Winkelwagen opbouwen met JavaScript
Yoeri Achterbergen
29/10/2024 01:25:47Hallo,
Wie o wie kan mij helpen met het volgende:
Voor Woocommerce heb ik een eigen winkelwagen pagina gemaakt. Er word gebruikt gemaakt van JavaScript die een request maakt.
De php file geeft alle info terug zoals producten prijzen etc wat op dat moment in de winkelwagen liggen.
Momenteel laat ik JavaScript de winkelwagen opbouwen met die informatie en er zijn dus veel lijnen met
Ik denk dat die makkelijker moet kunnen dmv een layout die je aanroept.
Dan kom ik al uit bij de Fetch methode.
Er zijn dan 2 layouts die geladen moeten worden
1. De algemene winkelwagen layout
2. De layout van de rijen / producten (deze zal dan in een loop aangeroepen moeten worden)
Dat beteken dat voor de layout van de rijen / producten steeds een nieuwe request moet worden gemaakt.
Mijn vraag is dan ook, kan dit makkelijker / mooiere manier van programmeren?
Wie o wie kan mij helpen met het volgende:
Voor Woocommerce heb ik een eigen winkelwagen pagina gemaakt. Er word gebruikt gemaakt van JavaScript die een request maakt.
De php file geeft alle info terug zoals producten prijzen etc wat op dat moment in de winkelwagen liggen.
Momenteel laat ik JavaScript de winkelwagen opbouwen met die informatie en er zijn dus veel lijnen met
Ik denk dat die makkelijker moet kunnen dmv een layout die je aanroept.
Dan kom ik al uit bij de Fetch methode.
Er zijn dan 2 layouts die geladen moeten worden
1. De algemene winkelwagen layout
2. De layout van de rijen / producten (deze zal dan in een loop aangeroepen moeten worden)
Dat beteken dat voor de layout van de rijen / producten steeds een nieuwe request moet worden gemaakt.
Mijn vraag is dan ook, kan dit makkelijker / mooiere manier van programmeren?
PHP hulp
03/12/2024 20:18:14Gabriel Rood
29/10/2024 15:26:32** quoteknip **
Gebruikt u de WooCommerce REST API om gegevens op te halen? Aanvullende informatie Aanvullende informatie.
Gebruikt u de WooCommerce REST API om gegevens op te halen? Aanvullende informatie Aanvullende informatie.
Gewijzigd op 29/10/2024 19:01:17 door - Ariën -
Yoeri Achterbergen
29/10/2024 18:43:54Met de basis van Woocommerce laat ik PHP de info als json terug geven.
Nu laat ik Javascript de winkelwagen bouwen met create.
Dit zijn aardig wat elementen dus zocht een andere methode.
Als ik een HTML layout kan invoegen en de info met JavaScript laat vullen lijkt mij overzichtelijker en makkelijker.
Nu laat ik Javascript de winkelwagen bouwen met create.
Dit zijn aardig wat elementen dus zocht een andere methode.
Als ik een HTML layout kan invoegen en de info met JavaScript laat vullen lijkt mij overzichtelijker en makkelijker.