Wk 2014 voetbal poule script
Zijn er misschien gratis scripts in omloop?
Mvg,
Martijn
Topic verplaatst naar de juiste categorie.[/modedit]
Gewijzigd op 16/05/2013 13:33:07 door Bas IJzelendoorn
De correcte data valt toch wel van Wikipedia vandaan te halen
Ja dat mag ook.... ;-)
@Aar Ik neem aan dat jij een goed genormaliseerde DB hiervoor ook in je bezit hebt? zou je de tables hier kunnen posten zodat ik deze met die van mij kan vergelijken? :)
Het is niet zo dat ik er eentje zelf in bezit heb, helaas.
Gewijzigd op 16/05/2013 19:54:57 door - Ariën -
ok, duidelijk. geen probleem. Heeft er iemand dan een oude wk2010 script ergens liggen?
Link doet het niet op de website van Sven Froeling.
Martijn O op 17/05/2013 21:22:49:
Link doet het niet op de website van Sven Froeling.
Klopt, misschien kun je de eigenaar even mailen (staat er bij)
Ik ben met een poule voor het WK 2014 bezig en ben op zon 80% van de site.
Ik heb nu een poule voor de eredivisie 2013/2014 lopen, de lay-out is het zelfde.
Je kunt de poule bekijken op www.voetbalpoule.org.
De poule is helaas niet gratis, maar voor een vergoeding krijg je de complete poule.
Wat betreft de WK poule 2014, die hoop ik aan het einde van de zomer vakantie geheel klaar en getest te hebben.
Groetjes,
Maurice.
@Maus heb jij een goede API gevonden om de wedstrijden van het wk en eventueel de kwalificatieduels ergens vandaan te halen en het liefst zelfs realtime wedstrijd info bijvoorbeeld..
Ik weet niet precies wat je bedoelt met jouw vraag.
Ik gebruik geen API en haal ook geen realtime wedstrijd info ergens vandaan.
Ik schrijf puur een sql bestand installeer de poule en voer zelf de wedstrijd uitslagen in berekenpunten en klaar.
ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Gr Maus.
http://voetbalpoeltje.nl
Ik heb een en ander gedownload en in een map op de hosting server maar kom niet verder. Moet nu aan de slag met config.php en mysqladmin e.d. Lukt niet. Ik ga hulp zoeken...
zie Ik heb een en ander gedownload en in een map op de hosting server maar kom niet verder. Moet nu aan de slag met config.php en mysqladmin e.d. Lukt niet. Ik ga hulp zoeken...
Ah, dat zelfde script is dus te downloaden op een diep verstopte plek. Kan je wat meer vertellen over je probleem? En waarop je vast loopt?
Gewijzigd op 13/05/2014 23:01:40 door - Ariën -
open footy
Infostrada sport API
Open Football Data(navigeren met pijltoetsen)
Martin, ik heb zo geen wk script. Ooit wel is aan begonnen, maar nooit afgemaakt.
Mogelijk dat je er zelf één maakt? Als je niet teveel eisen stelt moet dat nog wel te doen zijn voor 't WK begint.