Www.design-xtr.nl - Nieuwe layout

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2

Roeltje M

Roeltje M

27/12/2007 22:07:00
Quote Anchor link
Ben css gaan valideren, want die van HTML doet het niet.

http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator?uri=http%3A%2F%2Fwww.design-xtr.nl%2Flayout%2Fcss%2Fstyle.css&warning=1&profile=css21&usermedium=all

Ik krijg deze error:
52 Parse Error - :

Weet iemand wat deze error inhoud??

PHP hulp

PHP hulp

11/01/2025 13:06:16

Harmen

Harmen

27/12/2007 22:09:00
Quote Anchor link
je hebt daar "a:" met niks erachter.. dat moet òf a:link òf a zijn

Roeltje M

Roeltje M

28/12/2007 12:08:00
Quote Anchor link
Mijn pagina's zijn gevalideerd en mijn css ook, maar ik heb nu weer iets raars:

Bij de mouse over functie zou de tekst van menu blauw moeten worden en 2px padden. Dat Padden gaat wel, maar die blauwe kleur komt alleen bij pagina's die je bezocht hebt. Hoe komt dit?

http://www.design-xtr.nl/layout/index.php

Het lettertype zal ik nog wel veranderen, want ik ben erachtergekomen dat niet iedereen dit lettertype heeft.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Roeltje M

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

28/12/2007 12:11:00
Quote Anchor link
Waarom maak jij sites voor mensen, maar gebruik je gewoon e107? Dat vind ik dus echt bedriegen als je er dan ook nog geld voor vraagt.

Roeltje M

Roeltje M

28/12/2007 12:33:00
Quote Anchor link
Ik gebruik geen E107 meer.. Dit heb ik voor mijn site zelf gebruikt, maar doe ik niet meer, omdat ik erachter ben gekomen dat het ook gewoon (makkelijk) via PHP codes kan (zoals forum, nieuwsberichten, contact formulier en login). Dat was ook het enige wat ik echt gebruikte

Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

28/12/2007 12:38:00
Quote Anchor link
Geen fout?

W3C CSS Validator Resultaten met object : http://www.design-xtr.nl/layout/css/style.css
Geen fout of waarschuwing gevonden

Edit:
sorry had andere reacties niet gelezen
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wouter De Schuyter

Pim Vernooij

Pim Vernooij

28/12/2007 13:40:00
Quote Anchor link
Tommy schreef op 28.12.2007 12:11:
Waarom maak jij sites voor mensen, maar gebruik je gewoon e107? Dat vind ik dus echt bedriegen als je er dan ook nog geld voor vraagt.
e107 is gewoon een opensource CMS. Ga eens na hoeveel professionele sites gebouwd zijn met een opensource CMS? Denk aan sites gebouwd in Typo3, Joomla, TextPattern, WordPress, noem maar op...

Ik vind het argument dat het gebruik van een opensource cms bedriegen is onzin. Nochtans ben ik van mening dat een zelfgebouwd CMS vaak meer controle biedt en binnen een wat kleinere organisatie beter te onderhouden is.

Roeltje M

Roeltje M

28/12/2007 14:58:00
Quote Anchor link
En een reden dat het ook niet bedriegen is, is dat ik zelf de templates maakte. Dus nie tvan die standaard templates die mensen dan gaan aanpassen. Het is wel handig, dat CMS, en misschien ga ik ook wel eentje maken.

Maar weet iemand wat ik mis heb gedaan bij die mouseovers?

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

28/12/2007 15:06:00
Quote Anchor link
Ja maar als je dat systeem gaat verkopen moet je toch even kijken of dat wel mag van de makers en de klant even informeren, zodra je dat niet gaat doen vind ik het dus wel bedriegen. Ik ga nou weer gamen ''p

J A

J A

28/12/2007 15:38:00
Quote Anchor link
Dit is wel een vage fout ...

Afbeelding

Roeltje M

Roeltje M

28/12/2007 15:56:00
Quote Anchor link
Tommy schreef op 28.12.2007 15:06:
Ja maar als je dat systeem gaat verkopen moet je toch even kijken of dat wel mag van de makers en de klant even informeren, zodra je dat niet gaat doen vind ik het dus wel bedriegen. Ik ga nou weer gamen ''p

Ik had het ook vermeld op mijn website, maar dit heb ik weggehaald odmat ik het niet meer deed.

---

Wat is het voor fout? En welke browser gebruik je??

Dit is de pagina: http://www.design-xtr.nl/layout/contactform.php

Meer mensen die het hebben?

J V

J V

28/12/2007 16:05:00
Quote Anchor link
IE6 en FF ziet het er goed uit. Mooi strak design al zou ik zelf een lichtgrijs kiezen ipv wit. Verder vind ik het een beetje raar dat je footer wel tot aan de zijkant loopt en je header niet (de achtergrond afbeelding dan)
En misschien je lettertjes wat kleiner in je footer.

Roeltje M

Roeltje M

28/12/2007 16:37:00
Quote Anchor link
Bedankt voor de tips! De achtergrond is heel licht grijs, om eerlijk te zijn ;) Maar weet iemand hoe ik die mouseover probleem wegkrijg?:

Mijn pagina's zijn gevalideerd en mijn css ook, maar ik heb nu weer iets raars:

Bij de mouse over functie zou de tekst van menu blauw moeten worden en 2px padden. Dat Padden gaat wel, maar die blauwe kleur komt alleen bij pagina's die je bezocht hebt. Hoe komt dit?

http://www.design-xtr.nl/layout/index.php

Het lettertype zal ik nog wel veranderen, want ik ben erachtergekomen dat niet iedereen dit lettertype heeft.

Wouter K

Wouter K

09/01/2008 20:11:00
Quote Anchor link
Laten we hier verder gaan danku

Niek Weevers

Niek Weevers

10/01/2008 17:29:00
Quote Anchor link
Je lettertype is erg klein, ik heb niet gekeken, maar volgens mij heb je 10px.
Dit moet groter. Wat je nu hebt leest helemaal niet fijn.
Deze grootte kun je beter gebruiken in je footer, want daar staat je tekst die niet belangrijk is weer heel opvallend en groot.

Bij een mouseover gaan de menu-items naar rechts een stukje. Hoort dit zo?
Ik hou hier zelf persoonlijk niet van, maar is jouw keus.

Waarom heb je het menu-item 'Website Tracker' ertussen staan? Dit is iets puur voor je klanten en niet voor de bezoeker van je website. Dit zou ik dus niet op de website plaatsen, maar alleen een url meegeven aan een klant.
Je moet het verschil zien tussen prospects/ bezoekers en klanten. Prospects/ bezoekers wil je naar binnen halen dmv de website. Klanten heb je al binnen en die zullen geen interesse meer hebben in je website

Roeltje M

Roeltje M

11/01/2008 17:26:00
Quote Anchor link
Ik heb het lettertype aangepast. Zo beter?

Over de website tracker.

Elke klant moet er makkelijk bij kunnen en hoeft de link niet te onthouden.

ik zal kijken wat ik hiermee ga doen, misschien wel een goed idee om weg te halen.

-- edit --

Bij mijn menu, zie je, als je een niet al te snelle internet hebt (denk ik) bij mijn menu het woordje test staan.

Dit staat in het HTML onder de opsomming, namelijk zo:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
<div id='menu'>

<ul id="navlist">

<li><a href="index.php" title="Beginpagina van Design-xtr.nl" id='current'>Home</a></li>
                   <li><a title="Informatie over de service van Design-xtr.nl" href="service.php">Service</a></li>
                <li><a title="Informatie over de prijzen van Design-xtr.nl" href="prijzen.php">Prijzen</a></li>
                   <li><a title="Informatie over de werkwijze van Design-xtr.nl" href="werkwijze.php">Werkwijze</a></li>
                <li><a title="De websites die Design-xtr.nl heeft gemaakt" href="portfolio.php">Portfolio</a></li>
                <li><a title="Zie de vorderingen van uw website door hier uw klantcode in te voeren" href="tracker.php">Website Tracker</a></li>
                <li><a title="Neem met ons contact op via E-mail of telefoon" href="contact.php">Contact</a></li>

</ul>

test  
            </div>

het probleem is dus, dat deze 'in' het menu komt te staan ipv eronder, en dat het menu zelf 'eroverheen' komt. Bij FireFox komt het ernaast ipv eronder te staan.

Weet iemand misschien een oplossing?

Roeltje M

Roeltje M

11/01/2008 20:29:00
Quote Anchor link
roel schreef op 11.01.2008 17:26:
Ik heb het lettertype aangepast. Zo beter?

Over de website tracker.

Elke klant moet er makkelijk bij kunnen en hoeft de link niet te onthouden.

ik zal kijken wat ik hiermee ga doen, misschien wel een goed idee om weg te halen.

-- edit --

Bij mijn menu, zie je, als je een niet al te snelle internet hebt (denk ik) bij mijn menu het woordje test staan.

Dit staat in het HTML onder de opsomming, namelijk zo:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
<div id='menu'>

<ul id="navlist">

<li><a href="index.php" title="Beginpagina van Design-xtr.nl" id='current'>Home</a></li>
                   <li><a title="Informatie over de service van Design-xtr.nl" href="service.php">Service</a></li>
                <li><a title="Informatie over de prijzen van Design-xtr.nl" href="prijzen.php">Prijzen</a></li>
                   <li><a title="Informatie over de werkwijze van Design-xtr.nl" href="werkwijze.php">Werkwijze</a></li>
                <li><a title="De websites die Design-xtr.nl heeft gemaakt" href="portfolio.php">Portfolio</a></li>
                <li><a title="Zie de vorderingen van uw website door hier uw klantcode in te voeren" href="tracker.php">Website Tracker</a></li>
                <li><a title="Neem met ons contact op via E-mail of telefoon" href="contact.php">Contact</a></li>

</ul>

test  
            </div>

(voorbeeld is hier te vinden

het probleem is dus, dat deze 'in' het menu komt te staan ipv eronder, en dat het menu zelf 'eroverheen' komt. Bij FireFox komt het ernaast ipv eronder te staan.

Weet iemand misschien een oplossing?

-- edit --
Oeps, drukte op quote ipv edit.

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.