www.ageoffire.nl
Ik ben laatst begonnen met het langzaam uitbouwen van mijn weblog en zou graag wat feedback krijgen op de layout. Ik weet dat de codering nog niet helemaal optimaal is (ben vooralsnog te lui geweest een css bestand te maken zoals ik normaal wel doe, dat doe ik binnenkort bij de volgende update) dus daar hoeft niet naar gekeken te worden. Het gaat vooral om de buitenkant op dit moment.
www.ageoffire.nl
Alvast bedankt,
Thom Snijders
Edit: Het adres maar ff toegevoegd, wel zo handig :P
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Thom Snijders
ik weet niet of het aan mij ligt maar mijn computer loopt deheletijd vast als ik naar die website ga.
Arwin schreef op 10.01.2007 19:56:
ik weet niet of het aan mij ligt maar mijn computer loopt deheletijd vast als ik naar die website ga.
No problems up here:)
Wow, ziet er cool uit, alleen de plek om te lezen is een tikkie aan de kleine kant vin ik :p verder echt top!
Ik vind de weblog wel leuk. Alleen erg klein (op een resolutie van 1280x1024)
en de tekst in je weblog is niet mooi, standaard.
O ja bij mij loopt die scrollbar wat uit het boek.. Bekeken in FF
Ik vind hem wel mooi maar hij is iets te klein.
BIJ MIJ loopt hij ook VAST:@
@Turmin, bedoel je het lettertype te standaard?
in IE doet hij het niet goed, foto's laden sloom maar in FF doet hij het Prima.
@Mebus: Hehehe, wel een goede manier om iedereen aan FF te helpen :P
In IE doet hij het wel maar word 1000000000000000000000x zo lelijk....
beschadigd is met een d toch?
Het is allemaal .png de plaatjes, misschien dat het daar aan ligt...
das gewoon een goede kwalietijd;)
wat wel is, in png kun je plaatjes transperant opslaan, dat werkt aleen in FF en niet in IE daar word het transperante gedeelte grijs;)
maarverder ziet het er wel leuk uit! aleen in het begin heb ik 10 min gewacht op die laad balkonder in:P ik dacht waneer is hij nou 100% :P
ma wel leuk,
btw scrol balk komt er bij mij ook buiten
Edit:
het transperante .png plaatje is aleen een fout in oude browsers
mvg, guardian
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door DirkJan Heinen
1 ding kan ik je wel seggen, ga zo door met dit design werk, dan komt het helemaal goed.
Miss moet je je weblog wat groter maken, kun je meer lezen, voor mensen met een resolutie van 1680 x 1050...
De nieuwste versie van Internet Explorer (7.0) ondersteunt trouwens wel transparante png's. Binnenkort zal die wel met een automatische update komen overal, en misschien is hij zelfs al wel gekomen.
Mooie layout, zeker te weten! Helemaal geen problemen hier. Alleen mijn eerste reactie was ook "wat klein"
Haha:P Tja die laadbalk word pas 100% als het eerste boek af is, en de 15 op dit moment geplande hoofdstukken dus af zijn. In totaal zal dat, denk ik toch eigenlijk :P, iets langer gaan duren dan de gemiddelde laadbalk die je gewent bent te zien op websites ;)
Bedankt voor je reactie! Zal de kritieke puntjes meenemen in de volgende versie.
@Arjan Schuurman
Bedankt voor je feedback en reactie :) Ik ga je feedback zeker weten mee nemen in de volgende versie. Ik zit nog te denken over wat ik nog meer kan doen om als opvulling en inhoud, probleem is dat ik niets vrij wil geven over de inhoud van het verhaal, snap je, dus daardoor valt er al een groot deel af. Het is misschien wel gaaf om de kaart van de wereld waarin de boel zich afspeelt scheef on het boek te leggen, half zichtbaar.
@Allemaal
Heel erg bedankt voor jullie reacties, ik kan weer lekker aan het werk nu met de volgende versie :D Bedankt!
Edit: Herjan en Niek, bedankt voor jullie reactie :) Las ze pas na het posten van mn bericht.
Ik heb een workaround in gebouwd voor het png probleem, via css en javascript is alles mogelijk met transparantie in IE 6, kost alleen wat meer regels maar dan heb je ook wat ;)