wie kan dit maken voor mij tegen betaling?
Ik ben op zoek naar iemand die dit script voor mij kan maken.
Vergelijkbaar met deze site http://www.schipholservice.biz/
Het script moet de afstand tussen een postcode/plaats en schiphol bereken en daarna de daarbij horende prijs die gerelateerd is aan een
km-tarief waarna de klant zijn gegevens invult en deze worden naar een emailadres gestuurt.
Ik wil ook even een prijsje weten.
Groetjes,
Amro
[email protected]
Je project is niet een van de makkelijkste dingen, het belangrijkst is dat je een postcodedatabase hebt oid, krijgen we die aangeleverd van jou of moeten we daar zelf achteraan?
btw, zo'n database moet je kopen volgens mij.
ik wil ongeveer 100 euro uitgeven. ik heb alleen het scriptje nodig.
Kopier het gebeuren aan Google Maps, dan ben je redelijk van het probleem af. En wat jij nu wilt is een soort switch()-statement met daarin per plaats het toekennen van een aantal km? Lijkt mij onhandig...
Enige probleem is dat ik het alleen hemelsbreed kan meten, en niet over een weg. Dus ik kan slechts een indicatie laten tonen van het totaalbedrag.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Willem-Aart
Want je berekent de afstand van jou locatie tot de klant zijn locatie. Stel je gaat naar een ander pand? dan moet alles worden aangepast.
Jurgen schreef op 16.03.2007 13:33:
100 euro? ik zou er nog niet eens aan beginnen :P maarja.. je komt voor veel problemen te staan. Je zou evt via google maps oid kunnen werken (uit GET variabelen ofzo) maar om zelf een hele DB op te zetten is geen doen.
Want je berekent de afstand van jou locatie tot de klant zijn locatie. Stel je gaat naar een ander pand? dan moet alles worden aangepast.
Waarom reageer je in godsnaam als ik vragen mag ?
Quote:
... Een licentie voor de postcodedatabase is verkrijgbaar vanaf € 2.650,- voor de initiële levering en € 1.113,- per jaar voor de maandelijkse mutaties...
Prijzige shizzle... ik zou gewoon google maps uitlezen.
Willem-Aart schreef op 16.03.2007 13:42:
100 euro? ik zou er nog niet eens aan beginnen :P maarja.. je komt voor veel problemen te staan. Je zou evt via google maps oid kunnen werken (uit GET variabelen ofzo) maar om zelf een hele DB op te zetten is geen doen.
Je moet je niet zo aangevallen voelen, ik bedoel er niks mee, enkel je manier van aanpak zoals ik dat daar lees is niet echt reeel
Jurgen schreef op 16.03.2007 13:50:
Je moet je niet zo aangevallen voelen, ik bedoel er niks mee, enkel je manier van aanpak zoals ik dat daar lees is niet echt reeel
Willem-Aart schreef op 16.03.2007 13:42:
Wat weet jij van mijn manier van aanpak ? Ga je mij nu werkelijk de les lezen omdat je zelf niet capabel genoeg bent om zoiets te maken ? Als je niets met je post bedoeld, waarom plaats je 'm dan...
bespreek dit via de PM..
een postcode database kost veel geld inderdaad..
als willem het kan maken doet hij dat toch..
zoals ik het lees voldoet de 'aanpak' van willem
aan de vraag van amro..
Ik heb nu een script dat hemels breed berekent maar
dat scheelt te veel gemiddeld zeg maar.
Wie kan het via google maps uitlezen en hoeveel reken je hiervoor?
ik heb dit dringend nodig
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door amro