wie weet er een veilig en makkelijk te implementeren contactformulier

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Daniel Karst

Daniel Karst

06/09/2013 19:58:36
Anchor link
Oké Jongens en Meiden, Gisteren heb ik al een topic geplaatst omdat ik een probleem heb met mijn contactformulier die het niet meer wil doen. Waarschijnlijk omdat de server is overgegaan op php5.6
<a>http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/probleem-met-contactformulier/92107/last/</a>

Er is mij eveneens aangeraden dit contactformulier niet meer te gebruiken maar over te gaan op phpmailer of switchmailer. Ik heb vandaag beide geprobeerd maar op een gegeven moment zeggen mijn neuronen "plop plop plop" en krijg ik de boel niet goed draaiend. Dus nu mijn vraag, wie weet er een veilig en <b>makkelijk</b> te implementeren contactformulier met mogelijkheid om bijlagen mee te sturen.

Eigenlijk ben ik ook wel benieuwd of iemand weet hoe het contactformulier uit mijn eerdere topic weer draaiend is te krijgen.

Bij voorbaat dank, fijn weekend en fijne avond,

Groet Danny

PHP hulp

PHP hulp

17/11/2024 11:41:00

Nick Dijkstra

Nick Dijkstra

06/09/2013 22:30:07
Anchor link
Graag in het oude topic verder gaan.

Na 24 uur kan je je topic bumpen.

Slotje
Gewijzigd op 06/09/2013 22:31:03 door Nick Dijkstra

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.