Windows 7 HP bestellen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jordi Kroon

Jordi Kroon

27/08/2011 14:15:05
Quote Anchor link
Ik heb pas een nieuwe laptop met windows 7 HP serial.
Maar weet iemand waar ik een originele windows 7 gratis kan bestellen zonder code zodat ik die met mijn code kan activeren. Ik heb nu ontzettend last van die bloatware die asus erop gooit en waar je niks aan hebt.

Het gaat om een originele dvd windows 7 HP. Die ik dus moet activeren met mijn licentie.

PHP hulp

PHP hulp

27/11/2024 15:33:29

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

27/08/2011 14:23:47
Quote Anchor link
Die bloatware kan je toch wel weer wissen, lijkt me?
Maak vanaf dat moment een nieuwe image en zet die op DVD...

je kan wel een originele Windows bestellen, maar dan zit je met het probleem dat je de drivers weer moet downloaden. Verder is de serial vaak aan ASUS gebonden, waardoor Microsoft weinig voor je kan betekenen.

Jordi Kroon

Jordi Kroon

27/08/2011 14:35:05
Quote Anchor link
Oh oke ik heb een email gestuurd naar asus mischien dat ze die dvd's kunnen sturen ik schat op een kleine kans maar niet geschoten is altijd mis denk ik altijd.
Dan denk ik toch dat het weer mijn windows 7 ultimate schijfje gaat worden. IPV legale software.

Toevoeging op 27/08/2011 15:05:30:

Ik heb trouwens wel een ASUS driver utility disk

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.