Wordpress techneut gezocht voor site eerbetoon Abdelhak Nouri
Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »
Volgens mij zijn er ook add-ons die dat kunnen. Misschien een add-on die dat voor users torstaat, of een uitgebreid rechtensysteem waarbij je de acties van Wordpress kan verdelen over de users/rollen.
Als je iets niet kan vinden omdat het te specifiek is. Probeer je vraag dan op te delen in kleinere stukken.
Grotere kans dat je dan iets bij elkaar kan bouwen met add-ons.
En dat is de bedoeling van dit alles.
Op een forum kan dan iedereen zijn/haar eigen topic toevoegen.
Of je moet een serie UBB-tags ondersteunen waarmee mensen hun post kunnen opmaken. Dan filter je alle kwade acties al meteen eruit.
Verder vind ik Ozzie's idee van een forum ook eigenlijk nog niet eens zo slecht. Want infeite gaat het om discussies en reacties die er plaats vinden. En dat is precies waar een forum voor dient.
Gewijzigd op 08/08/2017 20:54:45 door - Ariën -
Een nieuw topic zou de discussie laten splijten over meerdere topics, plus dat hier al wat ideeen aangedragen zijn waar we op kunnen voortboorduren.
Okay respect.
En dus rest de vraag ... is een forum (plugin) geen optie?
Nee, ik zou toch graag zien dat er iets geïmplementeerd wordt, zoals ik het heb omschreven.
Oké helder, dan wordt het dus wat meer maatwerk.
Gewijzigd op 09/08/2017 10:33:57 door Ben van Velzen
En anders even een advertentiesysteem opzetten, kun je inkomsten genereren voor het draaiende houden van alles.
Toevoeging op 09/08/2017 13:40:12:
Peter K op 09/08/2017 07:01:55:
Ik zie het probleem niet zo...
http://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-allow-users-to-submit-posts-to-your-wordpress-site/
http://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-allow-users-to-submit-posts-to-your-wordpress-site/
Hier zit alles in, echter is het de vraag, en daar gaat het om, als ik een bericht van pending haal, wordt het dan ook daadwerkelijk op die pagina zichtbaar waar het bericht geschreven is.
Je zet een site op over iemand die je niet eens kent, waarschijnlijk heb je ook geen toestemming van de directe familie en dan begin je over ongepast? Grappig.
OT:
Pak de documentatie van de gebruikte plugin er eens bij. Daar staat het ongetwijfeld in.
Gewijzigd op 09/08/2017 13:46:55 door Ben van Velzen
Quote:
Voor een dergelijke site lijkt het me zeer ongepast om er inkomsten uit te halen, wat ik dan ook niet ga doen.
Zijn er nog veel sites zonder reclame dan? Als je een filmpje op youtube zet of je post op je facebook pagina, worden mensen ook overladen met reclames...
Mij lijkt het fair dat er inkomsten uit voortkomen, wil niet zeggen dat je die in eigen zak moet steken uiteraard. Ook hier zijn weer goede doelen etc etc voor.
Quote:
Hier zit alles in, echter is het de vraag, en daar gaat het om, als ik een bericht van pending haal, wordt het dan ook daadwerkelijk op die pagina zichtbaar waar het bericht geschreven is.
Geen idee, ik heb de plugin niet gemaakt.. Zoals hierboven aangegeven, lees de documentatie eens door. Ofwel, probeer het gewoon.
Best kans dat je misschien je werkwijze of gedachtegang zult moeten aanpassen.
Peter K op 09/08/2017 13:51:43:
Zijn er nog veel sites zonder reclame dan? Als je een filmpje op youtube zet of je post op je facebook pagina, worden mensen ook overladen met reclames...
Mij lijkt het fair dat er inkomsten uit voortkomen, wil niet zeggen dat je die in eigen zak moet steken uiteraard. Ook hier zijn weer goede doelen etc etc voor.
Geen idee, ik heb de plugin niet gemaakt.. Zoals hierboven aangegeven, lees de documentatie eens door. Ofwel, probeer het gewoon.
Quote:
Voor een dergelijke site lijkt het me zeer ongepast om er inkomsten uit te halen, wat ik dan ook niet ga doen.
Quote:
Ik zie het niet in de docu van de plugin terug, en advertenties op een eerbetoon site gaat hem niet worden.
Deze site heeft een doel, voor een bepaalde doelgroep, waar geen inkomsten uit mogen komen, dat is mijn opvatting, en die mag afwijken van andere.
Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde.
Heb je die al gevraagd? Misschien kan die je wel sluitend advies geven of zijn plugin voldoet aan jouw eisen.
Gewijzigd op 09/08/2017 16:37:28 door - Ariën -
Je kunt daar alleen contact opnemen door eerst de plugin aan te schaffen, en ben niet te beroerd om ergens voor te betalen, maar als het niet datgene doet wat ik zoek, dan vind ik dat toch jammer.
Wil Bakx op 09/08/2017 17:19:33:
Je kunt daar alleen contact opnemen door eerst de plugin aan te schaffen, en ben niet te beroerd om ergens voor te betalen, maar als het niet datgene doet wat ik zoek, dan vind ik dat toch jammer.
Lijkt mij sterk....
Er moet vast wel een weg zijn om de maker te benaderen..
https://wpforms.com/contact/
Als je die plugin bedoelt.
Gewijzigd op 09/08/2017 17:24:26 door - Ariën -
Zijn er in de tussentijd mensen die mij met kleine dingetjes willen helpen misschien, zodat de site met een doel, ook daadwerkelijk dat doel kan bereiken ?
Toevoeging op 09/08/2017 18:13:34:
Reactie van WPforms :
Hi Wil,
Thank you for contacting us!
Our Post Submissions addon, available with our Pro or Ultimate license levels, sounds like it would be a good fit for what you're describing. However, a good part of what you mentioned that would fall to standard WordPress behavior (rather than being controlled by our plugin).
Here are the parts that our plugin can control:
1) People can send in a story, with or whitout an image
2) The post is pending where i approve to publish or not
And here are the parts that WordPress core would control:
3) The story shall be visible on that page, so on the page where the person filled in the form
4) Other people can react on the story
5) Other people can send in a story on that page, where all stories shall be visible underneath each other
The reason for this is because our Post Submissions addon will allow an unregistered user to submit a post to your site (which you can moderate before deciding to publish) -- however, once the post is created it no longer has any attachment to our plugin and all standard WordPress functionality takes over.
Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »