www.game-place.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior Front end developer

Functie Jij als developer gaat ons helpen onze producten verder te ontwikkelen en in te zetten in de markt. Op dit moment bestaat ons SaaS product uit 3 componenten die zowel los als in een pakket gekocht kunnen worden. Het gaat hier om een online kaartapplicatie, een workflow tool en een monitoring tool. Momenteel zijn wij 3 jaar geleden gestart met de ontwikkeling. De tech-stack waarmee we werken is voornamelijk Javascript, Vue.js en Python. Daarnaast gebruiken wij FaundaDB als database en werken we veel met GIS applicaties. De uitdaging die we momenteel hebben is dat we momenteel een intern team

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving PHP Software Developer gezocht! Voor een organisatie in de regio Zeist die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in een scrumteam aan de ontwikkeling van een medicatiebewakingssysteem; Meedenken over de mogelijkheden en onmogelijkheden van projecten;

Bekijk vacature »

Airport Developer / System engineer

De functie Als onze nieuwe Airport Developer / System Engineer is je doel om uit nieuwbouw- en onderhoudsprojecten maximale waarde te creëren voor Schiphol Group en haar stakeholders. Vanuit je visie en expertise, maar ook (technologische) ontwikkelingen, wetgeving en beleid vertaal je klantwensen naar een gedegen programma van eisen. In de planontwikkelingsfase werk je nauw samen met Plan Ontwikkelaars om je kennis in te brengen ten behoeve van de kwaliteit van het investeringsvoorstel. Je overlegt met diverse partijen, stelt de vraag achter de vraag en verbindt zo de belangen van de luchthaven, proceseigenaar en asseteigenaar om tot een gedragen ontwikkelopgave

Bekijk vacature »

Back end developer PHP

Functie Heb jij altijd al eens bij een bedrijf willen werken waar jij géén nummertje bent, die alleen maar uitvoerend werk doet? Dan zou je hier perfect passen! Tuurlijk, je werkt aan projecten voor grote of kleine bedrijven… Het enige verschil hier is, jouw mening telt hier écht. Jouw inbreng wordt gewaardeerd, serieus genomen en gebruikt. En vergeet niet, je werkt niet alleen aan deze projecten. Er werken in totaal ruim 25 developers en designers, onderverdeeld over 3 development teams. Voornamelijk bestaande uit Medior en Senior developers, die samen voor een inspirerende en ambitieuze omgeving zorgen. Hun visie is namelijk

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Alblasserdam zijn wij op zoek naar versterking op de afdeling Software Development! Als Fullstack react.js developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met de back

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functieomschrijving Voor dit leuke softwarre bedrijf in de omgeving Vught zijn we per direct op zoek naar een C#/.NET Developer. Is development jouw passie en doe je dit graag met C#/.NET? Lees dan snel verder! Jou werkzaamheden zullen zijn: Zorgen voor de optimalisatie van de huidige software en het automatiseren van bedrijfsprocessen. Naar aanleiding van de wensen van de klant ga je, met je collega's op zoel naar passende oplossingen en je werkt dit uit tot een mooi eindproduct. Je gaat webshops, websites en webapplicaties ontwikkelen door middel van ASP.NET, C# en MVC Framework. Bedrijfsprofiel Deze opdrachtgever houdt zich bezig

Bekijk vacature »

Java (Java EE) Developer

In het kort Werken als Java developer betekent werken aan complexe IT projecten bij onder meer een internationaal containeroverslag bedrijf. Zo sturen we apparaten en eindgebruikers aan d.m.v. onze custom-made software oplossing, die dagelijkse vele duizenden containers verwerkt. Denk aan systemen die volautomatische kranen aansturen en op afstand bedienen, de volledige afhandeling van containernummerherkenning bij het laden en lossen van zeeschepen of het tonen van instructies aan de chauffeurs van ruim 300 straddle carriers. En dat allemaal redundant, robuust en in een dynamische 24/7 omgeving! Jij versterkt ons ontwikkelteam en gaat aan de slag met oa. Java i.c.m. Spring (Boot),

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een C# .NET Developer voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Hilversum! Voor een leuk bedrijf in de omgeving van Hilversum zijn wij op zoek naar een Back-end developer die klaar is voor een nieuwe uitdaging. Ben jij iemand die graag aan verschillende projecten werkt en het ook leuk vindt om bij klanten op bezoek te gaan? Dan ben jij de perfecte kandidaat! Deze functie is erg divers, je moet dus goed kunnen schakelen. Je komt te werken in een klein team van developers. Binnen het bedrijf hangt er een gemoedelijke informele

Bekijk vacature »

C++ Developer

Functieomschrijving Ben jij als software engineer toe aan een nieuwe uitdaging? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor het maken van de procesbesturingsoftware gebruiken onze projectteams een in C++ en C# geschreven tool. Dit is een gedistribueerd object framework wat alle kernfuncties biedt voor een procesautomatisering. Verder zullen jouw werkzaamheden o.a. bestaan uit: Analyseren van vragen en wensen van gebruikers en deze vertalen naar een functioneel ontwerp; Ontwerpen, programmeren en testen van productaanpassingen; Implementeren van nieuwe productreleases in de projectteams; Continu toetsen van het effect van nieuwe releases op andere tools en processen; Inzichtelijk maken van voortgang omtrent softwarewerkzaamheden,

Bekijk vacature »

Java Programmeur

Functie Heb jij altijd al samen willen werken met ervaren java ontwikkelaars dan hebben wij hier de ultieme kans voor jou! Voor een opdrachtgever in omgeving van Naaldwijk zijn wij op zoek naar uitbreiding van het vaste ontwikkel team. Je zult je hier voornamelijk bezig gaan houden met; Wijzigingsverzoeken van klanten uitvoeren, hier wordt je diep in betrokken; Samen met consultants sluit je aan bij gesprekken met klanten, voor alle projecten; Je schakelt veel met consultants, wat is de behoefte van de klant? Hoe kan je hierop integreren?; Het framework moet naar de Cloud gebracht worden, je wordt betrokken bij

Bekijk vacature »

E-Identity Developer met Projectleider Kwaliteiten

Functieomschrijving Voor de kamer van koophandel zijn we op zoek naar een E-Identity developer met projectleider kwaliteiten. Voor deze opdracht zoekt KVK een Informatieanalist met Technisch Projectleider en ICT developer kwaliteiten, met kennis van E-identity. We zoeken in de breedte en niet specifiek in de diepte qua skillset. Een Junior Projectmanager, een Junior Informatieanalist, een Junior Developer (full stack), een Junior Designer en een Junior ICT architect ineen, met een sterk gevoel van stakeholder management en planning vaardigheden. Door de internationale setting, én de realisatie van ontsluiting van en naar basisregisters toe zijn wij op zoek naar enige ervaring binnen

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP

Functie Wij zijn op zoek naar een PHP programmeur voor een leuke opdrachtgever in omgeving Alblasserdam. Heb jij altijd al willen werken bij een bedrijf dat veilige netwerkverbindingen levert door middel van veilige oplossingen? Lees dan snel verder. Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op het gebied van geleverde software en webapplicaties. Tevens

Bekijk vacature »

Traineeship Front-end developer (WO, 0 tot 3 jaar

Functie Zoals beschreven ga je vanaf start aan de slag bij een passende opdrachtgever, hierbij kijken ze echt naar jouw wensen, kennis/ervaring maar ook de reisafstand. Momenteel hebben ze meerdere klanten waarbij ze groepen hebben opgezet wat maakt dat er diverse uitdagende kansen liggen. Naast het werken bij de opdrachtgever, en het volgen van de masterclasses, zul je regelmatig met de andere trainees in contact zijn. Niet alleen op professioneel vlak maar juist ook bij de borrels en kwartaaluitjes! Kortom; een jaar lang hard aan jezelf werken in combinatie met gezelligheid en plezier. Spreek dit jou aan? Dan komen we

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een gewaardeerde werkgever in regio Oosterhout zijn wij op zoek naar een back-end developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »

Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

15/02/2009 17:51:00
Quote Anchor link
Zorg er voor dat je getal bij chance gecontroleerd wordt met php want anders zal dit nog in de toekomst gebeuren (spelers zoals mij met 100000000000 cash)
Afbeelding

dit kan je zo doen

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
<?php
$getal
= $_POST['getal'];
if(!is_numeric($getal)) {
echo "je getal is niet numeriek";
$error = true;
}

if($error !== true) {
if($getal < 0) {
echo "je getal kan niet onder 0 zijn";
$error = true;
}
}

if($error !== true) {
if($getal > 9999) {
echo "je getal kan niet groter dan 9999 zijn";
}
}

?>

Weet niet of deze code werkt, heb het dan ook niet getest kan zijn dat ergens iets ben vergeten afsluiten maar normaal gezien zou het moeten werken, veel succes.

PHP hulp

PHP hulp

12/01/2025 14:09:14

Jesper Diovo

Jesper Diovo

15/02/2009 17:52:00
Quote Anchor link
Ik zou als ik jou was:

- Een mooi design met een prettige kleurencombinatie maken en een leuke indeling.
- Je systeem eens goed gaan bekijken en beveiligen, het is zo lek als een mandje.
- De gebruikte logica nog eens over kijken op onnodige fouten of ontbrekende stukjes code.
- Nog eens goed alles bekijken en wel zeker weten dat je het designen en programmeren wilt leren, want dat kost tijd en heb je niet zo onder de knie.

Loran DP

Loran DP

15/02/2009 18:33:00
Quote Anchor link
Warning: pg_query() [function.pg-query]: Query failed: ERROR: unterminated quoted string at or near "'''" at character 50 in /var/www/vhosts/game-place.nl/httpdocs/klik.php on line 3

Warning: pg_fetch_object() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /var/www/vhosts/game-place.nl/httpdocs/klik.php on line 4

Warning: pg_query() [function.pg-query]: Query failed: ERROR: syntax error at or near "85.146" at character 45 in /var/www/vhosts/game-place.nl/httpdocs/klik.php on line 5

Warning: pg_fetch_object() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /var/www/vhosts/game-place.nl/httpdocs/klik.php on line 6

Warning: pg_num_rows(): supplied argument is not a valid PostgreSQL result resource in /var/www/vhosts/game-place.nl/httpdocs/klik.php on line 14

Mike D.

Mike D.

15/02/2009 19:34:00
Quote Anchor link
@ paradox -> Ik heb dat al gefixt :D

@ Jezpur -> Ik kijk alles na en ga alles beter beveiligen ;)

@ loran -> Wanneer krijg je dit jah bij klik wetek maar wat had je in de adres balk staan ?

Alvast iedereen bedankt voor te tips en hits ;)

(aan een design word gewerkt door iemand die er iets meer verstand van heeft dan mij :p dit was mijn eerst design dat ik gemaakt had :$ ) ikv ond het wel wat hebben maja klant is konning he :p

Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

15/02/2009 19:52:00
Quote Anchor link
Dit krijg je bij ongeveer elke pagina wanneer je in een get waarde een quote typt :p

( " of ' )

Mike D.

Mike D.

15/02/2009 20:07:00
Quote Anchor link
Paradox™ schreef op 15.02.2009 19:52:
Dit krijg je bij ongeveer elke pagina wanneer je in een get waarde een quote typt :p

( " of ' )

Ow ok ik heb dit nu toegevoegd aan mij anti-SQL-injectie scriptje ;)

Owjah wat vinden jullie trouwens van mijn [ ? ](hulp) functie ?
Die kan je zien bij 21, op het profiel, bij change, werk , ... :D

Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

15/02/2009 20:13:00
Quote Anchor link
Mike D. schreef op 15.02.2009 20:07:
Paradox™ schreef op 15.02.2009 19:52:

( " of ' )

Ow ok ik heb dit nu toegevoegd aan mij anti-SQL-injectie scriptje ;)

Owjah wat vinden jullie trouwens van mijn [ ? ](hulp) functie ?
Die kan je zien bij 21, op het profiel, bij change, werk , ... :D

Als je moet inloggen om deze pagina te zien, kan ik deze functie niet beschouwen omdat ik niet kan inloggen.

Mike D.

Mike D.

15/02/2009 21:17:00
Quote Anchor link
Test account :
gebruiker: test
pass : test123

Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

15/02/2009 21:34:00
Quote Anchor link
Mike D. schreef op 15.02.2009 21:17:
Test account :
gebruiker: test
pass : test123

Die link functioneerd niet als mijn javascript uit staat, er vannuit gegaan dat ik op mijn werkplek zit waar javascript uit moet staan.

Mike D.

Mike D.

15/02/2009 21:41:00
Quote Anchor link
Hoe kan dat nu ik gebruik nergens javascript :S

Owjah jowel enkel voor die [ ? ] functie is het javascript
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mike D.

Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

15/02/2009 21:46:00
Quote Anchor link
Mike D. schreef op 15.02.2009 21:41:
Hoe kan dat nu ik gebruik nergens java :S

Owjah jowel enkel voor die [ ? ] functie is het java

Lees dit anders eens door:
http://webdesign.about.com/od/intermediatetutorials/a/aa010707.htm

en dit:
http://developer.apple.com/internet/webcontent/bestwebdev.html

Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

15/02/2009 21:51:00
Quote Anchor link
Hahahahah "java"..
Java en JavaScript zijn nog altijd helemaal iets anders ;)

Mike D.

Mike D.

15/02/2009 21:54:00
Quote Anchor link
Paradox™ schreef op 15.02.2009 21:51:
Hahahahah "java"..

Jah weet wel ma je weet wak bedoel :p

Jesper Diovo

Jesper Diovo

15/02/2009 21:58:00
Quote Anchor link
Mike D. schreef op 15.02.2009 21:54:
Paradox™ schreef op 15.02.2009 21:51:
Hahahahah "java"..

Jah weet wel ma je weet wak bedoel :p

En toch blijft het verschil bestaan.

Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

15/02/2009 22:02:00
Quote Anchor link
Net zoals MP3 en MP3-speler.

"wil je je MP3 zachter zetten?"
- Ja doe ik.
"Ik hoor nog steeds die rotherrie uit je oordoppen vandaan komen, zet AUB die MP3 zachter...!
- Legt uit verschil tussen MP3 en MP3-speler

Het voorkomt een hoop vergissingen als je het beestje bij zijn juiste naam noemt :)

Mike D.

Mike D.

15/02/2009 23:00:00
Quote Anchor link
Zo is aangepast ;)

Kay Kay

Kay Kay

16/02/2009 02:21:00

Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

16/02/2009 08:49:00
Quote Anchor link
infinite loop ? :D

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

16/02/2009 09:36:00
Quote Anchor link
Mike D. schreef op 15.02.2009 19:34:
@ paradox -> Ik heb dat al gefixt :D

@ Jezpur -> Ik kijk alles na en ga alles beter beveiligen ;)

@ loran -> Wanneer krijg je dit jah bij klik wetek maar wat had je in de adres balk staan ?

Alvast iedereen bedankt voor te tips en hits ;)

(aan een design word gewerkt door iemand die er iets meer verstand van heeft dan mij :p dit was mijn eerst design dat ik gemaakt had :$ ) ikv ond het wel wat hebben maja klant is konning he :p

Wel lache, ik weet niet wie dit heeft gemaakt, maar als het Dennis is, dan lach ik hem facking hard uit. Hij zit altijd tegen mij te brabelen dat hij alles perfect beveiligd en die shit.. xD

Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

16/02/2009 10:19:00
Quote Anchor link
Maar wie is dennis ?

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.