werelds beste tabel hulp site bij toeval

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

08/04/2004 16:22:00
Quote Anchor link
moet je even naar

http://www.disney.nl

gaan daar zul je zien dat puur bij toeval mijn site bovenaan staat hahah vet vreemd. zeg jij eens wat je van mijn site vind?
Gewijzigd op 07/05/2004 01:15:00 door

PHP hulp

PHP hulp

22/11/2024 21:34:12

08/04/2004 16:25:00
Quote Anchor link
maar dan wel de beste in het nederlands he wat je wel zult begrijpen

Rick

Rick

08/04/2004 17:01:00
Quote Anchor link
1. de kleuren zijn verschrikkelijk
2. marquee :X
3. Frames :(

en het kan aan mij liggen maar ik zoek nooit op "iets" + hulp
ik zal altijd zoeken op tutorial/howto ofzo

08/04/2004 17:18:00
Quote Anchor link
Ben 't vooral eens met punt 1.

Arend a

Arend a

08/04/2004 17:46:00
Quote Anchor link
Ik wordt er een beetje verdrietig van.

PHP erik

PHP erik

08/04/2004 19:45:00
Quote Anchor link
lol, en dan noemt ie mijn layout simpel

maar ik kan niet te veel zeggen, ben net over mn nek gegaan

SerpenT

SerpenT

08/04/2004 20:33:00
Quote Anchor link
Ik vind het een trieste site,

zo maak je al je bezoekers hartstikke blind met die lelijke kleuren.

en waarom denk jij tog dat je zo interessant bent, op elke site die ik van je zie staat "wie ben ik?" als linkje kom op hé, je hebt het nu zelfs op een html hulp pagina gezet, geen enkel persoon dat hulp nodig heeft bij tabellen in html heeft er baat bij om te weten wie jij bent!.

ik ga tog ook niet op mijn wargame als link zetten "Who Am I?" wat kan het die members zijn rukken wie ik ben.

[qoute]
Ik zal je mijn mening ook maar even doen, ik vind het er slechter op geworden, al die donkere kleuren, tis simpel qua lay-out waardoor mensen denken, nou snel naar een site die meer info erop heeft. tenminste daar vind ik het op lijken. als ik op z'on site kwam zou ik doorgaan naar ongeveer z'on site als phphulp. dit zijn kritieken die je kunnen laten denken over je site ;)
[/qoute]
Volgens mij heb jij dit over leerhtml.nl gezegt, denk maar is na wat je gezegd hebt en vergelijk het met wat je zelf gedaan hebt die site van jouw ik vind de layout van "leerhtml.nl" 1000000X zo mooi als de jouwe, en de rest ook:P. en je zegt dat veel mense bij die site zullen denken van ik ga maar is naar een andere site met meer inhoud, dan zul jij cker geen bezoekers krijgen want in vergelijking met leerhtml.nl heeft jouw site geen inhoud. en een ding wat ik als gezegt heb, ik zou eerder naar leerhtml.nl gaan voor mijn tabel hulp dan naar jouw site omdat op leerhtml.nl geen info over een persoon met de hoogste eigendunk van de wereld staat!

Dat is mijn mening!!!
Gewijzigd op 08/04/2004 20:55:00 door SerpenT

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

08/04/2004 21:54:00
Quote Anchor link
@Thijs Luijf:
Het is quote en niet qoute. Dan werkt die UBB Code ook.. ;)

Elwin

09/04/2004 13:27:00
Quote Anchor link
hahaahahhahaha, kan er ook een niet tegen kritiek. je moet sites niet met elkaar vergelijken, denk je echt dat ik me druk bezig houd met die site, twas bij toeval dat ik die maakte whoor jij hebt er echt moeite voor gedaan. en ik heb wie ben ik er op staan omdat het een HOMEPAGE is snap je dat HOMEPAGE!!!! dus zit niet te zeuren, en deze topic ging niet over deze site. mijn tip , leer met kritiek om te gaan sjappie

P.v.Denzel

P.v.Denzel

13/04/2004 12:46:00
Quote Anchor link
bgcolor niet op wit houden doet zeer, enne het gele moet eruit dat rood valt wel mee.
heb wel ergere sites gezien maar goed ieder zijn/haar smaak....................

Mitch X

Mitch X

13/04/2004 13:00:00
Quote Anchor link
Mark,
Als je nou eens voor één keertje een site zou maken die ergens op slaat en waar goed over nagedacht is. Dan moet je terugkomen en om onze meningen vragen. Anders pruts je maar lekker verder maar laat ons erbuiten.
Quote:
De site is kinderlijk simpel. De kleuren 'zuigen' en dat 'wie ben ik?' hoort daar gewoon niet. Je moet zulke dingen gescheiden houden. Niet én leren én over jezelf praten. Ik neem niet eens de moeite om er op te klikken. Het zal me werkelijk een (spreekwoordelijke) worst wezen.

06/05/2004 15:58:00
Quote Anchor link
www.disney.com tabelhulp kheb hem even overgezet nu staat die op mijn nieuwe site
Gewijzigd op 06/05/2004 22:55:00 door

06/05/2004 16:29:00
Quote Anchor link
Die kerel zit echt overal te spammen. Sitemasters, hiero, phpfreakz en weet ik nog waar veel meer. Zo krijg je wel bezoekers, maar ze kome echt nie terug nadat ze een keer zijn geweest. Ben je nou echt zo wanhopig om op deze manier bezoekers te krijge?

Mitch X

Mitch X

06/05/2004 17:24:00
Quote Anchor link
Misschien wint je site wel een prijs joh :)
Maar dan de Houten Ezel ofsow ...

Mitch X

Mitch X

06/05/2004 17:34:00
Quote Anchor link
En Bas (of Adje of Boaz) sluit dit topic aub.
We willen het toch niet eens lezen ;)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.