Wordpress importeren XLSX of CSV

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

22/05/2014 19:18:47
Quote Anchor link
Ik heb geen idee, maar gezien je het over 'blanco' hebt, krijg je dan een volledig wit scherm?

PHP hulp

PHP hulp

17/11/2024 03:48:44

Kees Abspoel

Kees Abspoel

22/05/2014 19:21:02
Quote Anchor link
Klopt, tenminste, het dashboard van Wordpress zie ik wil, maar that's it.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

22/05/2014 19:27:08
Quote Anchor link
Tja, dan weet ik het ook niet.
Misschien is er debug-mogelijkheid om aan te zetten om meer informatie te vergaren?

Kees Abspoel

Kees Abspoel

22/05/2014 19:30:32
Quote Anchor link
Dat zou nog het feit dat er geen informatie over het evenement, zoals de naam van het evenement, het adres etc, nog niet verhelpen als het zou gaan werken.
Daarnaast zou ik voor elk los evenement een aparte post/pagina moeten aanmaken, wat restulteert in 1500-2000 stuks, wat dus onbegonnen is.
Deze optie lijkt me dus eigenlijk geen goede optie voor wat ik wil, als het zou werken...

Lastig dit, ik dacht dat dit wel een vaak gebruikte optie zou zijn voor mensen met agenda's op wordpress, welke veel evenementen hebben.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

22/05/2014 19:35:01
Quote Anchor link
Ik ben niet geheel bekend met Wordpress, maar je kan toch vragen aan die websites welke add-on hun gebruiken?

Kees Abspoel

Kees Abspoel

22/05/2014 19:37:39
Quote Anchor link
Zou in principe kunnen, echter werken zij waarschijnlijk niet mer wordpress en daarbij zijn het 16 verschillende websites.
Wordpress is ook gewoon op PHP gebaseerd, ik denk niet dat het veel verschillen heeft ten opzichte van een reguliere PHP code?

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

22/05/2014 19:42:31
Quote Anchor link
Verkijk je daar maar niet op. Want het zit best wel basaal in elkaar met classes en functies en templates e.d.

Er zal vast ergens wel een reden zijn waarom je add-on niet werkt met importeren. Echter om zulke dingen te achterhalen moet er wel worden ge-debugged, en dat heeft wel enige ervaring met programmeren nodig.

Kees Abspoel

Kees Abspoel

22/05/2014 19:47:48
Quote Anchor link
Snap ik, maar ik zie ook geen optie in de CSV om aanvullende informatie in te vullen.
Dit houd dus in wat ik eerder zei; dat moet ik alsnog heel veel paginas aanmaken met alle informatie, wat onbegonnen werk is.

Als dit wel zou werken, dan zou ik er alles voor over hebben...

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

22/05/2014 19:55:48
Quote Anchor link
Bij het importeren bedoel je? Alle informatie verwek je in het CSV-bestand, waarna je die importeert in je Wordpress. Het lijkt me dat je deze dan via je Dashboard weer aan kan passen.

Als de plug-in niet voldoet aan je wensen, dan kan je een andere zoeken of een vacature in het vacature-forum plaatsen, om iemand dit te laten bouwen.

Kees Abspoel

Kees Abspoel

22/05/2014 20:21:01
Quote Anchor link
De import functie is puur en alleen voor de datum en tijd van het evenement, alle overige informatie moet zelf worden aangemaakt, per evenement en dat gaat per aparte pagina. Erg jammer, want ik had verwacht dat dit ook had gekund.

Mijn eerdere plugin vind ik wat leuker, maar die heeft geen import functie.
Ik zie wel csv import plugins, die er dus voor zorgen dat de data gedumpt wordt in mijn database.
Als ik dit zou kan (laten) aanpassen dat dit gedumpt wordt op de plaats van de evenementen, denk ik dat de agenda dit "pullt", maar hoe weet ik niet.

Toevoeging op 23/05/2014 16:26:59:

Iemand een idee? anders maar inderdaad een "vacature" plaatsen...

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.