Wie wil er voor mij een online registratieformulier maken?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Hendrik zonder Achternaam

25/01/2012 22:23:54
Quote Anchor link
Hallo mensen,

Sinds kort beheer ik de website van een automobielclub. Ik ben geen begenadigd webdesigner maar beleef er gewoon plezier aan om een website te onderhouden.

Nu maakt de club voor de inschrijving van nieuwe leden nog gebruik van een word document dat mensen kunnen downloaden, invullen en dan insturen. Om met de tijd mee te gaan zou ik graag een online registratieformulier op de website willen plaatsen maar het ontbreekt mij volledig aan de kennis om zelf een goed formulier op te zetten. Gratis formulieren, of templates die je overal op het internet kunt vinden, heb ik geen vertrouwen in dus vandaar mijn vraag.

Wie wil, en kan, er voor mij éénmalig een registratieformulier maken wat uiteraard diverse velden bevat waar mensen gegevens zoals hun naam, adres, gegevens van de auto enz. in kunnen vullen?
Na het invullen moeten de gegevens verstuurd worden naar het emailadres van de ledenadministrateur. De gegevens hoeven dus niet in een database verzameld te worden.
Een pagina die, na het verzenden, aangeeft dat de gegevens succesvol (of juist niet) zijn verzonden is ook gewenst.
Het formulier moet ook een goede spambeveiliging hebben.

Ik kan geen richtprijs aangeven omdat ik geen idee heb wat reeël is. Het hoeft niet voor niks en als je mij wilt helpen hoor ik graag vantevoren van je wat je voor het maken van zo'n forumlier wilt hebben. We komen daar vast wel uit.

Met vriendelijke groet,
Erik
t4busje[at]gmail.com

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 23:41:01

25/01/2012 22:50:01
Quote Anchor link
Email is verzonden naar jou :)

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

25/01/2012 23:39:14
Quote Anchor link
Ook een e-mail verzonden.

27/01/2012 20:08:12
Quote Anchor link
Iedereen die mij benaderd heeft bedankt voor zijn, of haar, aanbod. Ik heb inmiddels contact gehad met iemand over het formulier en ik ben geholpen.

Groeten,
Erik

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.