Wie weet een onderwerp?
Nick Dijkstra
29/01/2012 15:13:18Wie weet wat voor een website ik kan maken? Heb steeds een beetje lopen spelen maar wil nu echt beginnen aan een website, maar weet niet wat voor een.
Ik hoop dat jullie leuke ideeën hebben.
Ik hoop dat jullie leuke ideeën hebben.
PHP hulp
24/11/2024 01:45:00Ga eens brainstormen, en je komt vast wel op een idee uit.
Gewijzigd op 29/01/2012 15:47:56 door - Ariën -
Ozzie PHP
29/01/2012 15:53:21Nick, het idee moet van jouzelf komen zodat je er zelf 100% achter staat.
Mijn tip:
- pak een velletje papier
- pak een pen
Ga 10 minuten lang wat woorden opschrijven van onderwerpen die jij leuk vindt.
Leg het papiertje weg... pak het papiertje vanavond er weer bij en streep de minst leuke woorden weg. De leukste laat je staan. Ga vervolgens weer 10 minuten woorden opschrijven en leg het papiertje weer weg. Morgen doe je het nog een keer... en uiteindelijk vind je vanzelf een geschikt onderwerp ;)
Mijn tip:
- pak een velletje papier
- pak een pen
Ga 10 minuten lang wat woorden opschrijven van onderwerpen die jij leuk vindt.
Leg het papiertje weg... pak het papiertje vanavond er weer bij en streep de minst leuke woorden weg. De leukste laat je staan. Ga vervolgens weer 10 minuten woorden opschrijven en leg het papiertje weer weg. Morgen doe je het nog een keer... en uiteindelijk vind je vanzelf een geschikt onderwerp ;)
Gewijzigd op 29/01/2012 15:53:44 door Ozzie PHP
Nick Dijkstra
29/01/2012 20:47:47Ik wil een game gaan maken, maarja... nu is het probleem, wat voor een game. Iemand een idee, want er zijn er al zo veel :P
Nick Dijkstra op 29/01/2012 20:47:47:
Ik wil een game gaan maken, maarja... nu is het probleem, wat voor een game. Iemand een idee, want er zijn er al zo veel :P
Zie Ozzies reactie...
Bij de eerste fase van brainstormen is het de bedoeling dat je nooit moet gaan discussiëren met jezelf of het een goed idee is.