www.de-menner.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Scrum Master

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Scrum master op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je begeleidt twee teams binnen de afdeling Platform Services (PLS). Je helpt mee de devops manier van werken van de teams verder door te ontwikkelen. Je helpt de PO bij het managen van de product backlog; het voorbereiden van

Bekijk vacature »

Product Developer (M/F), Fulltime 40 h/week

A global Plantbased revolution – that is our dream. Maximising the protein transition – that is our mission. Producing and developing sustainable and delicious products – that is what we do. Ojah is a fast growing company with a mission and has the ambition to be the world leader in its field. To support this growth we are hiring new colleagues. People that would like to make a difference and dare to dream big. With currently a 150 colleagues proudly working on our exceptional products. Working in a dynamic surrounding that runs full speed ahead. We need you! Product Developer

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Developer (One Data)

Do you have experience with managing IT Teams in a service delivery organization? Are you keen to bring the team and our platform to a higher level? Then Nutreco has a very interesting role for you! As a One Data developer you are responsible for the management, running and functional use of our integration landscape and processes within Nutreco. Nutreco is using at this time BizTalk 2016, and Apigee for its API management, to be replaced by Azure Integration Services as of 2023. You will be part of a virtual teams of 11 people (own and outsourced) working in an

Bekijk vacature »

Junior PHP Developer

Je maakt een vliegende start van je carrière, door meteen mee te bouwen aan de digitale aspecten van Coolblue. Wat doe je als Junior PHP Developer bij Coolblue? Als Junior PHP Developer ben je meteen vanaf de start onderdeel van een development team. Je kijkt veel mee met collega’s en volgt trainingen om te groeien als Junior Developer. Op dat moment komt je wil om steeds te blijven leren naar boven. Daarnaast pak je in de sprints ook je eigen stories op om Coolblue iedere dag een beetje beter te kunnen maken. Je sterk analytisch vermogen komt dan ook goed

Bekijk vacature »

.NET Software Developer

Dit ga je doen Als .NET Software Developer zul jij je voornamelijk bezig houden met: Het van scratch af aan bouwen van applicaties (.NET, C#, Bootstrap, KnockoutJs en WebAPI2); Het testen van jouw code d.m.v. het uitvoeren van unittesten; Het oplossen van bugs in de code; Het onderhouden van contact met collega's betreffende de door jouw ontwikkelde applicaties; Het verbeteren en doorontwikkelen van maatwerkapplicaties. Hier ga je werken Jij gaat aan de slag als .NET Software Developer en gaat je focussen op het bedenken, ontwikkelen en testen van maatwerkapplicaties in voornamelijk C#. Dit ga je doen bij een grote, internationale

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Net afgestudeerd en op zoek naar een leuke baan als developer? Zoek niet verder! Ik heb een functie beschikbaar als back-end developer, bij een leuk familiebedrijf. Je gaat werken met de Microsoft stack en de technieken C# en .NET. Verder maak je gebruik van MVC en Entity framework. SQL kent ook geen geheimen voor jou. Jouw verantwoordelijkheden: Nieuwe maatwerk software bouwen; API koppelingen bouwen; Applicaties en software optimaliseren; Back-end programmeren. Een erg uitdagende functie, met veel vrijheid. Je kan meerdere dagen thuis werken en als je op kantoor werkt wordt de lunch verzorgd. Heb je interesse, reageer dan

Bekijk vacature »

Senior Product Developer

Functieomschrijving Als senior Product Developer ben je verantwoordelijk voor bestaande mobiliteitsproducten en de ontwikkeling van nieuwe mobiliteitsconcepten. Met behulp van diverse klantonderzoeken, klantsessies en salesmeetings zorg je ervoor dat je de veranderende mobiliteitsbehoeften in de markt kent. Hier speel je op in door innovatieve, flexibele, efficiënte en duurzame vervoersoplossingen te bedenken, te ontwikkelen, te implementeren en uiteindelijk samen met Sales en Marketing collega’s in de markt te zetten. Je initieert en neemt deel aan (internationale en afdeling overschrijdende) projecten, vaak in de rol van projectleider. In die rol bewaak je de voortgang, coördineer je de activiteiten en zorg je voor

Bekijk vacature »

Frontend Developer - Leeuwarden

Als Frontend Developer bouw jij mee aan het onderwijs van de toekomst! In een scrum team werken met jonge en enthousiaste collega’s, moderne technieken, ruimte voor eigen ontwikkeling en op een proactieve wijze kunnen meewerken aan innovatie binnen het onderwijs. Magister is het state-of-the-art softwarepakket dat scholen in het voortgezet onderwijs op alle fronten ontzorgt. Van leerlingenadministratie tot het ondersteunen van individuele leerlijnen, van toegang tot digitaal lesmateriaal tot het plannen van het lesrooster. In de Magister app bedient Magister ruim 2,5 miljoen gebruikers waarvan, dagelijks meer dan 600.000 unieke. Hiermee is Magister de absolute marktleider in onderwijsland. Wat vragen

Bekijk vacature »

Senior java ontwikkelaar integratie

Functieomschrijving Voor de gemeente Rotterdam zijn wij op zoek naar een senior java ontwikkelaar integratie. Taken Binnen een zelfsturend Scrumteam voer je geheel zelfstanding je opdrachten uit en levert het eindresultaat op aan het Integratieteam. Jij voelt je net als alle teamleden verantwoordelijk voor alle aspecten, vanaf de vraag tot en met de oplevering in productie. Je bent kritisch, je helpt de klant om zijn wensen helder te krijgen, je schrijft zelfstandig clean code die van hoge kwaliteit is, met bijbehorende unit- en integratietesten, je ondersteunt zo nodig bij deployments naar productie. Het Integratieteam bouwt componenten (Endpoints) op de ESB.

Bekijk vacature »

Digital Agency is looking for PHP developers!

Functie The team currently has 20 colleagues, consisting of developers (front and backend) and the operations team, which also includes management and two scrum masters. They are looking for a PHP developer who is able to work independently. You will work in one of the three scrum teams and start working on a project for the customer. The interesting thing about this is that you do have variety in terms of work, but at the same time continuously work for existing customers. This also gives you the opportunity to really go into depth and develop innovative technical solutions. In terms

Bekijk vacature »

Front-End Developer

Als Front-End Developer bij Coolblue verbeter je de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Wat doe je als Front-End Developer bij Coolblue? Als Front-end Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Je krijgt energie van het bedenken van creatieve oplossingen en presenteert dit graag binnen het team. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Front-end Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te

Bekijk vacature »

.Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Freelance JAVA / C# Developer

Functieomschrijving Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Voor een opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar ervaren JAVA of C# Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie Middels Scrum en sprints bouw jij in deze functie mee aan complexe webapplicaties en ons SaaS platform. Hierbij hoort ook architectuur tot een van je taken. Daarnaast ben je één van de leden van het Scrum team. Dat betekent dat je naast je kerntaken ook in contact staat met de product owner. Oftewel, je bent bij het gehele ontwikkelproces betrokken. Tools die hierbij gebruikt worden zijn o.a. PHP, Symfony en Git. Eisen • Minimaal HBO werk- en denkniveau • Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met PHP • Kennis en ervaring Symfony (Laravel is pré) & Lando • Kennis van

Bekijk vacature »
Ron -

Ron -

24/01/2007 11:52:00
Quote Anchor link
nouw de site is nu zo goed als af, er zijn nog altijd wat kleine dingetjes die beter kunnen, ik hoop dat jullie me kunnen zeggen wat..
verder zijn alle tips welkom!

deze website is in het limburgsdialect, uit mijn omgeving, omdat al meedere mensen hier al wat van hebben gezegd, de site wordt nog vertaald in ABN ;)
dan hoop ik dat meer mensen het kunnen lezen:P

je kunt inloggen met test w8woord test

PHP hulp

PHP hulp

10/01/2025 14:11:16

Ron -

Ron -

24/01/2007 12:02:00
Quote Anchor link
en de link natuurlijk
www.de-menner.nl
was ik ff vergeten
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Ron -

- -

- -

24/01/2007 12:26:00
Quote Anchor link
ziet er mooi uit, aleen de mouseover bij de lionkjes niet.
trouwens: woolke tool is dot?

- wes  -

- wes -

24/01/2007 12:28:00
Quote Anchor link
@jona: lees zn post nou eens helder licht

Ron -

Ron -

24/01/2007 12:34:00
Quote Anchor link
Jonathan schreef op 24.01.2007 12:26:
ziet er mooi uit, aleen de mouseover bij de lionkjes niet.
trouwens: woolke tool is dot?

tool?:P
gewoon css

a:link {
text-decoration: none;
color: #FFFFFF;
}
a:visited {
}
a:active {
}
a:hover {
text-decoration: overline underline;
font-weight: bold;
}

Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

24/01/2007 12:45:00
Quote Anchor link
Is al eens eerder in de review geweest. Wel een leuk site

Leo

Leo

24/01/2007 12:47:00
Quote Anchor link
Gast je site is tot een diepte punt gedaalt
ik quote:
Quote:
Welkom op osse site!!

Ik woon in Oss.. en jij misbruikt de naam :x schandalig..

/einde sarcasme

Jammer van de tabellen, en het menu (al gezegd)

Ron -

Ron -

24/01/2007 12:50:00
Quote Anchor link
Klaasjan Boven schreef op 24.01.2007 12:45:
Is al eens eerder in de review geweest. Wel een leuk site

klopt, maar toen was die nog niet af;)

@chef
wat bedoel je met jammer van de tabellen en menu??
ik heb zo weinig mogelijk tabellen gebruikt, kan misschien nog minder:P maar dat ben ik nog aan t leren
enja osse:P over een tijdje krijg je onze te zien;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Ron -

Robert Deiman

Robert Deiman

24/01/2007 13:12:00
Quote Anchor link
Hij bedoeld de tabel die je voor je menu gebruikt, het kan ook gemakkelijk met een <UL> item, (list) en CSS.. dat is wel zo netjes ;)

Ron -

Ron -

24/01/2007 13:14:00
Quote Anchor link
ohh nog nooit van gehoord:P
moet ik dan es gaan uitzoeken hoe dit moet

Arjan Schuurman

Arjan Schuurman

24/01/2007 18:47:00
Quote Anchor link
Is dit in het Deuns geschreven ofsow?

- -

- -

24/01/2007 19:10:00
Quote Anchor link
Ziet er leuk uit. Ik zou als ik jou was het menu doortrekken tot onderaan, en de footer (© bladiebla) dan nog steeds onderin zetten. En alleen underline bij hover in het menu is voldoende denk ik zo.

Edit:
Dot taltju von geer is noag best teu lesen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -

Tim Groot

Tim Groot

24/01/2007 19:15:00
Quote Anchor link
netjes gedaan, haha alleen dat taaltje is wat lastig voor een rotterdammer :P

Citroen Anoniem Graag

Citroen Anoniem Graag

Quote Anchor link
Het ziet er heel goed uit, die under- en overline bij die link vind ik wat overdreven, en ik zou ook wat padding in en rond om het menu toevoegen.

Ga zo door

GaMer B

GaMer B

Quote Anchor link
Heej mede limburgor. Dit zuut doar goowd oet zeg. Vuul plezaer met dien site.

Zo ongeveer :P

Ron -

Ron -

30/01/2007 09:37:00
Quote Anchor link
bedankt voor alle hardverwarmende reacties! :)
dit is de eerste keer dat ik een eigen design heb gemaakt dus:P

ff over jullie opmerkingen, die witte streep van het menu, hoe kan ik die door laten lopen tot onderaan?

padding zal ik proberen te maken

voor de hover zal ik ook veranderen

en nee, tis geen Deuns, maar Limburgs ;)
maar zoals ik al zei, binnenkort ook te bewonderen in het ABN

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.