word bestanden opene met php
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<?
header("Content-type: application/ms-word");
header("Content-Disposition: attachment; filename=$fname");
header('Content-Length: '.filesize('tbsooo/tmp/'.$uniqueDocFilename));
header("Expires: 0");
header("Cache-Control: must-revalidate, post-check=0, pre-check=0");
header("Pragma: private");
header("Content-Description: File Transfer");
header("Content-Transfer-Encoding: binary");
?>
header("Content-type: application/ms-word");
header("Content-Disposition: attachment; filename=$fname");
header('Content-Length: '.filesize('tbsooo/tmp/'.$uniqueDocFilename));
header("Expires: 0");
header("Cache-Control: must-revalidate, post-check=0, pre-check=0");
header("Pragma: private");
header("Content-Description: File Transfer");
header("Content-Transfer-Encoding: binary");
?>
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door TnT -
ja dan krijg je idd vage code, goeie vraag
ik hou em in de gaten
de pagina heb ik al gevuld. hij komt ook goed op de server te staan. maar als ik hem dan direct voor download aanbied dan gaat het mis. dan krijg je allemaal crappy code in je word. volgens mij ligt het aan de omzetting van bestand naar download. dus gaat het ergens mis in het aanbieden van het bestand. en dit gebreurt door de headers.
ik doe dit trouwens onder linux
TnT:
ik wil graag een MS Word document openen met Word.
Gewoon een link naar het .doc bestand maken en hopen dat de bezoeker Word op zijn pc heeft.
Wat staat er in het .doc bestand, waneer je het opent met iets als notepad/kladblok?
dat is een optie om die link er neer tezetten maar ik vindt dat de laatste optie eigenlijk. ik wil een word bestand maken en dat direct ter download geven. de notepad/kladblok gaat niet lukken wat er zitten afbeeldingen bij
pdf
Code (php)
Zo van php.net, maar daar ging het over een PDF bestand, werkt het zo niet gewoon?
Edit
Typo, en mijn excuses voor de dubbelpost :)
Edit 2
De testpagina
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Willem Jan Z
' ' mimetypeapplication/vnd.oasis.opendocument.textPK †`š4 Configurations2/statusbar/PK †`š4 ' Configurations2/accelerator/current.xml PK PK †`š4 Configurations2
En ik heb geen ervaring met Linux, dus kan verder ook niet meer helpen :s
oke iedergeval bedankt dan voor je hulp. als ik het probleem vindt post ik het hier wel.
wat kan ik soms een hekel aan mezelf hebben. hij doet het gewoon ik had de verkeerde extentie gebuikt. ik had de odt extentie. inplaats van de doc. wat de bestanden worden gegenereerd in de openOffice instantie