[winserver2003] Rechten of IIS instellingen verknalt!

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Robbert

Robbert

10/12/2006 11:03:00
Quote Anchor link
Beste allemaal,

Ik had een goedwerkende Windows 2003 server.
met alles er op en der aan.
Ik heb toen later de probeer versie van Plesk geinstalleerd.
Nadat ik dat heb gedaan kon ik de Uninstaller niet vinden want plesk werkte niet goed vondt ik. Want hji had zijn eigen php versie en mysql versie er opgezet. Dat wou ik toch maar niet. Maar ik kon de Uninstaler niet vinden. Toen heb ik bij IIS Gewoon de site verwijderd en mijn eigen terug gezet. Als ik nu naar http://localhost ga of gewoon mijn ip 10.0.0.168 dan krijg ik dat ik een wachtwoord en gebruikersnaam moet in vullen. Ik zou niet weten welke. (het wachtwoord van mijn server doet het daar niet, en ook die van plesk niet) toen heb ik het vinkje uitgezet bij 'Intergrated Windows authentication' Maar als ik dan naar 'loachost' ga dan krijg ik 'You are not authorized to view this page'

Ik denk zelf dat het niet meer aan IIS ligt maar aan de beveilingen van de mappen of zo.
Kan iemand mij verder helpen???

Alvast bedankt allemaal!

PHP hulp

PHP hulp

27/11/2024 07:47:54

Paul K

Paul K

10/12/2006 11:05:00
Quote Anchor link
proberen alles opnieuw te installeren?
je kan proberen het ww van de adinistrator van de coputer op te geven

Robbert

Robbert

10/12/2006 11:07:00
Quote Anchor link
Dat heb ik al een keer gedaan, dat was het w8woord maar ik krijg het niet weg. En om alles opnieuw te instaleren is denk ik maar de laatste optie want dan ben ik best wel veel tijd kwijt en zo..
Alvast bedankt
@ paul Maar super benankt voor je snelle antwoord

Paul K

Paul K

10/12/2006 11:18:00
Quote Anchor link
back-up alles wat je heb....
dan kan je alles wat je nodig heb weer terugzetten

Robbert

Robbert

10/12/2006 11:23:00
Quote Anchor link
Is dit denkje de eenigste oplossing?? :(
Wel bedankt

D B

D B

10/12/2006 12:40:00
Quote Anchor link
Installeer plesk opnieuw en zorg dat je hem dan via een uninstaller uninstallt, wil ook nog wel ooit helpen.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.