Wie kan me helpen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Kalle P

Kalle P

12/07/2006 01:29:00
Quote Anchor link
Tis allemaal heel begrijpelijk PHP newbie, je bent erg irritant, maarja je bent ook pas 14. De leeftijd, de pubertijd. Je hapt ontzettend, je drijft alleen maar verder af, en je wordt daarnaast dood gekraakt, damn. Je hapt hapt en hapt en precies op de foutste manier van happen. Luister naar wat ouderen, dan kom je waarschijnlijk wat eerder uit deze verschrikkelijk kinderachtige periode.
Daarnaast vind ik al deze regels die ik nu al jou heb besteed (ja het moest) al verschrikkelijk overbodig. De groeten en zwemsen, en nee ik kom niet kijken, doe ff normaal, moet ik je zeker ook nog afdrogen?

PHP hulp

PHP hulp

10/01/2025 19:04:47

PHP Newbie

PHP Newbie

12/07/2006 01:33:00
Quote Anchor link
Natuurlijk Kalle, wat dacht jij dan

M Ypma

M Ypma

12/07/2006 01:33:00
Quote Anchor link
doet een verzoek tot slotje na deze woorden van Kalle

PHP Newbie

PHP Newbie

12/07/2006 01:34:00
Quote Anchor link
Btw, ik laat phphulp even een wek of 5/6 voor wat het is, heeft verder niet zo gek veel hiermee te maken, maar er gaat gewoon te veel tijd in zitten

PHP erik

PHP erik

12/07/2006 01:35:00
Quote Anchor link
Ik wist dat je dat ging antwoorden. Mooie afsluiting van deze nutteloze conversatie. Iedereen is blij en er komt zelfs iemand uit de kast. Betere afsluiting is er toch niet? Cheers.

PHP erik

PHP erik

12/07/2006 01:35:00
Quote Anchor link
Op verzoek van onze homie michel.

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.