wordpress frameword vs

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Talebe omar

talebe omar

10/05/2015 00:45:10
Quote Anchor link
voor mijn werk heb ik een soort calendar event web applicatie laten schrijven.
code was in classic php dus zonder enige framework.
ik wil 1-2 klein opties er bij. en ik was op zoek naar een php programmeur. ik krijg verschillende aanbod. meeste bieden om code met framworks te maken etc. ik heb uiteindelijk eentje gekozen. ik had toen gezocht wat frameworks is en welke beste hier van hier voor een web app. en kom meestal uit naar YII2 en paar anderen...
en ik heb opdracht gegeven aan een programmeur. en hij zegt dat hij met wordpress framework gaat dat doen.

hoe moet ik dat snappen ? krijg ik mijn web applicatie in een wordpress web als een plug in er van ?
of is dat ook een framework zo als anderen ?

graag advies van experts

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 09:27:28

Ozzie PHP

Ozzie PHP

10/05/2015 03:01:41
Quote Anchor link
Leer aub met hoofdletters schrijven. Dit leest voor geen meter.

Verder snap ik je vraag niet. Je hebt een programmeur ingehuurd waarmee je afspraken hebt gemaakt, en vervolgens ga je hier op dit forum vragen wat er is afgesproken? Lijkt me handiger als je dat aan de programmeur zelf vraagt die het gaat maken.
Gewijzigd op 10/05/2015 03:07:13 door Ozzie PHP

Eddy E

Eddy E

11/05/2015 10:02:11
Quote Anchor link
Blijkbaar heeft Talebe nog niet veel ervaring met frameworks.
Zijn programmeur wel, en die maakt inderdaad een Wordpress-Plugin.

@ Talebe; ja, maakt een plugin voor Wordpress. Makkelijk installeren voor jou.
En makkelijk voor hem, want hij kan hem daarna nog eens duizenden keren verkopen, want dan werkt het op alle Wordpress-sites.

Maar je had al een applicatie? Die voldeed niet meer?
Nu krijg je een volledig nieuwe, die draait op Wordpress.
Waarschijnlijk ga je heel Wordpress niet gebruiken, maar dat geeft niet.
Let je wel op dat hij je niet bedondert door je een plugin die hij gratis ergens download, iets aanpast, duur te verkopen?

11/05/2015 10:17:58
Quote Anchor link
Slecht als je een developer inhuurt die maatwerk voor je maakt en je vervolgens naait

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.