www.arjaninkenia.nl
Enkele weken geleden melde ik hier dat ik dus op 1 september voor 3 maanden naar Kenia vertrek om daar ontwikkelingswerk te gaan doen.
Onderdeel van dat proces is om wat geld in te zamelen om daar de spullen te kunnen kopen die we nodig hebben. Denk daarbij aan scheppen voor de jongens die dammen gaan graven, of gereedschap voor het graven/maken van waterputten.
Ik ga zomenteen bij vrienden, familie en bekenden een mooi a4tje door de bus gooien. Op dat a4tje staat natuurlijk ook een mooie website url die ik gisteren in elkaar heb gezet. En daar heb ik jullie hulp bij nodig ;).
http://www.arjaninkenia.nl/
Voordat ik dus alles 'bekend' ga maken wil ik eerst weten of alles goed werkt, wellicht zitten er foutjes in, werkt het niet onder bepaalde (vreemd) browsers of komen jullie andere dingen tegen.
Op en aanmerkingen hoor ik dus graag!
De linken en het logo onder het menu worden in mijn ogen zo wazig.
kan er zo geen foutjes vinden
Ik vind de site er zeer netjes uitzien Arjan!
dit:
die veel tijd investeert in het helpen van andere.
veranderen in:
die veel tijd investeert in het helpen van anderen.
In Over Mij
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mark D
http://www.arjaninkenia.nl/?pagina=contact een andere border en achtergrond kleur op de textarea en input velden toepassen.
En alle velden zijn dikgedrukt, dus: Alle velden zijn verplicht.
Meer margin/padding aan de onderkant van de pagina.
Ik vind zelf persoonlijk de kop 1 van de pagina's niet mooi uitgelijnd.
Logo van CBF klikbaar maken.
Op En alle velden zijn dikgedrukt, dus: Alle velden zijn verplicht.
Remco:
In Mozilla vindt ik die kleuren nogal vloeken op elkaar.
De kleuren van dat logo onder het menu kan ik weinig aan doen, dat logo is niet van mij maar van ex-change :). Voor de rest vind ik de kleuren zelf (persoonlijk dus) wel netjes... ik ben uitgegaan van de kleuren van de keniaanse vlag welke ik ben gaan mixen met de colormixer]/url].
Mark:
Ziet er erg mooi uit, nog 1 opmerking..
Thx, ik heb die tekst aangepast :)
Webmakerij:
Op http://www.arjaninkenia.nl/?pagina=contact een andere border en achtergrond kleur op de textarea en input velden toepassen.
Dat is niet overal zo, mijn sponsorformulier heeft niet alles verplicht. Verder, ik heb geleerd om niet aan formulieren te komen omdat gebruikers dat niet verwachten.
Webmakerij:
Done :)
Webmakerij:
Beter zo? Dit is wat ik in eerste instantie had (kop boven de tekst), maar als ik hem boven de hele pagina zet staat hij netjes in het midden.
Webmakerij:
Done :).
Thx!
Ik had de eerste paar minuten wat problemen met de hover-kleur van je links, maar na die paar minuten begint het wel te wennen.
Tekst heb ik (nog) niet gelezen.
Misschien moet je vlak voordat je weggaat het even zo maken dat de nieuws-berichten (je weblog-achtige iets neem ik aan dat het wordt) op de begin-pagina zetten. Mensen die dan iedere dag even kijken kunnen dan direct lezen. Of een RSS-feedje toevoegen, ook leuk. Dan hoeft de site niet de stap naar de 'dagelijkse sites' te maken, maar pleur je hem gewoon in je rss-lezer, en dan zie je wel waneer er iets nieuws is. Werkt ook herinnerend van 'oja, die site was ook nog wel interressant'.
Ik had het sponsorsformulier nog niet gezien. Misschien vanuit contactformulier een linkje maken.
Ziet er netjes/mooi uit, alleen ik vind het nog al vervelend dat je steeds zo'n lap naar beneden moet scrollen, omdat je zo'n grote banner hebt. Misschien dan als je op de een link klikt in het menu, dat je er dan een anchor aangeeft zoiets.
Weblog moet ik nog maken, nu trek ik gewoon één bericht simpel uit de database. Maar ik moet nog even kijken wat ik ga doen... of ik mijn nieuwssysteem intergreer, zelf iets maak of ergens een leuk systeem vandaan haal.
"teven"
vlogens mij moet dat zijn:
"tevens"
Ja vind dit persoonlijk veel mooier.
Verder een heel mooie site!
Edit:
De tegenovergestelde kleur #399ed6 is natuurlijk het makkelijkst te lezen
Edit:
De links op je knopjes zijn natuurlijk wel goed te lezen
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Harmen
edit: nog iets: bij het sponsorformulier zit een knop 'wissen', daar staat wissen op zonder hoofdletter aan het begin, en bij versturen staat het wel
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -
maakt niet veel uit, je krijgt er toch heel snel een idee van waar arjan heen gaat rennen
De kleuren combinaties is wellicht een beetje vreemd gekozen... maar als je kijkt naar de keniaanse vlag en de fotos uit Kenia dan zal je de kleuren wellicht beter begrijpen ;).
FF een pm gestuurd met de gevonde spelfouten arjan.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Arjan Kapteijn
Maar je moet die links nog wel ff iets lichter maken want zo zijn ze een beetje wazig te lezen