Werk je eigen ideeën uit!
Werkenbijdemakers.nl is op zoek naar mensen met goede ideeën! Werken bij de Makers is een initiatief van vijf vooraanstaande ICT bedrijven in Nederland. Creativiteit en in een ongebonden sfeer aan je eigen project werken staan bij de Makers voorop. Als jij een idee hebt voor een enorm mooi programmeer project of goede website dan bieden zij jou de kans om drie maanden lang betaald aan je eigen idee te werken. De voorwaarden zijn dat jou idee iets met ICT te maken heeft, binnen drie maanden realiseerbaar is en dat het zinvol is voor één van de makers of voor een goed doel! Na de drie maanden krijg je ook een baan aangeboden bij één van de makers! Stuur op www.werkenbijdemakers.nl jou idee, motivatie en CV!
Bedankt voor je aandacht!
Victor Dinkelman
I am a WebRep for Hemels van het Hart outdoor. Verify this posting at http://validate.webrepassociates.com and enter code: 26ff60fhi
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Victor
I am a WebRep for Hemels van het Hart outdoor. Verify this posting at http://validate.webrepassociates.com and enter code: 26ff60fhi
SPAM?
Die code kan je invullen, waarna je op de site zijn originele bericht ziet staan. Misschien iets als bewijs of zo.
Zijn er verder nog mensen die de site hebben bekeken? Best een goed initiatief toch?!
I am a WebRep for Hemels van het Hart outdoor. Verify this posting at http://validate.webrepassociates.com and enter code: 2zgaup03q
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Victor
mooi plan, vraag die bij mij opkomt is wie gaat er aan verdienen, en wat gebeurt er met eigendom/auteur rechten.
leuke site ook trouwens.
Terechte vraag! Dat is maar net wat je afspreekt met jou en de Maker die jou idee zal gaan helpen realiseren. Zo kan je afspreken dat de eigendomsrechten van het idee en het uiteindelijke ontwerp (deels of totaal) van jou blijven. Werkenbijdemakers.nl is in ieder geval geen opgericht om zoveel mogelijk ideeën te jatten. :)
Groetjes, Victor
I am a WebRep for Hemels van het Hart outdoor. Verify this posting at http://validate.webrepassociates.com and enter code: kq5wjx7hz
Wat is jullie voordeel dan in deze situatie?
- Victor
I am a WebRep for Hemels van het Hart outdoor. Verify this posting at http://validate.webrepassociates.com and enter code: 7xsa8yfmx
• Je inzending moet iets te maken hebben met ICT.
• Het project moet binnen drie maanden te realiseren zijn.
• Je droom moet zinvol zijn voor één van de Makers of voor een goed doel.
• Na de drie maanden werken aan je project ga je aan de slag bij de Maker van jouw keuze.
Ze hebben na 3 maanden een nieuwe medewerker (zal wel een eis instaan van minimaal * aantal jaren)
Eigenlijk is het gewoon een hele originele manier om nieuwe medewerkers te vinden.
pepijn de vos schreef op 10.12.2007 15:49:
als ik het goed begrijp helpen jullie dus mensen hun geniale ideeen maken en eventueel verkopen enzo.
mooi plan, vraag die bij mij opkomt is wie gaat er aan verdienen, en wat gebeurt er met eigendom/auteur rechten.
leuke site ook trouwens.
leuke site ook trouwens.
Bedrijven zijn enorm opzoek naar de juiste personen om hun bedrijf mee te versterken. Creatieve lui, handige gasten etc. Als ik kijk naar mijzelf, ik moet vanaf eind januari afstuderen, bedrijven staan in de rij. Ze doen er alles aan om je binnen te halen... Men praat allang niet meer over een stage vergoeding, nee... gewoon salaris. Er zijn zelfs bedrijven die je voor trainingen naar de USA sturen of een leasebak geven.
Victor schreef op 10.12.2007 15:19:
Hahah, klopt, blend your iPhone is briljant :D
Dat filmpje is niet eens van jullie. Dat is van Blendtec. Ik snap dus niet wat dat filmpje met jullie te maken heeft.
Verder, we weten wel dat je een offical bladiebladiebla van hart blabla bent. Dat hoef je dus niet elke keer onder je bericht te zetten..
De link naar Youtube blijft gewoon bewaard, en het staat op de website puur voor amusement. En omdat mijn signature je duidelijk stoort zal ik hem niet meer plaatsen :P.
Je kan trouwens ook alleen je CV opsturen om later, wanneer je in gesprek bent met de Makers, je idee voor te leggen. Of niet, dat ligt aan jou.
Ik ben een ontwerper met veel ideeën.
Ik heb heel veel technische ideeën en op pc ge ontworpen.
Mijn technische ideeën zijn ideeën zoals gadget kinderwagen/gadget wc spullen/gadget zonnebrillen/gadget meubels en ook playstation modellen exct.
Ik ben hard opzoek naar de kans om dingen te veranderen in de design wereld met mijn ideeën en mijn ideeën te creëren van vorm tot business en verder in de business en uitvinding design wereld te groeien.
Ik hoop graag dat ik de kans krijg bij jullie om zaken te gaan doen met de wereld en om mijn ideeën met de wereld kan delen.
En ik hoop ook zo spoed mogelijk een gesprek met jullie te krijgen om mijn droom waar makken.
Tja, dan zou ik toch eerst eens reageren op een vacature die niet al bijna 4 jaar oud is. Succes ermee.
Ozzie PHP op 25/08/2011 00:34:06:
Tja, dan zou ik toch eerst eens reageren op een vacature die niet al bijna 4 jaar oud is. Succes ermee.
EPIC FAIL
Gewijzigd op 25/08/2011 01:20:30 door Write Down