Wie kan er een Upload Script maken?
Mijn naam is Roeland,
Ik heb een eigen website genaamd Winmodfy (www.winmodify.com)
als je gaat naar Upload Files, aan de rechterkant zie je een script waar je bestanden kunt uploaden.
Ik heb problemen met dit script. Het werkt niet helemaal zoals ik wil. Mensen krijgen fouten enzo, Daardoor zenden mensen vaak 10x dezelfde mail.
Ik ben dus opzoek naar mensen die het leuk vinden om te scripten en die voor mij misschien een goed upload script hebben (willen maken).
Het moet alleen wel aan een aantal (eisen) voldoen:
- De upgeloaden bestanden moeten naar een e-mail adres verstuurd worden.
- Er kan maximaal 10mb worden geupload per keer.
- Er moet een confirmatie mail bij de mensen aankomen om te zeggen dat het uploaden is gelukt, om te bedanken enz.
Helaas kan ik hier geen geld voor bieden.
Maar misschien zijn er mensen die scripten echt als hobby hebben en dit misschien een leuke uitdaging vinden.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen,
Voor een makkelijke communicatie kunnen jullie mij toevoegen bij msn : [email protected]
Alvast heel erg bedankt,
Mvg,
Roeland
er is vast wel genoeg te vinden op deze site om tot een heel goed resultaat te komen denk ik.
http://www.phphulp.nl/php/scripts/2/129/
Dat script heb k ook gebruikt, is een prima script om bestanden mee t uploaden naar je webserver. En een mailtje sturen is hier ook wel ergens te vinden. check even bij functies en dan mail().
Desnoods laat je t bestand uploaden naar je server, en laat je jezelf een mailtje sturen met de link daar in...
check eens Dat script heb k ook gebruikt, is een prima script om bestanden mee t uploaden naar je webserver. En een mailtje sturen is hier ook wel ergens te vinden. check even bij functies en dan mail().
Desnoods laat je t bestand uploaden naar je server, en laat je jezelf een mailtje sturen met de link daar in...
ik ben het in ieder geval niet.
ik heb wel nog een andere oplossing voor je:
kweet niet of dit mag maar ik verwijs je naa de script lybrary van phpfreakz.
hier de link:
http://www.phpfreakz.nl/lybrary.php
Verwijs anders mensen ff naar de concurrentie... :-/
Op deze site is ook alles te vinden, én gebruiksvriendelijker vind ik...
Ik heb naar verschillende scripts op verschillende sites gekeken (om maar geen namen te noemen hehe ;-)
Maar alle scripts loaden de files up naar een map in een server.
Liefst wil ik dus een customized script hebben
Any scripters??
Er bestaan wel van deze scripts maar voor de meeste moet je betalen.
Je zou wel kunnen doen dat je alles upload naar een server en dan je in je mail de links naar deze bestanden.
Het script wat ik nu gebruik is ook gratis, dus het bestaat wel gratis...