Wordt het niet eens tijd....
Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »
Lijkt mij een kwestie van enkele regels CSS aanpassen.
Naar mijn weten is het maximale wat je op een 1024 reso kunt weergeven 990px breed.
Maik schreef op 08.04.2009 13:23:
Naar mijn weten is het maximale wat je op een 1024 reso kunt weergeven 990px breed.
Mijn site is toch echt precies 1000px breed. En in geen enkele browser die ik heb getest (opera, chrome, firefox, IE en safari) krijg ik een horizontale scrollbar op 1024x768px
ps Kris dat heb je toch wel geleerd bij A&M ;)
Maak een greasemonkey script die dat doet :) (niet dat ik dat heb, maar het zal wel kunnen)
Ik heb hem nu wel in het midden staan
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Kay Kay
Ah ja 994 maar voor het gemak dus 990 of 960 (makkelijker te delen ;))
*kris: post a.u.b. niks meer ! je hebt een satanistische post count ! haha
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Maik Diepenbroek
Enig idee hoe 't staat met de nieuwe versie Bas?
[me] gaat nog even snel een screenshot maken van de oude layout, voor in het archief... :P[/me]
Mis ik iets? Nieuwe layout? Cewl..
Ja, voor 2015 is die er :')
Das tegen de verwachtingen in wel heel snel :)
We zouden ons daar niet meer druk om maken. Hou dus maar op over die lay-out en ben blij dat phphulp er nog is, dat je hier nog gezellig probleempjes op kan lossen. Die lay-out is alleen maar een bijkomigheid, het ligt helemaal aan Bas zelf dat zijn site niet mee moderniseert, en zo zelf het voorbeeld wordt van hoe het niet meer moet. Maar ja, dat ligt dus aan hem.
Zucht...
Gelukkig stijgt het niveau met dezelfde mate als dat de updates verschijnen.
omdat ik nog wel een nuttige toevoeging heb:
http://phphulp.terencehersbach.nl/phphulpbreder.user.js
requirements: greasemonkey! ( https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/748 )
Gebruik het namelijk al ja(a)r(en)..
lol @robert
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Terence Hersbach
Iemand heeft al een keer een greasemonkey script gemaakt waardoor de lay-out breder werd. Maar ik kan die niet weer vinden.
Oh, das handig.
Niek schreef op 08.04.2009 21:47:
Max breedte is 994px voor schermen met een resolutie van 1024x768, zodat nergens een horizontale scrollbar komt.
Hello Niek, ook leuk om jou hier op PHP hulp te zien. Maar ik weet nog wel hoe dat bij A&M Impact was. 994px breed max! Heb alleen nooit begrepen waarom aangezien ik geen enkele horizontale scrollbar heb gekregen op max. 1000px zoals ik net beschreef in mijn vorige post.
Maik schreef op 09.04.2009 07:55:
A&M impact te doetinchem ?
Hierdoor heb ik enorm veel geleerd over PHP dus waarom niet.
Kris Kuiper schreef op 10.04.2009 21:50:
Hello Niek, ook leuk om jou hier op PHP hulp te zien. Maar ik weet nog wel hoe dat bij A&M Impact was. 994px breed max! Heb alleen nooit begrepen waarom aangezien ik geen enkele horizontale scrollbar heb gekregen op max. 1000px zoals ik net beschreef in mijn vorige post.
Je kan altijd beter een minimale ruimte overhouden om helemaal geen risico te lopen. Afhankelijk van de instellingen kan het best zijn dat een scrollbar iets breder is dan dat die bij jou was. Zie het als een kleine veiligheidsmarge. Daarbij komt nog, dat je met aan beide kanten 3 pixels over hebt (een gecentreerde variant) meer het gevoel hebt dat het gaat om iets in je browser, het staat er meer los van. Dat is ook belangrijk!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robert Deiman