where clausule met meerdere waarden
Ik ben een PHP beginner en ik heb een probleem.
Ik bebruik deze query om gegevens van de database te halen:
$split_eventsIMAGEID2 = explode(" ",$events_row['events_image_id']);
$sql = "SELECT i.image_id, i.image_thumb_file, i.image_media_file, e.events_id, e.events_sponsors, e.events_hits, e.events_plaats, e.events_land, e.events_thumb, e.events_name, e.events_description, e.events_datum1, e.events_datum2, e.events_days, e.events_adres, e.events_contact, e.events_image_id, e.events_user_id, i.cat_id, i.user_id, i.image_name, i.image_date, i.image_active, i.image_hits".$additional_sql.", c.cat_name".get_user_table_field(", u.", "user_name")."
FROM (".EVENTS_TABLE." e, ".IMAGES_TABLE." i, ".CATEGORIES_TABLE." c)
LEFT JOIN ".USERS_TABLE." u ON (".get_user_table_field("u.", "user_id")." = i.user_id)
// Deze line wil ik verbeteren:
WHERE i.image_id = '$split_eventsIMAGEID2[0]' or i.image_id = '$split_eventsIMAGEID2[1]' or i.image_id = '$split_eventsIMAGEID2[2]' or
i.image_id = '$split_eventsIMAGEID2[3]' or i.image_id = '$split_eventsIMAGEID2[4]' or i.image_id = '$split_eventsIMAGEID2[5]' or
i.image_id = '$split_eventsIMAGEID2[6]' or i.image_id = '$split_eventsIMAGEID2[7]' or i.image_id = '$split_eventsIMAGEID2[8]' or
i.image_id = '$split_eventsIMAGEID2[9]' or i.image_id = '$split_eventsIMAGEID2[10]' or i.image_id = '$split_eventsIMAGEID2[11]' or
i.image_id = '$split_eventsIMAGEID2[12]' or i.image_id = '$split_eventsIMAGEID2[13]' or i.image_id = '$split_eventsIMAGEID2[14]'
//------------------------------------------------
GROUP BY i.image_id
ORDER BY i.image_id ASC";
$result = $site_db->query($sql);
$num_rows = $site_db->get_numrows($result);
Dus mijn vraag is:
Wat ik moek doen als ik meer dan 100 ($split_eventsIMAGEID2[xxx]') heb?
Bij voorbaat dank,
Cruxy
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Sara Z