wisselende afbeelding in css plaatsen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Berry wognum

Berry wognum

12/01/2008 18:24:00
Quote Anchor link
ik ben op zoek naar eens script die ik in mijn css kan plaatsen zodat de bezoeker iedere keer een andere afbeelding te zien krijft als hij mijn site bezoekt, kan iemand mij hier aan helpen?

PHP hulp

PHP hulp

27/11/2024 20:57:17

12/01/2008 19:09:00
Quote Anchor link
- Je kunt bijvoorbeeld meerder css bestanden aanmaken, bijv: style1.css, style2.css en style3.css.
Bij de style link doe je dan een rand, zodat je een willekurig css bestand krijgt.

- Je kunt van je css bestand een php bestand maken, die op willekurige manier, de afbeeldingen veranderd.

- Je kunt je afbeeldingen php bestanden laten zijn, die je dan ook weer op willekurige manier laat kiezen

Drie optie's dus... Maar persoonlijk zou ik het niet doen, omdat de gebruiker in de war van kan raken.

Mr D

Mr D

12/01/2008 19:56:00
Quote Anchor link
ivm met performance zou ik persoonlijk niet kiezen voor de tweede optie. De eerste optie is het makkelijkst. Je zou er wel voor kunnen kiezen om dan meerdere css bestanden te gebruiken, zodat als je een ding veranderd je dit niet in drie bestanden moet doen.

En ik denk dat dit, als je het goed toepast, juist een leuke variatie geeft aan je site, zonder dat de gebruiker er van in de war raakt

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.