Welke muziek tijdens programmeren?
Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »
Dalando De Zuil op 06/09/2010 18:34:01:
Teringherrie. :P
Sommige goed opgevoede mensen zeggen dan: Dat is niet helemaal mijn smaak
Niek s op 06/09/2010 19:08:40:
Bek dicht.
Bek dicht.
Waarom deze reactie zo grof? :o
Dalando De Zuil op 06/09/2010 19:58:22:
Bek dicht.
Bek dicht.
Actie en reactie...
Dalando De Zuil op 06/09/2010 19:58:22:
Bek dicht.
Bek dicht.
LOL, vraag je dat serieus? xD
#koffiehoek
Quote:
Three Days Grace
Win!
Time of dying:D:D
I willl not die, i wait here for u.. Yeaa..
Daarnaast vind ik pinacolada boy van baby alice wel nice:D
En headhunterz ramt hier ook wel eens de speakers uit. Maar meestal programmeer ik zonder muziek.
zelf zet ik meestal gorillaz, alanis morisette of anouk op. Maar heb ook vaal helemaal geen muziek op omdat ik dan teveel naar teksten ga luisteren en daar raak ik in de war van.
Inderdaad.. Dat probleem heb ik ook:)
Gewoon, keihard piratenmuziek!
Ama saril op 09/09/2010 14:36:21:
zelf zet ik meestal gorillaz, alanis morisette of anouk op. Maar heb ook vaal helemaal geen muziek op omdat ik dan teveel naar teksten ga luisteren en daar raak ik in de war van.
Multitasken for the win! Meezingen/neurien met de tekst en typen wat je denkt, zo moeilijk is dat toch niet? Word wel wat lastig als je de code wilt nalezen als je aan het headbangen ben met een ruig nummer (plus koppijn na een tijdje lol!).
Lounge: Supperclub, Hotel Costês, Hed Kandi en Buddha Bar
Electronisch: Sensation, Housequake, Bloomingdale
HipHop: Bijna alles Top-Notch artiesten (Winne, the opposites e.d.), Jason Derulo, Jay Sean en N*E*R*D
Pop: Valerius, Justin Nozuka, Jamie Cullum, Justin Timberlake, Rihanna, Train en Jason Mraz
Jazz: Giovanca, Waylon, Raul Midon, Wouter Hamel
Héél breed dus :-)!
Chris Horeweg op 22/09/2010 13:36:22:
Multitasken for the win! Meezingen/neurien met de tekst en typen wat je denkt, zo moeilijk is dat toch niet? Word wel wat lastig als je de code wilt nalezen als je aan het headbangen ben met een ruig nummer (plus koppijn na een tijdje lol!).
Ama saril op 09/09/2010 14:36:21:
Ik ben super php naab. Code typen is al moeilijk zat, als ik dan ook moet meezingen komt er niks uit ;P
Bij deze dan: Hardcoreradio.nl 24/7
Geef mij maar: Metal, Hardcore, Punk, Hardrock, Emocore. Zo lang er maar stevig guitaarwerk in zit.
Moe BE op 27/09/2010 10:19:05:
Geef mij maar: Metal, Hardcore, Punk, Hardrock, Emocore. Zo lang er maar stevig guitaarwerk in zit.
Wat is emocore? is dat hardcore waar iedereen depressief is :P?
volgens mij zoiets als nirvana. Net het unplugged-album binnen. Heerlijk
heeft niemand meer last.fm ofzo?
Jelmer rrrr op 29/09/2010 13:12:56:
heeft niemand meer last.fm ofzo?
last.fm is toch niet gratis meer? En dan heb je sowieso ook best wel een bepaalde richting meestal...
Rap, EminEm, Biggie, The Game,
Moe BE op 27/09/2010 10:19:05:
Sinds wanneer zit er in Hardcode gitaar werk?
Hardcode is een beetje op de tafels beuken niet meer en niet minder.
Wat betreft Emocore: ik zou zeggen 'Bring me the Horizon'..
Quote:
Hardcode is een beetje op de tafels beuken niet meer en niet minder.
Haha, nu zie ik het echt voor me: Angerfist zit even op ikea tafels te rammen.. Haha..:)