wie heeft er leuke php spelletjes voor een crime spel
wie heeft er een paar of leuke ideeen
of weet waar ik er een paar kan vinden
mvg angel
Quote:
Topic verplaatst naar aanvragen.
SanThe.
SanThe.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Angel
Nee
Blackjack & Poker lijken mij wel echte 'maffia'-games.
alles geprobeerd maar werkte echt niet
Ik dacht dat ze bij de maffia altijd Ganzebord'en en Mens-Erger-je-Niet'en? En pim-pam-pet is ook heel populair.
dat ook ja maar jammer genoeg hadden we er een paar maar ze waren niet werkend we hadden er alles aan gedaan hebben jullie er 1 of weet je waar ik dat kan vinden
maar dat maffia games is toch altijd met hoger lager, en al die andere lame spelletjes die je met 20 regels code kan oplossen :P
Quote:
Wat was dat dan, "alles"? Ow, en rechts van de M zitten nog een aantal toetsen. Het zou zonde zijn die niet te gebruiken, toch?(...) we hadden er alles aan gedaan (...)
Edit:
En nee, ik heb geen van die spelletjes, noch weet ik die te vinden. Of eigenlijk wil ik ze niet vinden, maar als ik zou Googlen zou ik binnen vijf minuten een aantal spelletjes hebben. Maar die werken waarschijnlijk toch niet, omdat die spelletjes altijd bar slecht gescript zijn. Dus ben je uiteindelijk sneller af als je zelf PHP leert en een paar van die spelletjes in elkaar script, of iemand betaalt om dat voor jou te doen. Tegen betaling ben ik altijd beschikbaar.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Winston Smith
"kraslot" ook met een simpele berekening, je laat ze 3 cijfers invullen en wanneer deze overeen stemmen met de 3 cijfers die je berekening maakte winnen ze x aantal geld
steek er wel een limit in bv 2x per uur ofzo..
lol, weet ze heus wel te vinden.
zit hier niet op een cursus of zo
maar niemand heeft dus scrips van spelletjes
En ja, ik weet het, hoef niet te reageren, maar kon me niet meer inhouden.
Bas? Kan ik een filter krijgen om domme topics te filteren?
omdat ik nooit zulke spelletjes speelt
maar net als blackjack en kraak de kluis die hebben we al
ook allemaal zelf gemaakt
WillemJan Z schreef op 10.03.2009 19:26:
Oke, nu kan ik me niet meer inhouden. Je vergooit je leven met zulke domme games te maken waar er pas 6 miljoen van zijn. Er zijn zowaar nog mensen die er serieus op reageren (vraag me niet waarom, snap er niks van), en dan nog ga je zo reageren.
heb je wel gelijk in maar de onze loopt wel goed je moet ook niet het zelfde zijn als andere lijkt me
De score tot nu toe: 4 punten (excl. die van SanThe's mod-edit) en 2 komma's. Verder lijken de enige spellen die jij kan maken spelfouten.
angel schreef op 10.03.2009 19:27:
(...) inmekaar zitten (...)
(...) omdat ik nooit zulke spelletjes speelt (...)
(...) omdat ik nooit zulke spelletjes speelt (...)
Maak een taal- of interpunctie-spel. Kunnen mensen (waaronder uzelf) wellicht oefenen met het juist typen van teksten.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door The Ultimate
zit hier niet op school dit is een site waar ik me vragen mag stellen lijkt een beetje op paryflock hoe sommige hier reageren
wat een balsite hier mag de admin wel wat aan doen
angel schreef op 10.03.2009 19:35:
wat een balsite hier mag de admin wel wat aan doen
Ze zouden er inderdaad wat aan mogen doen! Groot gelijk! Topics zoals die van jou meteen sluiten zou al heel erg helpen!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Willem Jan Z
angel schreef op 10.03.2009 19:34:
(...) zit hier niet op school (...)
Zou overigens geen slecht idee zijn.
Oja:
me => mijn
paryflock =>Partyflock
jajaja ik loop achter!