wie kan helpen met criminals maken
Jan Koehoorn schreef op 15.01.2008 21:36:
Robin: zoals je inmiddels wel gemerkt zult hebben is er op phphulp een zekere aversie tegen criminals-scripts. Ik stel voor dat we erover ophouden en het topic niet onnodig lang maken.
De criminals is meestal niet echt het probleem het gaat meer om de mensen die een script downloaden/kopen en dan verwachten dat iemand anders er voor niks alle bugs gaat uithalen. Als iemand het zelfgemaakt heeft wil ik persoonlijk ( en ik denk nog veel meer mensen op phphulp) er best mee helpen.
nou dus ik wil graag een crimenals
robin schreef op 15.01.2008 21:40:
ja maar als je met iets in je hooft zit en ook wilt hebben of maken dan wil je toch ook dat mensen je helpen of zeggen wat je moet doen als je niet weet hoe het moet
waar een WIL is is een weg, als je maar betaald
robin schreef op 15.01.2008 21:40:
En ik wil graag een harem. Help jij me?ja maar als je met iets in je hooft zit en ook wilt hebben of maken dan wil je toch ook dat mensen je helpen of zeggen wat je moet doen als je niet weet hoe het moet
wat is een harem?
harem
groep vrouwen die een en dezelfde echtgenoot hebben
groep vrouwen die een en dezelfde echtgenoot hebben
Edit:
@robin
gelieve geen e-mailtjes versturen met verzoeken tot hulp. Hulp voor 50 euro per uur. Als je nog intresse hebt mag je me wel mailen.
@robin
gelieve geen e-mailtjes versturen met verzoeken tot hulp. Hulp voor 50 euro per uur. Als je nog intresse hebt mag je me wel mailen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Gerben G
ja wat is daT?
Ontopic, anders sluit ik hem.
robin schreef op 15.01.2008 21:44:
ja wat is daT?
Zie die link.. omg.
Hulp @ 25 euro p/uur
(Kan je überhaupt wel html en css?)
- meerdere keren worden er suggesties gedaan waar de TS niet in gaat
- Adviesen worden niet gewaardeerd
- Meerdere keren bumpen
- TS past zich niet aan aan het gewenste gedrag