Wie kan een PHP script schrijven?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

11/07/2004 11:55:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik ben op zoek naar iemand die voor mij een script kan schrijven in PHP m.b.v. MySQL

Wie heeft er tijd over? En uiteraard hoeft het niet gratis ;-)

PHP hulp

PHP hulp

27/11/2024 01:48:19

Eris -

Eris -

11/07/2004 12:14:00
Quote Anchor link
Wat moet er geschreven worden

Een compleete cms of iets anders meer info aub

11/07/2004 12:26:00
Quote Anchor link
Voor op gesteld: Het is voor een trouwsite. Ik wil een script hebben die het mogelijk maakt om online te kunnen trouwen (onofficieel natuurlijk)

Ik zie het als volgt:

Aanstaand bruidspaar gaan eerst online in ondertrouw. Dit gebeurd door middel van het invullen van een formulier wat een aantal variabele in de database zet zoals:

Hun naam
De datum wanneer ze willen trouwen
De tijd wanneer de ceremonie moet starten
De namen van hun getuigen
Welke ringen ze willen hebben.
Enzo nog een aantal...

Na het verzenden van dit formulier, krijgen ze automatisch een email met een URL waar ze op de desbetreffende datum en tijd moeten inloggen. Ook de getuigen krijgen deze mail en hun gasten (die ze dus bij de ondertrouw hebben opgegeven).

Op die pagina waar iedereen op inlogt bevindt zich een chatbox en die begint op de desbetreffende tijd te spreken (een chatbot dus).

De chatbot stelt vragen en reageert op antwoorden.

Suggesties zijn welkom. Wellicht heb je zelf een ander idee. Het gaat er in iedere geval om dat mensen online kunnen trouwen.

Kan je er wat mee?

Bram Z

Bram Z

11/07/2004 12:42:00
Quote Anchor link
Amaai kheb het gevoel dat je nog lang gaat mogen zoeken :D

Eris -

Eris -

11/07/2004 12:48:00
Quote Anchor link
Ik kan het niet

Op die pagina waar iedereen op inlogt bevindt zich een chatbox en die begint op de desbetreffende tijd te spreken (een chatbot dus).

Dit is dus te veel programeer werk voor me ;)

Arend a

Arend a

11/07/2004 21:12:00
Quote Anchor link
Pfew

De Eggdrop IRC Bot gebruikt tcl, en tcl heelft weer mysql ondersteuning. De nieuwere versies gaan ook perl ondersteunen, en daar is mysql nog zelfs iets makkelijker.

Voor de rest zie ik een hoop practische problemen, en het nut er niet zo gek veel van in.

15/07/2004 15:08:00
Quote Anchor link
hallo

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.