www.buurtgiezenveld.co.cc

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Node.js developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

Medior/senior Python developer

Functie Bedrijven komen bij deze organisatie om technische vraagstukken op te lossen en hierin ook tot oplossingen te komen waar ze zelf misschien niet aan gedacht hadden. Jij gaat vanuit je ervaring dus niet alleen hands-on aan de slag met het ontwikkelen, maar zult ook zeker adviseren en proactief meedenken met de klant. Er zijn meerdere lange en/of korte projecten en het type klanten is heel uiteenlopend. Zo kun je terecht komen in een multidisciplinair scrumteam waarin je als Python developer meewerkt, of juist voor een kleiner (Greenfield) project aan de slag gaan waarin je veel breder bezig bent. Door

Bekijk vacature »

Functioneel applicatiebeheerder - SOP-SYS-SAM

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Functioneel Applicatiebeheerder op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je gaat samenwerken in een team van circa 15 functioneel applicatiebeheerders en gaat onderdeel uitmaken van een DevOps team. Met dit team ga je applicaties (laten) ontwikkelen en beheren. Hierbij concentreer je je vooral op de functionele aspecten, zodat

Bekijk vacature »

Starter/junior PHP developer

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een junior PHP developer om het team te versterken. Als back-end developer bouw je de enterprise software die hun bedrijf helpt bij haar primaire processen. Afhankelijk van de omvang van het project werk je in een klein team aan een project. Ze hebben dagelijkse stand-ups en elke twee weken een scrumsessie, begeleid door de Scrum Master, waar je je ideeën kunt presenteren en samen met de Product Owner kunt werken aan het beste product. Ze vertrouwen enorm op hun eigen bedrijfssoftware. Dit geeft hun een groot voordeel ten opzichte van hun concurrentie. Zo

Bekijk vacature »

Medior Front end developer React

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor op de

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van (mobiele) internettoepassingen; Ontwikkelen en onderhouden van Microservices; Ontwerpen en optimaliseren van databases; Identificeren van nieuwe trends/ontwikkelingen binnen de branche. Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt zich op het leveren van kwalitatief hoogwaardige producten aan alle hun klanten. De organisatie telt circa 4.000 medewerkers in meer dan 10 verschillende landen. Momenteel is de organisatie op zoek naar een Software Developer wilt meewerken aan het

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Developer

Functie omschrijving Jelling IT zoekt ervaren PHP developer! Voor een organisatie in de regio Rhenen zijn wij op zoek naar een ervaren PHP developer die gaat functioneren als een verlengstuk van de klant. Jij bent iemand die technisch complexe zaken met enthousiasme aanvliegt. Je bent in staat om aan meerdere projecten te werken en werkt graag met de nieuwste technieken. In deze functie werk je veel samen met front-end developers en stel je alles in het werk om grote verschillen voor de klanten teweeg te brengen. Verder ben jij iemand die graag zichzelf uitdaagt en die altijd de beste wilt

Bekijk vacature »

Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je werken als C# Developer. Jij gaat aan de slag met de volgende taken: Maatwerk software bouwen; Huidige softwareprojecten verder uitbouwen en optimaliseren; Ideeën van de klant omzetten naar handige oplossingen en tools; Bovenstaande doe je middels de Microsoft- stack: C#, ASP.NET en MVC/ Entity Framework. Ben je net afgestudeerd aan een HBO opleiding Informatica, aarzel dan niet om te solliciteren. Dit is namelijk de ideale startersfunctie! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van websites. Dit is door

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Qua type opdrachten is er echt een verscheidenheid aan afnemers, zo werken ze met grote multinationals, maar ook met startups. Zo kom je te werken in een gevarieerde omgeving en kan je ook schakelen tussen verschillende culturen. De projecten variëren van greenfield projecten tot langdurige ontwikkeltrajecten. Hier wordt alleen maar gewerkt met aan front end projecten. Daarom maakt het onze partner niet uit waar jij kennis van hebt, als je maar gedegen kennis hebt van Javascript frameworks, Unit testing en ook bekend bent met de scrum methodiek. Eisen Minimaal 4 jaar relevante werkervaring Kennen en ervaring van Javascript frameworks

Bekijk vacature »

Full Stack Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail; Verantwoordelijk voor de front-end werkzaamheden; Naast de front-end werk je ook aan de backend. Hier ga je werken Als Full Stack Developer komt je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development

Bekijk vacature »

Medior/senior Front-end developer (Vue.js)

Functie Als Front-end developer ben je uiteindelijk overkoepelend aan de slag voor de 3 ontwikkelteams die ieder aan een specifiek product werken. In samenwerking met de UX-designer en de huidige Front-end developer zorg je voor gebruiksvriendelijke software. Lijkt het jou interessant om complexe problemen op te lossen en feautures naar een hoger niveau te tillen? En vind je het niet erg om oudere delen van de applicaties te refactoren i.c.m. het toevoegen van nieuwe functionaliteiten? Dan komen wij graag met je in contact. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar papieren, maar naar denkniveau, motivatie en zelfredzaamheid)

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Developer

Functieomschrijving PHP Developer met brede ervaring gezocht! Ben jij een Full Stack PHP Developer met brede ervaring die toe is aan een volgende stap? Lees dan snel verder! Voor onze eindklant in de regio Nunspeet zijn wij op zoek naar een ervaren PHP Developer die het IT Team van deze organisatie gaat versterken. Wij zoeken een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die er voor gaat zorgen dat deze innovatieve organisatie de volgende stap gaat maken. Om deze functie goed uit te kunnen voeren moet je communicatief goed zijn en in staat zijn om zelfstandig problemen op te lossen. Daarnaast bestaat

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Functie As a Senior .NET developer you will work in our Research & development team. Our team consists of 17 colleagues! We are currently busy setting up a completely new architecture for a new product. We use VS2022 and .NET 6.0 for our new product. Your function is therefore mainly backend oriented. Since we develop measuring equipment for the chemical industry, it is also very important to develop high-quality software for its control. You are also responsible for designing, implementing and testing new features. For this position its also very important to ensure future-proof and sustainable architecture. Eisen - A

Bekijk vacature »

.NET Developer C#

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features implementeren; Werken met technieken als C# .NET en (REST) API's webservices; Ontwikkelen van koppelingen middels API's; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken Als C# .NET Developer wordt je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor belangrijkste product van deze organisatie. Dit product is een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Er

Bekijk vacature »

Medior/Senior Software Developers gezocht in de Ra

Functie Op dit moment staan er posities open voor de volgende functies: Front-end, Back-End & Fullstack software developer. Als Front-End software developer werk je met JavaScript en de bijbehorende technologieën zoals TypeScript, Angular, React, Vue en Svelte. Als Back-End software developer ben je bezig in NodeJS en doe je dit met behulp van AWS, NoSQL, REST en GraphQL. Je krijgt leuke en uitdagende opdrachten met een gemiddelde duur van anderhalf jaar. Hier werk je in een team met andere IT’ers aan het ontwikkelen en verbeteren van software. Je wordt begeleid door een accountmanager die fungeert als jouw aanspreekpunt. Het team

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

21/06/2008 17:37:00
Quote Anchor link
wat vinden jullie van:
www.buurtgiezenveld.co.cc

PHP hulp

PHP hulp

11/01/2025 23:55:01

21/06/2008 17:44:00
Quote Anchor link
You tried to access the address http://www.buurtgiezenveld.co.cc/, which is currently unavailable. Werkt inmiddels.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door

--

--

21/06/2008 17:46:00
Quote Anchor link
ik vind hem niet zo goed.

1. Je header is erg saai, lijkt zo´n wordtekst.
2. Geen idee wat het is bij binnenkomst.
3. Je site is niet af.

Dat zijn de belangrijkste dingen, je zou je site het beste eerst af kunnen maken. Daarna kun je hem opnieuw laten beoordelen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door --

21/06/2008 17:52:00
Quote Anchor link
Je bent hopelijk toch niet sirieus, ik bedoel:
Opera:
Afbeelding
Ie6:
Afbeelding
Heb je d'r überhaupt wel moeite voor gedaan? Ik ga d'r niet eens meer worden aan vuilmaken...

En dan heb ik het nog niet eens over je htm.

Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

21/06/2008 17:52:00
Quote Anchor link
I zie alleen een header die heel slecht van kwaliteit is en 5 knopjes die ook lelijk zijn..

Jesper Diovo

Jesper Diovo

21/06/2008 18:41:00
Quote Anchor link
Wil je echt dat wij dit als een website zien? Of is dit een grap?

Roderik Roderik

Roderik Roderik

21/06/2008 19:26:00
Quote Anchor link
Ik vind hem ook niet mooi, die header is lelijk en ook dat menu, die kleur past niet bij de layout.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Roderik Roderik

GaMer B

GaMer B

21/06/2008 19:36:00
Quote Anchor link
I lolled...

M Rodrigo

M Rodrigo

22/06/2008 00:03:00
Quote Anchor link
deze website ontwerp kan je in de prullen bak gooien overnieuw beginnen is het beste en dan een beetje moeite voor doen. ?

22/06/2008 00:16:00
Quote Anchor link
Eskisehirli schreef op 22.06.2008 00:03:
deze website ontwerp kan je in de prullen bak gooien overnieuw beginnen is het beste en dan een beetje moeite voor doen. ?

Zohee, en nu in het Nederlands. Een vraagteken kan niet na een punt, ook moet je zinnen niet aanelkaar schrijven.

Wouter K

Wouter K

22/06/2008 00:18:00
Quote Anchor link
@Karl: Nu pak ik je terug. aanelkaar => aan elkaar, spatie vergeten is soms dodelijk!

--

--

22/06/2008 00:20:00
Quote Anchor link
Van => maken we in goed Nederlands ook wel 'moet zijn'. ;)

22/06/2008 00:21:00
Quote Anchor link
wouter schreef op 22.06.2008 00:18:
@Karl: Nu pak ik je terug. aanelkaar => aan elkaar, spatie vergeten is soms dodelijk!

Ok. Aanelkaar is aan elkaar.
Maar jij moet ook maar opassen, want jij kunt d'r ook wat van. Laatst zag ik het dacht ik weer, en ik ga zo weer zeggen dat je goed moet schrijven.

Evert schreef op 22.06.2008 00:20:

Zohee, waar zie jij van staan? En nu niet Paradox zeggen, want daar hebben we het over.

--

--

22/06/2008 00:22:00
Quote Anchor link
En toen vergat je het te zeggen?

22/06/2008 00:24:00
Quote Anchor link
Evert schreef op 22.06.2008 00:22:

Wáár blaat je wel ooit niet over?

--

--

22/06/2008 00:27:00
Quote Anchor link
Evert schreef op 22.06.2008 00:20:
Zohee, waar zie jij van staan? En nu niet Paradox zeggen, want daar hebben we het over.
Wat dacht je van bij Wouter?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door --

22/06/2008 00:29:00
Quote Anchor link
Evert schreef op 22.06.2008 00:27:
Karl schreef op 22.06.2008 00:24:
Evert schreef op 22.06.2008 00:22:

Wáár blaat je wel ooit niet over?
Wat dacht je van bij Wouter?

Ah, je hebt het over '=>' en over wouter. Dan houd ik me kop.

--

--

22/06/2008 00:31:00
Quote Anchor link
Laten we dat ook maar doen over ons zojuist opgelopen nationaal trauma..

22/06/2008 00:37:00
Quote Anchor link
Evert schreef op 22.06.2008 00:31:
Laten we dat ook maar doen over ons zojuist opgelopen nationaal trauma..

Waar heb je het over? Ik heb geen trauma, en waarom zit je zo offtopic te doen?

Als je voetbal bedoelt, begrijp dat niet iedereen zo'n voetbalfan is als jij. Sommige mensen zijn blij als Nederland weer verloren heeft, dan is het weer klaar met al die oranje ongein en weet ik veel wat...

Edit:
Evert schreef op 22.06.2008 00:39:
Waarom ik zo offtopic zit te doen? Weet ik veel..
Ik begrijp best dat niet iedereen een oranjefan is, maar om nou blij te zijn dat Nederland verliest is wel erg vreemd. Of ben jij er ook zo een?

Ik ga niet nog een bericht hier aan vuil maken. Omdat ik het niet nodig vind, en omdat het offtopic is. Blijkbaar heb je niet het fatsoen om iemands topic gewoon nettjes te houden, ookal is het een hele slechte Topic Start.

Het maakt mij niet uit of Nederland nou wint of niet. Maar ik ben wel blij dat we niet meer hebebn dat van "voetbal eerst" en dat voetbal de eerste prioriteit heeft.
Verder vind ik dat je niet kan zeggen dat er een nationaal trauma is, omdat dat er helemaal niet is, je generaliseerd. Als iemand zoiets doet, dus "voetbal eerst" of generaliseerd, dan kan die van mij de pot op.

--

--

22/06/2008 00:39:00
Quote Anchor link
Waarom ik zo offtopic zit te doen? Weet ik veel..
Ik begrijp best dat niet iedereen een oranjefan is, maar om nou blij te zijn dat Nederland verliest is wel erg vreemd. Of ben jij er ook zo een?

--

--

22/06/2008 00:54:00
Quote Anchor link
Ik zei ook maar wat hoor.. Maar goed, je schijnt je nogal te ergeren, dus ik zal niet meer reageren, kan jij ook weer rustig gaan slapen..

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.