Wordpress query
ray de graaf
24/03/2014 17:58:49Hallo allen,
Ik heb een vraag. Ik ben bezig met een website (wordpress) en ik probeer een theme aan te passen.
Ik kom er alleen niet uit!
Ik heb een pagina waar alle berichten worden getoond, de pagina heeft ook pagina nummering.
Ik wil bovenaan knoppen toevoegen. (13 knoppen alles-jan->dec)
De bedoeling is dat wanneer je op een knop drukt van bijvoorbeeld "Jan" dat alle events waarvan een veld genaamd: "maand" de waarde "Jan" heeft toon. Bij "alles" wil ik gewoon alles tonen.
De queryis als volgt opgebouwd:
Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?
mvg
ray
Ik heb een vraag. Ik ben bezig met een website (wordpress) en ik probeer een theme aan te passen.
Ik kom er alleen niet uit!
Ik heb een pagina waar alle berichten worden getoond, de pagina heeft ook pagina nummering.
Ik wil bovenaan knoppen toevoegen. (13 knoppen alles-jan->dec)
De bedoeling is dat wanneer je op een knop drukt van bijvoorbeeld "Jan" dat alle events waarvan een veld genaamd: "maand" de waarde "Jan" heeft toon. Bij "alles" wil ik gewoon alles tonen.
De queryis als volgt opgebouwd:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
<?php
global $post;
$term = get_query_var('term');
$tax = get_query_var('taxonomy');
$args=array('post_type'=> 'event','post_status'=> 'publish', 'orderby'=> 'menu_order',
'caller_get_posts'=>1, 'paged'=>$paged, 'posts_per_page'=>of_get_option('sc_eventitemsperpage'));
$taxargs = array($tax=>$term);
if($term!='' && $tax!='') { $args = array_merge($args, $taxargs); }
query_posts($args);
while ( have_posts()):the_post();
$categories = wp_get_object_terms( get_the_ID(), 'event_types');
?>
<li class="three-fourth-block <?php foreach ($categories as $category) { echo $category->slug. ' '; } ?>" data-id="id-<?php the_ID(); ?>" data-type="<?php foreach ($categories as $category) { echo $category->slug. ' '; } ?>">
global $post;
$term = get_query_var('term');
$tax = get_query_var('taxonomy');
$args=array('post_type'=> 'event','post_status'=> 'publish', 'orderby'=> 'menu_order',
'caller_get_posts'=>1, 'paged'=>$paged, 'posts_per_page'=>of_get_option('sc_eventitemsperpage'));
$taxargs = array($tax=>$term);
if($term!='' && $tax!='') { $args = array_merge($args, $taxargs); }
query_posts($args);
while ( have_posts()):the_post();
$categories = wp_get_object_terms( get_the_ID(), 'event_types');
?>
<li class="three-fourth-block <?php foreach ($categories as $category) { echo $category->slug. ' '; } ?>" data-id="id-<?php the_ID(); ?>" data-type="<?php foreach ($categories as $category) { echo $category->slug. ' '; } ?>">
Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?
mvg
ray
Gewijzigd op 24/03/2014 18:00:15 door Ray de graaf
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.