wit scherm
Roel
16/03/2006 13:00:00Ik krijg op mijn pagina wit scherm, geen errors of niks. Na te debuggen ben ik erachter gekomen dat
ik in een new Object() code een methode aanroep die niet bestaat. Ik wil dit voortaan zonder debuggen op kunnen lossen.
Ik heb de functie register_shutdown_function gevonden op php.net maar ik krijg het niet voor mekaar om er debug_backtrace() in te gebruiken.
Deze functie laat daar alleen de functie zien waar hij op dat moment in zit (de shutdown functie)
Is er een manier om toch te achterhalen op welke regel, methode, class de register_shutdown_function aangeroepen wordt ?
ik in een new Object() code een methode aanroep die niet bestaat. Ik wil dit voortaan zonder debuggen op kunnen lossen.
Ik heb de functie register_shutdown_function gevonden op php.net maar ik krijg het niet voor mekaar om er debug_backtrace() in te gebruiken.
Deze functie laat daar alleen de functie zien waar hij op dat moment in zit (de shutdown functie)
Is er een manier om toch te achterhalen op welke regel, methode, class de register_shutdown_function aangeroepen wordt ?
PHP hulp
07/11/2024 22:34:06Paul du Long
16/03/2006 15:43:00Wout van der Burg
16/03/2006 15:55:00zet na elke functie een bericht dmv 'or die'
dus bv.;
mysql_connect('localhost', 'user', 'password') or die ("Kon geen verbinding maken met de database");
en je kan dus dan zo localiseren waar het wel vandaan komt..
dus bv.;
mysql_connect('localhost', 'user', 'password') or die ("Kon geen verbinding maken met de database");
en je kan dus dan zo localiseren waar het wel vandaan komt..
Roel
16/03/2006 15:57:00nee, het gaat om de functie register_shutdown_function, de functie die hij aanroept moet een debug backtrace kunnen laten zien, error reporting staat al op E_ALL en E_STRICT. Maaruh goed ik heb overal gezocht en denk niet dat het mogelijk is. Blijf wel gewoon debuggen ;)
Wout van der Burg
16/03/2006 16:22:00Roel
29/04/2007 16:59:00uiteraard heb ik dat :) de fatal error wordt gewoon niet getoont. Ik heb een aantal maanden later dit script geupload hier op deze site 'Catch fatal error' welke met een omweg tog fatal errors opvangt en een gebruiksvriendelijke foutmelding kan weergeven.., Sorry voor late reactie :D