wie hebt script van msn invite
wie hebt script van msn invite dat je contactpersonen opslaat (van msn) en opent als je drukt op volgende dat naar elke contactpersonen die opgeslagen zijn email word verzonden (of kan iemand maken zo ja kan je dan ook gelijk uitlegen wat je moet veranderen of dat boven staat dat je hier moet dat dit moet invullen)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bo az
Mvg,
Jeroen
WoW, doe wat aan je spelling... zo is het natuurlijk logisch dat niemand je wil helpen...
Een hoofdletter hier en daar, en wat puten en komma's zou niet verkeerd zijn.
Pepijn
Wie hebt script van msn invite.
Kijk via msn kan je contactpersonen opslaan en via die script kan je contact personen open als die opent, Stuurt die automaties berichten naar die alle contactpersonen, Die opgeslagen zijn, Dat bericht kan je zelf instellen (schrijven)
Ik hoop dat duidelijk heb uitgelegt, Wil je ook zien hoe die werkt, Kijk bij http://www.chillingz.info, Links staat msn invite, Klik erop kijk maar hoe het werkt ( dan kan je misschien mij helpen om die script te fixen )
ik weet, ik ken nog een site die te koop hebt, chillingz.nl, maar het is veel te duur snap je, er zijn wel mensen die goeie hard hebben om iemand te helpen (scripten)
Maar 7€ valt echt zwaar mee hoor ;)
Vin je, Er zijn mensen die gunnen;)
Ik heb een script, dan vul je je username en wachtwoord in, en dan haalt 'ie al je buddy's uit de microsoft database.
- 2 broodjes hotdog op de Auto RAI
- Stuk of 4 biertjes in de kroeg
Wat is er duurder:
- Je maandelijkse kosten internet
- Kleding
- Printer Cartridge
- Enz.
YPM schreef op 24.03.2007 16:26:
Tip: koop je hot-dogs bij de IKEA, € 0,45 per stuk! :D- 2 broodjes hotdog op de Auto RAI
YPM schreef op 24.03.2007 16:26:
Wat kan je voor 7€ krijgen:
Wat is er duurder:
- Kleding
- Printer Cartridge
- Enz.
Wat is er duurder:
- Kleding
- Printer Cartridge
- Enz.
Niet te vergeten een boek over de Nederlandse Taal of een Nederlands woordenboek.
Haha, idd...
Wrm zetten jullie die jongen voor schande. Hij vraagt jullie hulp.
Waarschijnlijk omdat het zo niet heel erg fijn is om het te lezen, en bovendien is € 7,- bijna niks.
http://forums.asmallorange.com/index.php?showtopic=5517.
Als ie tenmisnte deze bedoelt.
Ja maar er zijn gratis versies zoals deze Als ie tenmisnte deze bedoelt.
Wel opvallend dat op de vraag nauwelijks meer wordt gereageerd en vooral offtopic posts als reactie worden gegeven.
@Kadir
Ik heb het idee dat Jonathan zijn script is wat je bedoeld, of in ieder geval doet wat je wil, namelijk het ophalen van je contactpersonen.
Edit:
Ondanks dat hij iets later was :P vind ik wel dat de opmerking van PHP-newbie in de post hieronder goed is. Hij heeft daar gelijk in, ben blij dat het niet alleen mods/ admins zijn die hierop letten.
Ondanks dat hij iets later was :P vind ik wel dat de opmerking van PHP-newbie in de post hieronder goed is. Hij heeft daar gelijk in, ben blij dat het niet alleen mods/ admins zijn die hierop letten.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robert Deiman
Edit:
Robert was me voor
Robert was me voor
Maar wat ik er uit begrijp is dat het script van Thijs is wat je zoekt. En die 7 euro moet je er dan maar voor over hebben, als je site goed gaat lopen kun je die 7 euro er gemakkelijk weer uit halen d.m.v. reclame.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door PHP Newbie