www.buurtgiezenveld.co.cc
wat vinden jullie van:
You tried to access the address http://www.buurtgiezenveld.co.cc/, which is currently unavailable. Werkt inmiddels.
1. Je header is erg saai, lijkt zo´n wordtekst.
2. Geen idee wat het is bij binnenkomst.
3. Je site is niet af.
Dat zijn de belangrijkste dingen, je zou je site het beste eerst af kunnen maken. Daarna kun je hem opnieuw laten beoordelen. ik vind hem niet zo goed.
Opera:
Ie6:
Heb je d'r überhaupt wel moeite voor gedaan? Ik ga d'r niet eens meer worden aan vuilmaken...
En dan heb ik het nog niet eens over je htm. Je bent hopelijk toch niet sirieus, ik bedoel: Ik vind hem ook niet mooi, die header is lelijk en ook dat menu, die kleur past niet bij de layout.
Zohee, en nu in het Nederlands. Een vraagteken kan niet na een punt, ook moet je zinnen niet aanelkaar schrijven.
Ok. Aanelkaar is aan elkaar.
Maar jij moet ook maar opassen, want jij kunt d'r ook wat van. Laatst zag ik het dacht ik weer, en ik ga zo weer zeggen dat je goed moet schrijven.
Zohee, waar zie jij van staan? En nu niet Paradox zeggen, want daar hebben we het over.
Wáár blaat je wel ooit niet over?
Ah, je hebt het over '=>' en over wouter. Dan houd ik me kop.
Waar heb je het over? Ik heb geen trauma, en waarom zit je zo offtopic te doen?
Als je voetbal bedoelt, begrijp dat niet iedereen zo'n voetbalfan is als jij. Sommige mensen zijn blij als Nederland weer verloren heeft, dan is het weer klaar met al die oranje ongein en weet ik veel wat...
Ik begrijp best dat niet iedereen een oranjefan is, maar om nou blij te zijn dat Nederland verliest is wel erg vreemd. Of ben jij er ook zo een? Waarom ik zo offtopic zit te doen? Weet ik veel..
1. Je header is erg saai, lijkt zo´n wordtekst.
2. Geen idee wat het is bij binnenkomst.
3. Je site is niet af.
Dat zijn de belangrijkste dingen, je zou je site het beste eerst af kunnen maken. Daarna kun je hem opnieuw laten beoordelen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door --
Opera:
Ie6:
Heb je d'r überhaupt wel moeite voor gedaan? Ik ga d'r niet eens meer worden aan vuilmaken...
En dan heb ik het nog niet eens over je htm.
I zie alleen een header die heel slecht van kwaliteit is en 5 knopjes die ook lelijk zijn..
Wil je echt dat wij dit als een website zien? Of is dit een grap?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Roderik Roderik
I lolled...
deze website ontwerp kan je in de prullen bak gooien overnieuw beginnen is het beste en dan een beetje moeite voor doen. ?
Eskisehirli schreef op 22.06.2008 00:03:
deze website ontwerp kan je in de prullen bak gooien overnieuw beginnen is het beste en dan een beetje moeite voor doen. ?
Zohee, en nu in het Nederlands. Een vraagteken kan niet na een punt, ook moet je zinnen niet aanelkaar schrijven.
@Karl: Nu pak ik je terug. aanelkaar => aan elkaar, spatie vergeten is soms dodelijk!
Van => maken we in goed Nederlands ook wel 'moet zijn'. ;)
wouter schreef op 22.06.2008 00:18:
@Karl: Nu pak ik je terug. aanelkaar => aan elkaar, spatie vergeten is soms dodelijk!
Ok. Aanelkaar is aan elkaar.
Maar jij moet ook maar opassen, want jij kunt d'r ook wat van. Laatst zag ik het dacht ik weer, en ik ga zo weer zeggen dat je goed moet schrijven.
Evert schreef op 22.06.2008 00:20:
Van => maken we in goed Nederlands ook wel 'moet zijn'. ;)
Zohee, waar zie jij van staan? En nu niet Paradox zeggen, want daar hebben we het over.
En toen vergat je het te zeggen?
Evert schreef op 22.06.2008 00:22:
Evert schreef op 22.06.2008 00:20:
Wat dacht je van bij Wouter?Van => maken we in goed Nederlands ook wel 'moet zijn'. ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door --
Evert schreef op 22.06.2008 00:27:
Karl schreef op 22.06.2008 00:24:
Wat dacht je van bij Wouter?Evert schreef op 22.06.2008 00:22:
Ah, je hebt het over '=>' en over wouter. Dan houd ik me kop.
Laten we dat ook maar doen over ons zojuist opgelopen nationaal trauma..
Evert schreef op 22.06.2008 00:31:
Laten we dat ook maar doen over ons zojuist opgelopen nationaal trauma..
Waar heb je het over? Ik heb geen trauma, en waarom zit je zo offtopic te doen?
Als je voetbal bedoelt, begrijp dat niet iedereen zo'n voetbalfan is als jij. Sommige mensen zijn blij als Nederland weer verloren heeft, dan is het weer klaar met al die oranje ongein en weet ik veel wat...
Edit:
Ik ga niet nog een bericht hier aan vuil maken. Omdat ik het niet nodig vind, en omdat het offtopic is. Blijkbaar heb je niet het fatsoen om iemands topic gewoon nettjes te houden, ookal is het een hele slechte Topic Start.
Het maakt mij niet uit of Nederland nou wint of niet. Maar ik ben wel blij dat we niet meer hebebn dat van "voetbal eerst" en dat voetbal de eerste prioriteit heeft.
Verder vind ik dat je niet kan zeggen dat er een nationaal trauma is, omdat dat er helemaal niet is, je generaliseerd. Als iemand zoiets doet, dus "voetbal eerst" of generaliseerd, dan kan die van mij de pot op.
Evert schreef op 22.06.2008 00:39:
Waarom ik zo offtopic zit te doen? Weet ik veel..
Ik begrijp best dat niet iedereen een oranjefan is, maar om nou blij te zijn dat Nederland verliest is wel erg vreemd. Of ben jij er ook zo een?
Ik begrijp best dat niet iedereen een oranjefan is, maar om nou blij te zijn dat Nederland verliest is wel erg vreemd. Of ben jij er ook zo een?
Ik ga niet nog een bericht hier aan vuil maken. Omdat ik het niet nodig vind, en omdat het offtopic is. Blijkbaar heb je niet het fatsoen om iemands topic gewoon nettjes te houden, ookal is het een hele slechte Topic Start.
Het maakt mij niet uit of Nederland nou wint of niet. Maar ik ben wel blij dat we niet meer hebebn dat van "voetbal eerst" en dat voetbal de eerste prioriteit heeft.
Verder vind ik dat je niet kan zeggen dat er een nationaal trauma is, omdat dat er helemaal niet is, je generaliseerd. Als iemand zoiets doet, dus "voetbal eerst" of generaliseerd, dan kan die van mij de pot op.
Ik zei ook maar wat hoor.. Maar goed, je schijnt je nogal te ergeren, dus ik zal niet meer reageren, kan jij ook weer rustig gaan slapen..