Wensen inlogsysteem
Momenteel ben ik bezig met versie 2 van mijn 'Groot Inlogsysteem'.
Hierop zijn al een behooorlijke waslijst met reacties, dat het niet werkt. Vandaar versie 2 :).
Nu de reden van dit topic.
Ik wil graag weten of er nog iemand wensen (ideeën) heeft voor de 2e versie van dit inlogsysteem.
Momenteel komt het volgende er al in:
- Inloggen (duhh)
- Wachtwoord vergeten
- Registreren (+ activatie)
- Admin
- Lijst met alle gebruikers
- Setup (voor db & admin user)
- Leden online (= leden actief laatste tien minuten)
- Uitloggen
- NIET_Wachtwoord wijzigen_NIET => Gebruiker opties (email,wachtwoord instellen)
- Pagina om pagina's te beveiligen (inloggen verplicht)
- Pagina om beheer pagina's te beveiligen (inloggen als admin verplicht)
Toevoegingen van jullie:
-
-
Dit is dus hetgene wat ik zover bedacht heb, misschien dat iemand anders nog wensen heeft.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
De readme kun je hier vast vinden. Hier staat al enige info in :)
BVD,
Jorik
PS: Natuurlijk ga ik dit script plaatsen op PHPHULP, en dit zal de vervanging worden van Groot Inlogsysteem, of is het beter om het te posten als nieuw script?
Gewijzigd op 23/10/2005 15:41:00 door Jorik
Nou als er echt zoveel bugs zijn kan je het beter gewoon vervangen ipv een nieuwe script posten
Alleen prob is, het staat daar beetje vol met reacties (A)...
ideetje mischien....
Ben bang dat dit niet gebruikt wordt, ik zou dit zelf anders aanpakken, zou ik niet bij inloggen indoen :)
Nog meer wensen?
dan krijg je dus gewoon een extra pagina met hoe gaat u site heten hoe wilt u heten op u site welke rachten zijn er? en dan na dat alles goed is afgesteld automatishe delete (Dus word meschien al gebruik maar dan meer geavenceerder)
code van plaatje intypen
En als je het echt veel te ingewikkeld wilt maken, maak dan gebruik van gebruikersgroepen, gebruikers kunnen tot meerdere groepen behoren, en iedere groep heeft zijn eigen rechten, wat je weer moet doorverwerken in de beveiligde pagina's :)
Gewijzigd op 23/10/2005 18:28:00 door Jelmer -