Windows Server 2008 Backup

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Rob Heinz

Rob Heinz

03/11/2011 13:46:06
Quote Anchor link
Beste PHP'ers,

Vanwege te weinig harddisk geheugen capaciteit heb ik 2 x 2 TB's schijven aangeschaft.
Ik heb een FULL System back-up gemaakt van mijn vorige systeem en hier heb ik een .vhd bestand mee gecreëerd.
Nu wil ik deze natuurlijk op de nieuwe harddisk gaan restoren!
Mijn vraag is: Hoe doe ik dit?

Hopelijk kan iemand mij helpen!

Met vriendelijke groet,

Rob

PHP hulp

PHP hulp

22/11/2024 19:45:42

Jacco Brandt

Jacco Brandt

03/11/2011 15:53:24
Quote Anchor link
Hoe heb je hem gemaakt?

Aad B

Aad B

03/11/2011 16:53:07
Quote Anchor link
Gokje: Opnieuw installeren met de basis cdroms en dan backup restoren vanuit muisklikkerdeklikmenukeuzes waarmee je ook gebackupped hebt?
*verder geen kennis van windows*

Marco PHPJunky

Marco PHPJunky

04/11/2011 07:09:55
Quote Anchor link
Hoe heb je de backup gemaakt ?
zijn het enkel de files die op een .vhd stonden of heb je hem gemaakt van de complete *.vhd....

Als je hem van de complete hebt gemaakt kan je een Virtual computer restore from file dus dan kan je de .vhd importeren in de machiene...

Rob Heinz

Rob Heinz

04/11/2011 14:50:04
Quote Anchor link
Bedankt! Ik zit nu in de full system restore mode! Maar ik blijf nu steeds dezelfde error's krijgen...
Situatie: 1 Array van twee 2 TB schijven in raid 1.
Na het laden van de drivers herkent hij de array nu wel, maar zodra ik de reserve kopie terug wil zetten krijg ik de volgende error: "The computer needs to be restarted to finish preparing a hard disk for restore. To continue, restart your computer and run the restore again. (0x80042403)"

Vreemd? Mijn orginele HD's zijn 250 gb en de nieuwe 2 TB dus aan partition size kan het dus niet liggen..

Iemand een idee?

Alvast bedankt!

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.