Wie wil me helpen met poker-world.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Sander

sander

14/06/2007 16:33:00
Quote Anchor link
Ik ben Sander Rueck,

webmaster van poker-world.nl. Deze website ben ik een paar maanden geleden begonnen met een wysiwyg programma, dit heeft de nodige foutmeldingen weergegeven en ik ben niet helemaal tevreden over het resultaat. Nu ben ik druk bezig met de inhoud van poker-world.nl te integreren in mijn vernieuwde website, dit is www.justrelaxed.nl (tijdelijk).

Nu heeft iemand me geholpen met een aantal scripts, (het linkscript http://www.poker-world.nl/links.php, het contactscript http://www.poker-world.nl/contact.php, en het moviescript http://www.poker-world.nl/fileupload.php)

Helaas kan diegene mij niet meer helpen met de installatie van deze scripts op mijn vernieuwde website. En nu hoop ik hier iemand te kunnen vinden die weet hoe deze scripts moeten worden ingevoegd in mijn vernieuwde website. En bereid is om dit voor mij te doen.

Het heeft enige haast want de bezoekers lopen hard op en kan deze niet met een halve website tevreden houden.

Wie wil mij helpen, en wat is de vergoeding die je hier voor wilt hebben.

Groeten Sander Rueck
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Sander

PHP hulp

PHP hulp

11/01/2025 04:04:58

- wes  -

- wes -

14/06/2007 16:35:00
Quote Anchor link
best groen :///

doe je ook live reporting wsop etc? mag je wel opschieten

Wat moet er zoal gebeuren, zet dat nog even neer en je budget , kunnen wij aangeven of dat haalbaar is

Sander

sander

14/06/2007 16:44:00
Quote Anchor link
Ik doe niet aan live reporting, het enige dat moet gebeuren is de bestaande scripts van www.poker-world.nl integreren in de vernieuwde website van www.justrelaxed.nl. Heb helaas geen verstand van PHP dus zou niet weten hoe ik dit zelf kan doen.

En het budget komen we wel uit.

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

14/06/2007 16:51:00
Quote Anchor link
Ik wil je wel helpen..
heb nu toch niks te doen behalve op me examen uitslag wachte :p

JSP

JSP

14/06/2007 17:02:00
Quote Anchor link
even een opmerking:

Ik vind het kleur gebruik erg moeilijk leesbaar.

Mvg,
Jsp

GaMer B

GaMer B

14/06/2007 17:04:00
Quote Anchor link
JSP schreef op 14.06.2007 17:02:
even een opmerking:

Ik vind het kleur gebruik erg moeilijk leesbaar.

Mvg,
Jsp

Mee eens. Succes verder :)

Sander

sander

14/06/2007 17:05:00
Quote Anchor link
van Poker-world.nl of van de vernieuwde website?

bedankt voor de feedback

JSP

JSP

14/06/2007 17:12:00
Quote Anchor link
van Poker-world.nl minder dan van de vernieuwde, maar die is ook niet helemaal ideaal om daar lang na te kijken. maar is wel een stuk beter.

GaMer B

GaMer B

14/06/2007 17:16:00
Quote Anchor link
Komt waarschijnlijk ook, omdat de kleur pallet keuze dicht bij elkaar is. Groen/grijs is voor het oog toch wel een uber combinatie...

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.