www.gamingcentral.nl
Ik ben crewlid van de website www.gamingcentral.nl. Er bestaan heel veel Nederlandstalige game sites. Wij hebben GC opgericht om een zo gezellig mogelijke community te maken met goede teksten en informatie.
Onze site is niet zo lang online, en binnenkort krijgen we nog een totaal nieuw layout.
(sneak peak van de nieuwe layout: http://www.gamingcentral.nl/~thijssie001/newskintempaf%20copy.png )
Wij zouden graag willen horen wat er zoal beter kan. Ik zou graag ook de meningen willen horen over het aantal artikelen en berichten.
Onze bezoekers cijfers zitten nu op ongeveer 20.000 unieke bezoekers in de maand. Maar nog steeds zijn er vrij weinig geregistreerde (actieve) leden en weinig crew aanmeldingen. We zijn op het moment met zijn 5'en. En we willen dat zeker uit gaan breiden tot een stuk of 15.
Er mankeert veel aan de site, maar je moet weten dat één enkel persoon de scripting voor de site bezorgt. Negatieve kritiek, is welkom. Maar houd het netjes en geef goede argumenten.
Bedankt! :)
nog een reden dat je nieuwe layout minder mooi is dan je huidige ;)
Je weet wel dat alles nog ingevuld moet worden, he.
Wat kan beter aan de huidige en of de oude layout?
Want hier heb ik eerlijk gezegt veel meer aan...
En ik was juist gekomen naar PHPhulp omdat het een zeer professionele site is met vele leden die weten hoe het moet en die anderen ook willen helpen.
Mag ik wel opmerken dat je site bijna 1MB groot is? Je doelgroep ligt dan wel bij de gamers (die over het algemeen redelijk internet hebben), maar dan nog is 1MB voor een site aardig wat, en kan het laden aardig lang duren.
Misschien moet je meer "op de hoofdpagina" adverteren voor crewleden. (een duidelijke advertentie ervoor maken)
- De teksten in het midden op de witte achtergrond zijn lichtgrijs. Dat is absoluut slecht leesbaar.
- Doordat je (te) veel grijs in je website gebruikt is de site niet meer zo overzichtelijk. Ik zou bijvoorbeeld het menu uitvoeren in de kleuren van de header.
Oja, als ik nog een tip mag geven. Gebruik de blauwe header van de nieuwe design op jullie oude design en voer het menu ook uit in die kleur.
Die nieuwe layout is al bijna af. Maar het lijkt mij dat die mooier is. Mensen die tot ons doelgroep behoren vinden over het algemeen de nieuwe ook mooier.
Over dat kleurenschema hebben we veel reacties gekregen, maar aangezien we overgaan tot een nieuw layout laten we dat de komende weken zitten.
Lichtgrijs op wit leest prima toch? het nieuwe heeft een donkere tekst op een lichte achtergrond. Dat is juist toch goed leesbaar?
Wat kunnen we aan die 1 MB allemaal doen?
Kzal onze designer vragen om een leuke banner te maken en een bericht daar over plaatsen.
Zijn er ook nog meningen over het forum of de inhoud?
Misschien is het een goed idee om de vensters midden en rechts wat meer op een lijn te zetten. Hierdoor wordt de layout iets overzichtelijker.
Leuke layout, maar veel te prop vol.
Bij games tumbnails
Zoeken op games in de computersoort categorie werkt niet
Je moet je afvragen: waarom wil ik vaste bezoekers? Die vraag moet je stellen omdat de meesten een spelletje willen spelen
--------
stop
-----
normaal gesproken had ik dit voor het grootste gedeelte weg gehaald. Dit keer niet, omdat ik hiermee wil aangeven dat ik helemaal niet een verkeerde gedachte had wat voor site het was. Ik dacht dat je er spelletjes kon spelen. Waarschijnlijk veel cheats en wat game info (na wat langer bekijk).
Om verder te gaan over die vaste bezoekers / members men kan zonder ook alles vinden. Je vertelt de bezoekers niet wat ie meer kan krijgen met een membership. Je maakt hem er niet op attent wat je dan meer krijgt.
Het ligt vooral aan de manier waarop de site in elkaar zit. Niet hoe het is gescript. Ten minste vanaf de buitenkant.
Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrr uit Amsterrrrrrrrrdam.
http://www.gamingcentral.nl/index.php?page=Register
ik wil niet heel veel zeiken maar als dit een "profesionele" site moet zijn waarom kan ik dan het registratie formulier veranderen en zelf andere teksten neer gaan zetten ummhz....
maar de layout vind ik er wel grapig uit zien wel beetje standaart voor gaming site www.game-revolution.com
ik wil niet heel veel zeiken maar als dit een "profesionele" site moet zijn waarom kan ik dan het registratie formulier veranderen en zelf andere teksten neer gaan zetten ummhz....
Edit:
umhhz en me inbox werkt ook niet geeft gewoon gelijk een error en dat irritante popupje moet je ook weg halen gewoon net als hier als je mail heb word het knopje inbox gewoon een andere kleur
umhhz en me inbox werkt ook niet geeft gewoon gelijk een error en dat irritante popupje moet je ook weg halen gewoon net als hier als je mail heb word het knopje inbox gewoon een andere kleur
maar de layout vind ik er wel grapig uit zien wel beetje standaart voor gaming site www.game-revolution.com
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door desertme(sander)
(van boven naar onder). Begint leuk, rustige header, duidelijke zoekfunctie. Ook de icoontjes zijn goed geplaatst.
Het gaat fout bij de advertentie. Waarom rechts uitgelijnd met een wit vak aan de linker kant? Trek dat grijs door, een stuk rustiger.
Daarna is moeilijk te zeggen. Vul je site eens met wat content, dan pas kan er een goed oordeel geveld worden over het informatieve gedeelte.
In de nieuwe versie is de textarea bij registratie niet meer te bewerken.
Dat witte vak in de screenshot naast de advertentie staat al iets in.
Content is er zat.
Bij deze dan speciaal voor jullie een nieuwe screenshot. Let wel dat het nog steeds niet af is. De vorige screenshot was een Photoshop mock-up, een work in progress. Deze is van de werkende site.
http://www.gamingcentral.nl/~thijssie001/previewshot.jpg
*ding* Volgende ronde!