiermee is Magister de absolute marktleider

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

In het kort Als C# .NET Core ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan we deze uitdaging

Bekijk vacature »

SQL database developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als SQL database developer? Dit bedrijf bouwt applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren. Ter uitbreiding van het development team zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. Wil jij werken voor een groeiende werkgever in regio Breda waar jij de ruimte en tijd krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je houdt je bezig met het creëren en bouwen van MS SQL server databases; Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van logistieke processen; Je gaat projecten vanaf het begin tot het

Bekijk vacature »

Junior Software Developer (HBO / WO)

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Dan hebben wij bij Jelling IT Professionals de perfecte opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, die jou tot een volwaardig Fullstack Software Developer gaat opleiden. Binnen deze grote organisatie krijg je ruime en professionele trainingen die jouw in korte tijd vakbekwaam maken. Niet alleen het aan technisch aspect, maar ook zeker jouw persoonlijke ontwikkeling wordt veel

Bekijk vacature »

Front-end (Angular) developer

Functie Om bovenstaande ambities waar te kunnen maken zijn ze op zoek naar een Front-end (Angular) developer. Het it-team bestaat momenteel uit de IT Manager, 2 back-end developers, 1 fullstack developer, 1 designer en een DevOps engineer. Ze zijn dus op zoek naar professionals die autonoom en gedisciplineerd aan de slag gaan, en bij aanvang als enige developer met hun Front-end applicaties aan de slag gaat. Wel hebben ze de ambitie om hier snel een 2e developer bij te vinden die jij dan ook zal kunnen aansturen/begeleiden. Je zult aan de slag gaan met het doorontwikkelen van hun bestaande UI

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie The position we have for you As a .NET developer you will work for one of our customers active in the High Tech Industry. Our customers are mainly located in the Eindhoven area. We are very selective when it comes to the projects we accept and therefore only focus on innovative and complex projects. Because our customers are mainly specialized in machine construction, you often work close to the machines. Our team currently consists of Embedded engineers, IOT developers and Cloud engineers. We mainly work on Microsoft projects where WPF, UWP, .NET Core and Microsoft Azure are used. Eisen

Bekijk vacature »

SQL Database ontwikkelaar

Functie omschrijving Wil jij meewerken aan het creëren van slimme software om magazijnen als een geoliede machine te laten lopen? Wij zoeken een zorgvuldig persoon, iemand die niet snel de hand omdraait voor complexe algoritmes. Denk jij dat jij de SQL ontwikkelaar bent die wij zoeken? Lees snel verder en wie weet zitten we binnenkort samen aan tafel! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je houdt je bezig met het ontwerpen en ontwikkelen van MS SQL server databases, dit doe je met T-SQL als programmeer laag. Je gaat aan high-end software oplossingen werken, dit doe je voor de optimalisatie

Bekijk vacature »

.NET developer WO niveau voor predictive software

Bedrijfsomschrijving Dit bedrijf uit Den Bosch is om precies te zijn 15 medewerkers groot en ze ontwikkelen (predicitve) planning software. Dit doen zij voor allerlei mooie en bekende organisaties (bierbrouwerijen, gemeentes, oliemaatschappijen en diverse multinationals). Wegens meer en grotere vraag vanuit de klanten komen er nu posities vrij voor onder andere een .NET developer. Het bedrijf is goed met openbaar vervoer te bereiken. Functieomschrijving Je komt hier te werken in een team van 3 .NET developers en bent betrokken bij het gehele ontwikkelproces. Dus van idee naar ontwerp en van ontwikkeling tot testen en implementatie. Bij voorkeur ben je niet

Bekijk vacature »

Junior Front end developer

Functie Jij als developer gaat ons helpen onze producten verder te ontwikkelen en in te zetten in de markt. Op dit moment bestaat ons SaaS product uit 3 componenten die zowel los als in een pakket gekocht kunnen worden. Het gaat hier om een online kaartapplicatie, een workflow tool en een monitoring tool. Momenteel zijn wij 3 jaar geleden gestart met de ontwikkeling. De tech-stack waarmee we werken is voornamelijk Javascript, Vue.js en Python. Daarnaast gebruiken wij FaundaDB als database en werken we veel met GIS applicaties. De uitdaging die we momenteel hebben is dat we momenteel een intern team

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als lead developer wordt jij verantwoordelijk voor een van onze development teams. Samen met de Software Architect bewaak jij de kwaliteit en uitvoering van onze complexe vraagstukken. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het inschatten, designen en ontwikkelen van middelgrote tot grote veranderingen in de software. Ook coördineer jij het proces rondom complexe technische vraagstukken. Verder bestaat jouw takenpakket uit het volgende: – Het aansturen van jouw development team; – Het begeleiden van Junior Software Engineers; – Het maken van technische analyses m.b.t. nieuwe aanvragen en het tijdsbestek inschatten voor de uitvoering hiervan; – Het uitvoeren van de ontwikkeling van

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functieomschrijving Voor dit leuke softwarre bedrijf in de omgeving Vught zijn we per direct op zoek naar een C#/.NET Developer. Is development jouw passie en doe je dit graag met C#/.NET? Lees dan snel verder! Jou werkzaamheden zullen zijn: Zorgen voor de optimalisatie van de huidige software en het automatiseren van bedrijfsprocessen. Naar aanleiding van de wensen van de klant ga je, met je collega's op zoel naar passende oplossingen en je werkt dit uit tot een mooi eindproduct. Je gaat webshops, websites en webapplicaties ontwikkelen door middel van ASP.NET, C# en MVC Framework. Bedrijfsprofiel Deze opdrachtgever houdt zich bezig

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in regio Etten-Leur zijn wij op zoek naar een Fullstack Developer met PHP/Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het bouwen van maatwerk software voor klanten die actief zijn in een specifieke markt. Als fullstack developer ben je samen met een enthousiast team van 7 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en innovatie van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Verder ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Ervaring met Laravel is een must. Om de klant zo goed mogelijk te

Bekijk vacature »

SAP ABAP Developer

Dit ga je doen Software ontwikkeling met behulp van o.a. ABAP, Sapscript en Smartforms Maatwerk development op SAP ECC 6.0, in de toekomst S/4 HANA Samenwerken met Business Analisten die functioneel en technisch ontwerpen aanleveren Testen van opgeleverde software Bugfixing Ondersteuning van eindgebruikers Hier ga je werken Onze klant, een internationaal gevestigd productiebedrijf dat mensen blij maakt, is ter versterking op zoek naar een ABAP Developer voor hun SAP team. Het team van 4 mensen verzorgt de ontwikkeling van maatwerk voor de SAP omgeving waar wordt gewerkt met modules SD, FI/CO, PM en MM. Momenteel draait het bedrijf op SAP

Bekijk vacature »

Software Developer

Longship.io gaat de wereld veroveren met baanbrekende software en legendarische... pizza-avonden! Lees hier de vacature van IT Operations Manager! Bij Longship werken we met een team van 5 mensen aan software voor laadpaal operators. Longship is ontstaan in 2020 met als doel om de elektrische mobiliteitstransitie aan te jagen. We zijn nu al een wereldwijde speler doordat we continu voorop lopen in innovatie. Ons platform helpt het versneld elektrificeren van wagenparken, internationaal! Wij zijn een startup met grote ambities die we willen bereiken met een relatief klein en efficiënt team. Je krijg de kans om ontzettend veel te leren van

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Je richt je op het doorontwikkelen en herstructureren van het platform; Je werkt in teamverband en zelfstandig aan uitdagende projecten voor verschillende klanten; Softwareontwikkeling middels C# .NET; Je staat in contact met verschillende opdrachtgevers om de klantwensen te bespreken en deze vervolgens te ontwikkelen; Verbeteren van bedrijfsprocessen; Implementaties. Hier ga je werken Als .NET Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »

Tobias Tobias

Tobias Tobias

06/09/2010 19:52:03
Quote Anchor link
Dalando De Zuil op 06/09/2010 18:34:01:
Teringherrie. :P

Sommige goed opgevoede mensen zeggen dan: Dat is niet helemaal mijn smaak

PHP hulp

PHP hulp

01/01/2025 05:55:00

Dalando De Zuil

Dalando De Zuil

06/09/2010 19:58:22
Quote Anchor link
Niek s op 06/09/2010 19:08:40:

Bek dicht.

Waarom deze reactie zo grof? :o

Tobias Tobias

Tobias Tobias

06/09/2010 20:05:00
Quote Anchor link
Dalando De Zuil op 06/09/2010 19:58:22:

Bek dicht.

Actie en reactie...

- -

- -

06/09/2010 20:22:08
Quote Anchor link
Dalando De Zuil op 06/09/2010 19:58:22:

Bek dicht.

LOL, vraag je dat serieus? xD

#koffiehoek

Niels K

Niels K

06/09/2010 20:55:57
Quote Anchor link
Quote:
Three Days Grace

Win!

Time of dying:D:D

I willl not die, i wait here for u.. Yeaa..
Daarnaast vind ik pinacolada boy van baby alice wel nice:D
En headhunterz ramt hier ook wel eens de speakers uit. Maar meestal programmeer ik zonder muziek.

Ama saril

ama saril

09/09/2010 14:36:21
Quote Anchor link
zelf zet ik meestal gorillaz, alanis morisette of anouk op. Maar heb ook vaal helemaal geen muziek op omdat ik dan teveel naar teksten ga luisteren en daar raak ik in de war van.

Niels K

Niels K

09/09/2010 14:39:52
Quote Anchor link
Inderdaad.. Dat probleem heb ik ook:)

John Cena

John Cena

22/09/2010 13:17:41
Quote Anchor link
Gewoon, keihard piratenmuziek!

Chris -

Chris -

22/09/2010 13:36:22
Quote Anchor link
Ama saril op 09/09/2010 14:36:21:
zelf zet ik meestal gorillaz, alanis morisette of anouk op. Maar heb ook vaal helemaal geen muziek op omdat ik dan teveel naar teksten ga luisteren en daar raak ik in de war van.

Multitasken for the win! Meezingen/neurien met de tekst en typen wat je denkt, zo moeilijk is dat toch niet? Word wel wat lastig als je de code wilt nalezen als je aan het headbangen ben met een ruig nummer (plus koppijn na een tijdje lol!).

Justin S

Justin S

22/09/2010 15:04:02
Quote Anchor link
Heel erg verschillend, ligt echt aan m'n bui (oftewel: of iets lukt of niet..).

Lounge: Supperclub, Hotel Costês, Hed Kandi en Buddha Bar
Electronisch: Sensation, Housequake, Bloomingdale
HipHop: Bijna alles Top-Notch artiesten (Winne, the opposites e.d.), Jason Derulo, Jay Sean en N*E*R*D
Pop: Valerius, Justin Nozuka, Jamie Cullum, Justin Timberlake, Rihanna, Train en Jason Mraz
Jazz: Giovanca, Waylon, Raul Midon, Wouter Hamel

Héél breed dus :-)!

Ama saril

ama saril

23/09/2010 09:04:27
Quote Anchor link
Chris Horeweg op 22/09/2010 13:36:22:
Ama saril op 09/09/2010 14:36:21:

Multitasken for the win! Meezingen/neurien met de tekst en typen wat je denkt, zo moeilijk is dat toch niet? Word wel wat lastig als je de code wilt nalezen als je aan het headbangen ben met een ruig nummer (plus koppijn na een tijdje lol!).

Ik ben super php naab. Code typen is al moeilijk zat, als ik dan ook moet meezingen komt er niks uit ;P

Tim Fendt

Tim Fendt

27/09/2010 10:08:13
Quote Anchor link
Nog steeds geen hardcore gezien :O

Bij deze dan: Hardcoreradio.nl 24/7

Moe BE

Moe BE

27/09/2010 10:19:05
Quote Anchor link
Geef mij maar: Metal, Hardcore, Punk, Hardrock, Emocore. Zo lang er maar stevig guitaarwerk in zit.

Ama saril

ama saril

29/09/2010 12:18:27
Quote Anchor link
Moe BE op 27/09/2010 10:19:05:
Geef mij maar: Metal, Hardcore, Punk, Hardrock, Emocore. Zo lang er maar stevig guitaarwerk in zit.

Wat is emocore? is dat hardcore waar iedereen depressief is :P?

Tobias Tobias

Tobias Tobias

29/09/2010 12:25:43
Quote Anchor link
volgens mij zoiets als nirvana. Net het unplugged-album binnen. Heerlijk

Jelmer -

Jelmer -

29/09/2010 13:12:56
Quote Anchor link
heeft niemand meer last.fm ofzo?

29/09/2010 13:37:46
Quote Anchor link
Jelmer rrrr op 29/09/2010 13:12:56:
heeft niemand meer last.fm ofzo?

last.fm is toch niet gratis meer? En dan heb je sowieso ook best wel een bepaalde richting meestal...

Stefan van der Hijden

Stefan van der Hijden

05/10/2010 14:29:17
Quote Anchor link
Rap, EminEm, Biggie, The Game,

Joakim Broden

Joakim Broden

05/10/2010 16:58:00
Quote Anchor link
Moe BE op 27/09/2010 10:19:05:

Sinds wanneer zit er in Hardcode gitaar werk?

Hardcode is een beetje op de tafels beuken niet meer en niet minder.

Wat betreft Emocore: ik zou zeggen 'Bring me the Horizon'..

Niels K

Niels K

05/10/2010 19:08:58
Quote Anchor link
Quote:
Hardcode is een beetje op de tafels beuken niet meer en niet minder.

Haha, nu zie ik het echt voor me: Angerfist zit even op ikea tafels te rammen.. Haha..:)

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.