Www.design-xtr.nl - Nieuwe layout

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Roeltje M

Roeltje M

25/12/2007 22:26:00
Quote Anchor link
ik heb vandaag een nieuwe layout gemaakt, deze staat hier:

http://www.design-xtr.nl/layout/

tips?

PHP hulp

PHP hulp

11/01/2025 10:12:56

Arwin  vdv

Arwin vdv

25/12/2007 22:48:00
Quote Anchor link
Ik vind hem best mooi, alleen de letters moeten aangepast worden.
Een ander lettertype bijvoorbeeld.

Roeltje M

Roeltje M

25/12/2007 22:52:00
Quote Anchor link
Ik zal eens kijken of een andere ltt mooier is.. suggesties?

Richard de Boer

Richard de Boer

25/12/2007 23:10:00
Quote Anchor link
Ik vind het er mooi uit zien.

Rieksie

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

26/12/2007 08:17:00
Quote Anchor link
Verdana

Maar ik vind het ultra mooi, maar ik ben wel mad @ je omdat hij in firefox niet nice er uit ziet. Ik neem nooit de moeite om te kijken in IE, want dan begin ik weer door te draaien als IE weer zo raar gaat doen.

Danny K

Danny K

26/12/2007 08:56:00
Quote Anchor link
Ziet er wel leuk uit alleen een foutje in FF in de footer.

Afbeelding

Fred Binnenpret

Fred Binnenpret

26/12/2007 09:15:00
Quote Anchor link
Mooi, maar ik zou de head tekst gewoon strak houden ;).... het doet me trouwens aan vista denken :P

Harmen

Harmen

26/12/2007 10:04:00
Quote Anchor link
Onderaan bij de footer in c-text ofzo, moet je niet margin-top kiezen, maar padding-top. Dat werkt beter in FF

Mooie site verder.

Roeltje M

Roeltje M

26/12/2007 11:12:00
Quote Anchor link
Dat ga ik strax veranderen! Alvast bedankt voor feedback ;)

Crispijn -

Crispijn -

26/12/2007 11:33:00
Quote Anchor link
Ik ben er niet kapot van. Het is heel veel wit tegen een zwarte achtergrond. Ook past je lettertype niet bij alle ronde vormen die je zo erg ziet door het grote contrast achtergrond - content.

Je header past niet helemaal. Wat ik daarmee bedoel is dat hij al mooier zou passen als je de bovenste hoekpunten in het center van de afronding zou liggen.

Je content is in firefox te breed. Hij overlapt het menu voor een deel

De lijnen die je gebruikt voor de scheiding menu - content en header - content zijn niet gelijk. Ik vind dit persoonlijk storend.

Ik neem aan dat je een vaste hoogte hebt voor je content. Wanneer dit zo is kan je iets veel leukers met je footer doen. Nu herhaalt dat plaatje zich gewoon nog een keer op de bodem. Wanneer je deze 'door zou laten lopen' in een flush zodat je denkt dat het 1 lijn is is het al beter.

Mijn advies:
- Probeer eens wat meer kleur in te brengen. Nu heb je alleen wit en zwart (wat trouwens geen kleuren zijn!) grijs en een paar blauw/groene streepjes in je header.
- Wanneer je kiest voor strak -> hou dan alles strak
- Ga af van Times. Dat is niet stylish verantwoord ;)
- Kijk eens lekker rond op internet. Wat vind jij mooi? Plak eens wat dingen aan elkaar en weeg de kleuren, stijlen en verhoudingen goed met elkaar af.

Ik hoop dat je er iets mee kan en gaat doen!

Cris

Joren de Wit

Joren de Wit

26/12/2007 11:45:00
Quote Anchor link
Nog een tip: kijk nog eens goed naar het taalgebruik op je website. Sommige passages komen niet echt professioneel over.

En dan denk ik bijvoorbeeld aan:

Quote:
Wij bieden websites die nog geen website hebben gehad extra ondersteuning.

Quote:
Na het overleg gaan wij voor u aan het werk. Wij zullen de klant een aantal schetsen laten zien en de klant kan dan de mooiste uitkiezen. Nadat het ontwerp is uitgekozen, dient u een deel van het totaalbedrag te betalen, dit is het bedrag voor het ontwerp en staat op het factuur aangegeven.
Je springt continue van 'de klant' naar 'u'. Kies gewoon 1 vorm, ofwel het persoonlijke 'u' ofwel het afstandelijke 'de klant'.

Quote:
Nadat de gehele website klaar is en door de klant is goedgekeurd, zenden wij de klant een factuur met het totaalbedrag en dient de het resterende bedrag, wat staat aangegeven op de factuur, te betalen.
Deze zin loopt ook niet...

Dit zijn enkele voorbeeldjes, maar taalgebruik is wel een van de belangrijkste dingen op een website!

- SanThe -

- SanThe -

26/12/2007 11:47:00
Quote Anchor link
Als je ergens op klikt staat hier alles door elkaar. FF 2.0.0.11

Edit:
Afbeelding
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - SanThe -

Roeltje M

Roeltje M

26/12/2007 12:30:00
Quote Anchor link
Ja, Ik heb perongeluk iets weggehaald in de css.. Als het goed is klopt het nu weer.

- SanThe -

- SanThe -

26/12/2007 14:26:00
Quote Anchor link
roel schreef op 26.12.2007 12:30:
Ja, Ik heb perongeluk iets weggehaald in de css.. Als het goed is klopt het nu weer.

Ja, dat is een stuk beter zo.

Roeltje M

Roeltje M

26/12/2007 19:39:00
Quote Anchor link
Ik heb een bug gevonden, alleen krijg ik deze niet weg :(

Zie: Afbeelding

Ik weet niet wat het kan zijn :(
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Roeltje M

Wouter K

Wouter K

26/12/2007 21:39:00
Quote Anchor link
die kom ik niet tegen :)

Roeltje M

Roeltje M

26/12/2007 21:50:00

Orhan T

Orhan T

26/12/2007 22:37:00
Quote Anchor link
Om even verder te gaan op blanche zijn reactie. Tip:

"Wij maken webontwerpen voor bedrijven die al een website hebben, maar toe zijn aan een vernieuwde look en voor bedrijven die nog geen site hebben en graag een website willen."

Me nederlands docent heeft me ooit verteld dat zinnen nooit langer moeten zijn dan 20 woorden. Dit zijn al zo'n 30 woorden. Dit leest niet lekker, zet gewoon vaker een punt. Leest veel beter.

"Wij maken hierbij onderscheid, omdat bedrijven die al een website hebben al ervaring hebben en dus al wel weten hoe het gaat."

Vertel ook waar in je onderscheid maakt, je zegt dat je onderscheid maakt maar niet waar op. (En dan nog maar niet over te hebben waarom je in hemelsnaam een onderscheid zou maken)

Roeltje M

Roeltje M

27/12/2007 00:05:00
Quote Anchor link
Bedankt voor de tip! Ik zal het zsm veranderen.

Iemand een oplossing voor:

roel schreef op 26.12.2007 19:39:
Ik heb een bug gevonden, alleen krijg ik deze niet weg :(

Zie: Afbeelding

Ik weet niet wat het kan zijn :(

http://www.design-xtr.nl/layout/factuur.php
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Roeltje M

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

27/12/2007 00:17:00
Quote Anchor link
Ik zeg het altijd, ik weet het, maar het is gewoon belangrijk: je pagina valideert niet. Dit zijn echt basisprincipes. Zorg in ieder geval dat je (X)HTML valideert, en je CSS.

Harmen

Harmen

27/12/2007 10:14:00
Quote Anchor link
Om dat op te lossen van wat Jan zei, moet je eerst al die META-tags veranderen van hoofdletters naar kleine letters. En omdat het xhtml 1 is, moet je ook het eind niet ">" laten zijn, maar " />": slash meer dan tekentje :) oftewel de omittag. Dat laatste moet ook bij de link-tag naar je CSS bestand.
Verder staat er ineens in je html de tag <cmt>. Nog nooit van gehoord, kun je beter weghalen.
Volgens mij zit je dan zonder fouten.

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.