WooCommerce archive aanpassen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Sefanja Brouwer

Sefanja Brouwer

20/05/2021 13:36:58
Quote Anchor link
Hallo,

Ik ben bezig met een webshop en ik loop tegen een aantal dingen aan waar ik vanuit WooCommerce geen support krijg.

We willen op de archive pagina's de korte beschrijving hetzelfde laten tonen als op de single product pagina's.
Ter illustratie, de single product pagina ziet er nu als volgt uit: https://snipboard.io/FWXL8w.jpg (Met dank aan een gebruiker van deze site!)

De korte omschrijving is hier dus een ul met een aantal li's erin, ik had gehoopt dat dit overal nu zo zal komen maar helaas was dit alleen op de single page het geval.

De archive pagina toont het nu als dit: https://snipboard.io/ElTe81.jpg
Ik wil dus dat beide pagina's de korte beschrijving als een lijst laten zien.

Een mogelijke oplossing is natuurlijk om het handmatig bij elk product aan te passen maar dit zou te veel tijd in beslag nemen aangezien er ca 3500 producten zijn.

Wie zou mij hier bij kunnen helpen?

PHP hulp

PHP hulp

07/01/2025 23:22:51

21/05/2021 11:25:43
Quote Anchor link
Een fraaie SoundCraft mengtafel, dat zeker.

Ik denk dat er op deze site meer expertise is over PHP, de taal waarmee WooCommerce is gemaakt, dan over WooCommerce zelf. De vraag of het kan is vrij globaal, je moet iemand hebben die specifiek verstand heeft van WooCommerce, of je moet de vraag al hebben vertaald naar het technische, zo van wat heb je al gedaan en waar loop je tegenaan.

Ik heb alleen verstand van PHP, en iemand als ik zou het kunnen oplossen door in de code te duiken. Maar er zijn ook andere bronnen op internet, zoals de expertise die aangeboden wordt via WooCommerce.com, en ook iets meer technische vragen via stackoverflow.com.

Misschien dat er hier nog iemand op reageert, maar ik zou ook even kijken bij die andere twee sites.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

21/05/2021 12:51:18
Quote Anchor link
>> We willen op de archive pagina's ...

Wat zijn archive pagina's?

Bedoel je soms category pagina's?

Sefanja Brouwer

Sefanja Brouwer

21/05/2021 17:04:21
Quote Anchor link
Dat zijn inderdaad category pagina's.
Ik weet dat de producten getoond worden in een loop, woocommerce_product_loop uit mijn hoofd.
Ik heb ook al goed gezocht hierop maar ik kon er nergens iets over vinden.

Mogelijk zou ik er via een hook bij kunnen komen maar ik heb nog niet gezien welke ik dan moet hebben.
Met die hook zou ik wel een foreach kunnen toepassen zodat de producten de beschrijving goed laten zien.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

21/05/2021 20:47:23
Quote Anchor link
Zoek eens in Google op 'override WordPress category page' en kijk of je daar verder mee komt.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.